Щоб почати з нуля: | Розробка логотипу Компанія Реєстрація Конструктори сайтів |
Послуги з маркетингу: | Управління рекламоюРепутація соціальної мережі SEO (пошукове просування)Інформаційні бюлетені |
Керівництво компанії : | CRM-системи Управління рекламою HR і співробітників Віддалена робота Проведення вебінарів |
Для роботи з клієнтами: | Телефонія Підтримка клієнтів Чат-боти Відстеження дзвінків Вікторини, Віджети колекції додатків |
Для фінансів: | Прийом платежівОнлайн бухгалтерський облікБанківський рахунокЕлектронний документообігФінансовий облік Перевірка контрагентів |
Для офлайн-бізнесу: | Логістика і доставка Онлайн-Каса Відеоспостереження Підбір приміщення Облік відвідуваності |
Універсальний бізнес-месенджер для спілкування з вашими клієнтами на сайті, в соціальних мережах і месенджерах, по телефону та електронній пошті. Особливості: інтеграція CRM, інформація про клієнта, передача файлів, форма зворотного зв'язку, швидкі фрази, перекладач і т.д.
Легко впроваджувана і швидка на старті система управління ланцюгами поставок створена для роздробу і великого обсягу даних. Сумісна з усіма торговельними ERP-рішеннями, не вимагає зміни облікової, складської чи інших систем. Вибудовує прогноз, виходячи з попиту, а не продажів.
Нішева система для управління бізнесом у туристичній галузі допомагає автоматизувати процеси й організувати взаємодію з клієнтом за допомогою e-mail і SMS розсилки. Розміщується в "хмарі", тому є доступ з будь-якого пристрою.
МІС, що поєднує технології і медицину, для прозорого і простого управління приватною клінікою. Є онлайн-запис на прийом, телефонія, складський облік і т.д. Є можливість масштабування до 1000 клінік і індивідуальне налаштування під бізнес-процеси
Багатофункціональна CRM автоматизує весь цикл роботи з пацієнтом в рамках амбулаторії, лікарні, санаторію. Є можливість попередньої реєстрації на прийом, є колл-центр і API для інтеграції. У текстовому та відеоформаті доступні навчальні матеріали для використання системи.
MEDMIS – це сучасне програмне забезпечення для автоматизації медичних закладів. Головний принцип розвитку системи – адаптація до бізнес-процесів та потреб приватних медичних центрів.
Хмарна система управління клініками та центрами. Він має простий і в той же час зручний інтерфейс з великою кількістю функцій. Безкоштовна настройка і навчання. Звіти в будь-яких розділах, завантаження даних без обмежень. Гнучкі права доступу. Віджет для запису на прийом онлайн для сайту.
Проста система управління клінікою економить час лікаря і адміністратора, підвищує керованість підприємством. Ведеться прозорий облік фінансів, матеріалів, зарплати. Онлайн-реєстр 24/7, карта пацієнта, плани лікування. Можна налаштувати програми лояльності, вартість залежить від модулів
ArchiMed+ – це сучасна медична інформаційна система для автоматизації всіх процесів роботи приватних і мережевих медичних і стоматологічних клінік.
MIS Renovatio дозволяє клінікам будь-якого розміру і профілю оцифрувати і зробити роботу кожного співробітника максимально прозорою і ефективною. Сучасний веб-інтерфейс, готові інтеграції з усіма федеральними лабораторіями та іншими сервісами для підвищення лояльності пацієнтів.
Сервіс з хмарним розміщенням для керівництва клініки мінімізує зайнятість адміністратора і організовує час лікаря, допомагає швидко виставити рахунок і спостерігати фінансові результати на наочних графіках.
Гнучко настроюється CRM відділу продажів розміщена в хмарі і підходить для малого або середнього бізнесу. Економить час на ведення угод і надає контроль над відділом продажів, є менеджер завдань, веде базу клієнтів.
