Онлайн-сервіс для обробки запитів від клієнтів і співробітників (Service Desk / Help Desk) по всіх каналах: телефон, електронна пошта, чат / форма на сайті або в додатку, соціальних мережах і месенджерах. Налаштовується без допомоги програмістів. Його використовують «Совкомбанк», «Додо Піца», «Хофф» та інші компанії.
IntraService - це веб-система обліку претензій. «ВнутріСервіс» підходить для обробки запитів клієнтів, просто постановки завдань, організації повноцінного сервісу Service Desk або надання послуг аутсорсингу.
✔ Безкоштовна, стильна, швидка та потужна довідкова служба з відкритим кодом! Інтеграція з поштою, WhatsApp, Telegram, онлайн чатом, базою знань, CRM, клієнтським порталом, LDAP, мобільними додатками, російською мовою та багато іншого!
Сервіс для автоматизації підтримки. Має гнучкі налаштування для роботи зі зверненнями (реєстрація в чаті / дзвінку, черга, квитки, SLA, моніторинг, звіти). Підтримує цифрове меню, віддалене підключення, інтеграцію з CMDB.
Багатоканальна довідкова служба для спілкування з клієнтами за допомогою електронної пошти, FB, WhatsApp, Telegram, Viber, Живого чату, Лінії, Telegram і т.д.) + Чат-бот
Зрозумілий і зручний сервіс для підтримки і спілкування з клієнтами на всіх каналах зв'язку: пошта, віджети, центр підтримки, API, пропозиції, ВКонтакте, Facebook, Twitter, Telegram, Viber, Skype, Slack, онлайн чат і кастомні канали.
ELMA ChatDesk — це ServiceDesk+ChatDesk+Low-code — омніканальна платформа для підтримки клієнтів, співробітників і партнерів за допомогою месенджерів, порталу клієнтів, телефонії, API, розсилок. Управління рівнем сервісу, інцидентами, конфігурацією, проблемами, змінами.
Гнучка і надійна служба підтримки для багатоканальної підтримки клієнтів, автоматизації рутинних процесів, лояльності та управління іміджем компанії. HappyDesk - це готові і кастомні рішення для будь-якого бізнесу, широкі системні можливості і безкоштовна операційна технічна підтримка.
Userhorn - це комплексна система підтримки користувачів і клієнтів. Хелпдекс, база знань, форум з ідеями. Сервіс добре зарекомендував себе і користується популярністю. Також доступна російська підтримка
Eadesc - це інструмент для обробки вхідних звернень через соціальні мережі, месенджери, пошту і телефон.
Що ми маємо:
1. Агрегатор месенджерів
2. Чат-боти
3. Вбудована CRM
4. Автоматизація
5. Аналітика
6. Інструменти співпраці
7. Завдання
8. Інтеграції та API
Live Agent - це онлайн-сервіс для реалізації живого чату і технічної підтримки, який здатний надавати підтримку клієнтів через електронну пошту, чат, Facebook, Twitter, телефон, форуми.
JIRA Service Desk – це сервіс для управління запитами, підтримки та автоматизації сервісу з чітким самообслуговуванням, SLA та відстеженням роботи в режимі реального часу.
SmartNut - система Service Desk з функціями CRM, створена для автоматизації діяльності, пов'язаної з обслуговуванням клієнтів: ведення клієнтської бази, контактних осіб і договорів, запис вхідних запитів, розподіл і контроль завдань, поставлених перед співробітниками компанії.
TechDesk - це онлайн-система help desk для управління бізнес-процесами і відстеження виконання завдань. Сервіс допоможе розподілити всі листи клієнтів по проектам, спланувати робочий час і налагодити робочі процеси.