Проста CRM система для малого бізнесу. Ведіть історію взаємодії з клієнтами, ставте завдання співробітникам, відстежуйте стан угод. Базується в "хмарі", доступ можливий з будь-якого пристрою. У системи є набір API для інтеграції з іншими сервісами
Онлайн сервис для управления салоном красоты ведет клиентскую базу, запись клиентов, детальную статистику по разным направлениям. Доступен SMS центр и другие модули. Система размещена в облаке, устанавливать ПО на ПК не требуется, для работы достаточно иметь подключение к сети.
Хмарна платформа для автоматизації сервісного центру, яка допомагає взаємодіяти з клієнтом і контролювати всі процеси в сервісі. Підходить для будь-якого розміру бізнесу, орієнтований на сервісні центри з ремонту техніки, автосервіси, ательє та інші сфери діяльності.
CRM для інфобізнесу та онлайн бізнесу автоматизує рутинні завдання і забезпечує прийом платежів 24/7, сегментацію клієнтської бази і персональних пропозицій, розсилку електронної пошти і аналіз ефективності реклами. Є можливість створювати цільові сторінки в системі.
Хмарна CRM система обліку відвідувань. З 2016 року ми автоматизуємо танцювальні школи, басейни, фітнес і тренувальні центри.
Мобільність, розвинені продажі, інтерактивна аналітика, увага до деталей, сучасний інтерфейс і функціонал відрізняють fitness365. Мобільні додатки для клієнта і тренера, каси, телефонія, турнікети. Потужний центр підтримки та база знань.
Платформа для автоматизації фітнес-клубу, моніторингу процесів і підвищення лояльності клієнтів. Оптимізує зайнятість адміністраторів, робить роботу зрозумілою, веде звіти і детальну статистику.
Миттєва відповідь на питання користувачів Instagram з CRM-системи підвищує рівень продажів і оптимізує взаємодію з соціальною мережею. Платформа інтегрується з retailCRM, amoCRM, Бітрікс24 та іншими CRM при зверненні в службу підтримки.
CRM для ведения документооборота автосервиса выполняет задачи клиентского и складского учета, расчета зарплат, ведения отчетности. Система адаптирована к специфике работы СТО, экспортирует в 1C, БЭСТ и др., есть интеграция с ПО AutoSoft «АвтоСалон», «АвтоКаталог».
Програмне забезпечення для автоматизації бізнесу з продажу автозапчастин. Підходить для компаній будь-якого розміру, від невеликого столика для замовлення і автосервісу до дилерської мережі. Він дозволить організувати всі бізнес-процеси: підбір і продаж запчастин, облік і обслуговування складу, аналітика і маркетинг, документообіг
Платформа для забезпечення високої швидкості роботи туристичного агентства та його автоматизації. Реєстрація замовлення туру займає лише 4,5 хвилини. У системі можливе оформлення індивідуальних турів, розрахунок непрямих витрат, отримання e-mail прямо в програмі тощо.
Профессиональная программа для туристических агентств. Широкий функционал позволит наладить эффективный рабочий процесс. Полная автоматизация турагентства: от звонка туриста до получения отзыва о поездке
Професійна програма для організацій у сфері туризму. Не потребує встановлення на комп'ютер, дає змогу формувати документи та звітність, виконує функції управління та контролю поставлених завдань. Запропоновано можливість SMS розсилки.
CRM для салону краси збільшує потік клієнтів, допомагає розмістити інформацію про салон на сайтах партнерів і коштує дешевше в порівнянні з більшістю видів реклами. Діє система нагадувань, доступна цілодобова запис і програма лояльності.
Програма для автоматизації ресторанного бізнесу, кафе, їдалень та виробництва продуктів харчування.
MetaTender CRM - це інформаційний сервіс, що дозволяє автоматизувати рутинні завдання, які займають багато часу і стежити за успішністю участі в тендерах на кожному етапі.
«Big Bird – це сучасна альтернатива програмам комп'ютерного обліку. Система має всі переваги веб-додатка, але при цьому виглядає звично для користувача і з нею зручно працювати.
BIFIT.KASSA - хмарний сервіс для управління касовим апаратом відповідно до 54-ФЗ.
CloudShop - інструмент, який містить у собі весь необхідний Функціонал для автоматизації мережі роздрібної торгівлі.
Poster - це POS-система, яка вирішує всі питання: онлайн-каса, склад, фінанси, аналітика, CRM.
Доступна онлайн-каса під нову 54-ФЗ. Інтеграція з 1С і десятками інших сервісів, контроль бізнесу, додаткові можливості.
ТОП сервис процессинга с поддержкой более 50 криптовалют для онлайн бизнеса любого размера. Индивидуальные условия для корпоративных клиентов. Партнерская программа с заработком до 10% от комиссий.
MEDPRED-CRM - це CRM-система з можливістю роботи в автономному режимі, яка поєднує в собі можливості десктопних і хмарних додатків для медичних представників і фармацевтів.
CRM система для ресторанов представляет собой личный кабинет, в котором можно в online режиме видеть и обрабатывать новые брони, поступающие в ресторан через Интернет по формам бронирования, размещенным на сайте leclick.ru, на сайте и/или Facebook ресторана и партнерских площадках.
Проста в освоєнні програма, що дає змогу автоматизувати торгівлю в магазині або кафе
R-Keeper - популярна професійна система управління ресторанами, яка об'єднує світовий досвід лідерів ресторанної індустрії.
Системой для автоматизации работы логистических и транспортных компаний пользуются X5 Retail Group и Дикси, Ростэк и ИнтерТранс. Программные продукты сервиса дорабатываются под специфику компаний, обмен с линиями и терминалами автоматичен.
Комплекс із CRM, системи обліку та аналітики, POS; хмарний сервіс для управління ресторанним бізнесом. Запропоновано мобільний додаток для гостей, доступна інтеграція з 1C.
Хмарний call-центр для малого/середнього бізнесу. Єдине вікно оператора. Номери 8-800. Записуйте розмови. Інтеграція з CRM. Оцінка якості роботи операторів.
Скородзвін - сервіс для холодних дзвінків, який допомагає відділам продажів обдзвонювати базу контактів.
Gincore — программа для ведения учета в сервисном центре, которая экономит время, наводит порядок в мастерской, увеличивает прибыль.
Ремдеск – это программа учёта для сервисного центра, функционал которой сразу после запуска наглядно показывает – что к чему и зачем. Руководитель отчётливо видит структуру своего предприятия, со всеми сотрудниками и их обязанностями.
Программа WorkPan представляет собой систему автоматизации бизнес-процессов, нацеленную на решение ряда организационных задач. Основная цель проекта – обеспечение программного обеспечения, призванного облегчить работу и оказать помощь в ведении коммерческой деятельности.
RemOnline - програма для обліку та автоматизації бізнесу в сфері послуг: єдина база замовлень і клієнтів, фінансовий і управлінський облік, магазин, склад, СМС-повідомлення клієнтам.
Нишевая система для управления логистическими и транспортными компаниями. Оперативно информирует о доставках, интегрируется с системой ASoft CRM, предусмотрены стандартные схемы доставки товара.
Прозрачная облачная TMS-система с большой базой перевозчиков комплексно решает задачи по управлению логистическими задачами предприятия, снижая загрузку транспортного отдела до 70%.
Система, автоматизирующая бизнес грузоперевозок, доступна для MAC и интегрируется с АТИБ, 1С, базами ФНС. Прямо из сервиса поступают SMS и e-mail уведомления. Программа мультивалютна, документооборот полностью автоматизирован.
Багатофункціональна CRM з готовими галузевими рішеннями. Поєднує в собі оптимізатор процесів продажів, інструмент підтримки клієнтської бази, Інтранет. Доступні широкі можливості інтеграції з сайтом, телефонії, а також зі сторонніми сервісами через API системи.
CRM інтегрована з усіма службами і додатками Microsoft. Він складається з модулів глобального менеджменту: продажів, маркетингу, підтримки клієнтів і т.д. Існують тарифи для великих і малих компаній. Відносно дорого.
Автоматизуйте свій бізнес в одному місці - Робота з клієнтами: переговори, історія спілкування - Робочий процес: рахунки, платежі, товаросупровідні документи, інтеграція з EDI - Аналітика Спробуйте CRM SalesMax в дії і ви відразу відчуєте, як зміниться ритм і якість роботи вашої компанії!
Акцент на маркетинг и продажи: лидогенерация, аналитика, рассылки, автоматический подбор товаров и т.д. Предусмотрены и стандартные функции CRM (управление задачами, бизнес-процессами). Только для компаний с 5 и более сотрудниками.
CRM з готовими конфігураціями під конкретний бізнес: салон квітів, кадрове агентство тощо. Інтегрована з 1С, є IP-телефонія. Безкоштовна версія (до 10 користувачів і до 500 клієнтів) - з повним функціоналом.
Омніканальна CRM на платформі 1С з наскрізними продажами і маркетинговою аналітикою. Допомагає автоматизувати внутрішні та зовнішні бізнес-процеси. Вона максимально покриває потреби виробничих і оптових компаній.
Clientix CRM з функціоналом MIS для приватних клінік. Автоматизоване місце лікаря, шаблони документів, облік обладнання та ліків та 40+ інструментів для підвищення лояльності пацієнтів та вашого доходу! Амбул. карти по ГОСТу (в тому числі 043 / у), онлайн запис на сайт, каса за 54-ФЗ, МДЛП і т.д.
Система аналітики, що настроюється, поєднує в собі дві бізнес-технології – CRM і BI. Тому платформа організовує роботу з клієнтами, і допомагає провести детальний маркетинговий аналіз.
Sales Creatio - це готовий продукт для автоматизації та прискорення повного циклу продажів: від ліда до повторних замовлень.
CRM для роздрібної торгівлі, інтегрована з ЯндексМаркетом і 1С. Можна організувати касовий апарат, створити вітрину інтернет-магазину, управляти крос-продажами і акціями. Є зовнішній мобільний додаток для клієнтів. Зручно для звичайних і інтернет-магазинів.
Хмарна CRM для турагентств і туроператорів. Ефективна робота з лідами, управління продажами, документообігом, розсилки. Швидкий підбір і відправлення турів, підключення месенджерів і ще понад 30 інтеграцій! БЕЗКОШТОВНЕ НАЛАШТУВАННЯ! СПРОБУЙТЕ 14 ДНІВ І ПІДКЛЮЧАЙТЕСЯ ЗА ВИГІДНИМИ УМОВАМИ
Ефективна система управління бізнесом. Він допомагає автоматизувати всі зовнішні і внутрішні процеси: роботу з завданнями і проектами, ведення клієнтської бази, налаштування бізнес-процесів і т.д. Мобільний додаток забезпечить роботу поза офісом. Є корисний блог.
Збалансована CRM для малого та середнього бізнесу. Можлива повна автоматизація продажів, маркетингу та робочих процесів між відділами. Є "хмарна" і локальна версії. CRM порівняно дорога, безкоштовна версія - тільки пробна.
Глобальна хмарна платформа з сотнями інструментів автоматизації, управління, аналітики тощо. У Росії маловідома, але з 2012 року визнається CRM №1 у світі. Коштує дорожче майже всіх інших.
CRM-система «Простий Бізнес» - це більше, ніж просто CRM. Одна програма для управління всією вашою компанією. Він універсальний і підходить для будь-якої сфери діяльності. Понад 140 тисяч користувачів по всьому світу. Включений до реєстру російського програмного забезпечення, є резидентом Інноваційного центру "Сколково".
Гейміфікована CRM для малого бізнесу. Інтегрується з десятками сервісів Zoho для аналітики, автоматизації продажів і маркетингу, акцій, підтримки і т.д. Безкоштовно, якщо в компанії до 10 користувачів.
Wrike зручний для спільної роботи над проектами (в тому числі і творчими - для них передбачений окремий модуль). Є всі базові інтеграції, робота з завданнями і підзадачами гранично деталізована.
Рішення 1С:CRM допомагають організувати ефективну роботу відділів продажів, маркетингу та сервісу на всіх етапах взаємодії з клієнтами. Випускається в коробковій версії, «хмарі» з можливістю використання в мобільній версії iCRM для iOS і Android.
Мінімалістична CRM для управління проектами і невеликими групами співробітників (зручна як особистий органайзер). Управління - через систему простих карток-завдань. Є повноцінна безкоштовна версія.
Це CRM-дизайнер: можна встановити більше 100 додаткових модулів для розширення функціоналу або залишити тільки кілька необхідних. Спочатку вона заточується під роботу з клієнтами і автоматизацію продажів. Тестовий період – 30 днів
Позиционируется как система управления для бизнеса, фрилансеров и некоммерческих организаций. Есть все стандартные возможности CRM, причём почти всё можно настроить «под себя». Работает на iOS, Android и Windows.
Найбільша інтрамережа: CRM і соціальна мережа компанії одночасно. Універсальний: можна організувати службу підтримки, автоматизувати всі бізнес-процеси або використовувати її в якості особистого організатора. Є повна безкоштовна версія.
CRM з розширеними можливостями аналітики: аналізує ефективність інтернет-реклами, дзвінків і співробітників. Є функції зворотного дзвінка, захоплення відвідувачів, телефонії тощо, які підходять для стартапів, фрілансерів та малого бізнесу.
Оптимальний для відділу продажів: фіксує і фіксує додатки на всіх рекламних каналах, є інтеграція з поштою і телефонією. Працює на мобільних пристроях - передбачений навіть сканер візитки. Зручно при створенні воронок продажів.
Веб-сервис для ведения задач и проектов небольших компаний. Совмещает мессенджер, CRM, документы и календари, позволяет создавать чек-листы. Система поддерживается и применяется на госуровне.
CRM Арника содержит весь необходимый для управления салоном красоты функционал, в т.ч. учет материалов, онлайн-запись клиентов, SMS и WhatsApp рассылки, статистику по продажам и пр. Нашу программу выбрали более 6500 салонов в 250 городах России и СНГ. Бесплатный демо-доступ 5 дней!
CRM поєднує в собі календарне обслуговування і графік співробітників; клієнтська база, фото і медична карта; продаж послуг і товарів; фінансові звіти та статистичні дані; оплата сертифікатами і знижками; склад, заробітна плата і передоплата.
Удобная и гибкая система для взаимодействия с клиентами и ведения бизнеса красоты и здоровья. В функционал включены клиентская база и складской учет, расчет зарплаты, SMS рассылка, сервис online записи и многое другое.
Система повного циклу для автоматизації робочих процесів у сфері нерухомості з хмарним розміщенням. У складі CRM пропонується готовий сайт для залишення заявок і знаходження об'єктів клієнтами та інших завдань. Забезпечено автовідправлення оголошень на десятки проф. порталів.
Профессиональная система для агентств недвижимости доступна с любого устройства, подключенного к сети Интернет и обладает всеми необходимыми функциональными возможностями, в т.ч. есть выгрузка на 50 порталов недвижимости, интеграция с почтой, сайтом и проф. базами.
Система для автоматизации бизнес-процессов застройщиков и агентств недвижимости. Обеспечивает контроль реализации недвижимых объектов на всех уровнях — от оформления инвестиционного контракта до регулирования прав собственности.
Перша CRM для автоматизації роботи ріелтора, власника агентства нерухомості. Хмарне базування програми відкриває доступ до системи з будь-якого пристрою, відбувається інтелектуальний пошук, реклама об'єктів на 100+ ресурсах.
Облачная CRM для агентств недвижимости и застройщиков. Имеет стандартный функционал (регистрация звонков, подбор недвижимости, публикация информации на сайте и т.д.), возможно подключение партнерских агентств.
Сервис для автоматизации работы бьюти-компаний (салонов красоты, SPA-центров, медицинских центров и пр.). Есть инструменты для повышения лояльности клиентов и разностороннего учета. Программа быстро настраивается, имеется интеграция с торговым оборудованием, UCS, Сбербанком.
CRM-система наводить лад у роботі з клієнтами та прискорює продажі. Автоматизує рутину і вчасно нагадує про важливі справи.
Y.CRM - комплексне рішення для роботи інтернет-магазину: телефонія, склад, первинний облік, обмін з банком-клієнтом, інтеграція зі службами доставки, управління товарами на сайтах, обмін сайтами, відправка E-mail і SMS, тригерні розсилки, зворотні дзвінки.
Расширенная система CRM с открытым API, ориентированная на сегмент B2B. Устанавливается на сервер пользователя, есть интеграция с 1С, IP-телефонией, сайтом, сервисом рассылок и пр. За дополнительную плату возможна доработка системы под имеющиеся в компании бизнес-процессы.
Рішення для електронної комерції та роздрібної торгівлі, яке допомагає керувати замовленнями, клієнтами та всіма комунікаціями в одному вікні. Система автоматизує бізнес-процеси, дозволяє запускати вбудовану програму лояльності і займатися CRM-маркетингом, щоб утримати і повернути клієнтів.
Промокод: Я хочу бізнес-пакет ()
Система для автоматизации взаимодействия с клиентами и отслеживания действий пользователей на целевой странице. Среди инструментов: CRM, персональная web-аналитика, online-чат, чат-бот, всплывающие окна, e-mail рассылки, А/Б тесты автосообщений.
Онлайн каса і хмарна система автоматизації торгового і складського обліку для магазинів, громадського харчування (продаж за барною стійкою), послуги. Працює з EGAIS, тому підходить для барів, продуктових і алкогольних магазинів. Сумісний з 1С і онлайн бухгалтерією «Мій бізнес».
Ця CRM заточена під відділ продажів: є клієнтська база, можна проаналізувати до 36 показників і інтегрувати CRM з чим завгодно, включаючи 1С і телефонію. Особливо це зручно для проектних компаній сфери послуг та інтернет-магазинів.
Хмарний сервіс управління торгівлею. Особливості гри: контроль продажів і закупівель, складський облік, автоматизація роздрібної торгівлі, виробництво, фінанси, CRM. Підтримка 54-ФЗ і обов'язкове маркування. Готові інтеграції з маркетплейсами, банками, телефонією і ще 100+ сервісами для бізнесу.
Business.Ru (раніше Class365) — хмарний сервіс для автоматизації бізнесу. Сервіс дозволяє легко автоматизувати бізнес-процеси роздрібної та оптової торгівлі, сфери послуг, а також організувати ефективну діяльність відділу продажів і складу.
OneBox OS - це платформа, операційна система для бізнесу, вона складається з сотень додатків. Більше 300 програм і додатків: CRM система, ERP система, побудова бізнес-процесів, телефонія, складський і товарний облік, електронний документообіг.
Контролюйте терміни, спілкуйтеся з командою і клієнтом, рахуйте витрачений час. Адаптація команди до продукту за 2 тижні. Середній час відповіді підтримки становить 9 хвилин. Використовується творчими людьми та інженерами.Більше 1000 компаній за преміальними тарифами. 8 років на ринку.
S2 Business Management - це система інтегрованого управління бізнесом. Ми допомагаємо систематизувати процеси, примножити операційну продуктивність, досягти прозорості та підвищити ефективність контролю.
Одночасно CRM і онлайн-офіс для малого та середнього бізнесу: можна працювати з клієнтами, керувати завданнями, продажами тощо. Є власні редактори документів з відкритим кодом. Доступна в хмарі, на сервері та мобільних пристроях.