Pyrus Service Desk

(1 оцінок) Ця компанія з РФ
Онлайн-сервіс для обробки запитів від клієнтів і співробітників (Service Desk / Help Desk) по всіх каналах: телефон, електронна пошта, чат / форма на сайті або в додатку, соціальних мережах і месенджерах. Налаштовується без допомоги програмістів. Його використовують «Совкомбанк», «Додо Піца», «Хофф» та інші компанії.

IntraService

(3 відгуки) Ця компанія з РФ
IntraService - це веб-система обліку претензій. «ВнутріСервіс» підходить для обробки запитів клієнтів, просто постановки завдань, організації повноцінного сервісу Service Desk або надання послуг аутсорсингу.

FreeScout

✔ Безкоштовна, стильна, швидка та потужна довідкова служба з відкритим кодом! Інтеграція з поштою, WhatsApp, Telegram, онлайн чатом, базою знань, CRM, клієнтським порталом, LDAP, мобільними додатками, російською мовою та багато іншого!

Umnico HELPDESK

(1 оцінок) Ця компанія з РФ
Umnico допомагає збільшити продажі в соціальних мережах і месенджерах без залучення нового трафіку і забезпечити кращу підтримку користувачів

1С-Коннект

(4 відгуки) Ця компанія з РФ
Сервіс для автоматизації підтримки. Має гнучкі налаштування для роботи зі зверненнями (реєстрація в чаті / дзвінку, черга, квитки, SLA, моніторинг, звіти). Підтримує цифрове меню, віддалене підключення, інтеграцію з CMDB.

ITSM 365

(18 відгуків) Ця компанія з РФ
ITSM 365 - це гнучка служба обслуговування для бізнесу будь-якого рівня. Рішення від керівника. Доступність 24/7. Швидкий старт.

UseResponse

Багатоканальна довідкова служба для спілкування з клієнтами за допомогою електронної пошти, FB, WhatsApp, Telegram, Viber, Живого чату, Лінії, Telegram і т.д.) + Чат-бот

ManageEngine ServiceDesk Plus

ServiceDesk Plus - це найкращий веб-додаток для технічної підтримки та управління активами.

Омнидеск

Зрозумілий і зручний сервіс для підтримки і спілкування з клієнтами на всіх каналах зв'язку: пошта, віджети, центр підтримки, API, пропозиції, ВКонтакте, Facebook, Twitter, Telegram, Viber, Skype, Slack, онлайн чат і кастомні канали.

ELMA ChatDesk

(0 відгуків) Ця компанія з РФ
ELMA ChatDesk — це ServiceDesk+ChatDesk+Low-code — омніканальна платформа для підтримки клієнтів, співробітників і партнерів за допомогою месенджерів, порталу клієнтів, телефонії, API, розсилок. Управління рівнем сервісу, інцидентами, конфігурацією, проблемами, змінами.

Okdesk

(10 відгуків) Ця компанія з РФ
Єдине рішення для автоматизації продажів (CRM) і підтримки (Help Desk) для малих і середніх сервісних компаній.

HappyDesk

(3 відгуки) Ця компанія з РФ
Гнучка і надійна служба підтримки для багатоканальної підтримки клієнтів, автоматизації рутинних процесів, лояльності та управління іміджем компанії. HappyDesk - це готові і кастомні рішення для будь-якого бізнесу, широкі системні можливості і безкоштовна операційна технічна підтримка.

Userhorn

(7 відгуків) Ця компанія з РФ
Userhorn - це комплексна система підтримки користувачів і клієнтів. Хелпдекс, база знань, форум з ідеями. Сервіс добре зарекомендував себе і користується популярністю. Також доступна російська підтримка

Еадеск

(8 відгуків) Ця компанія з РФ
Eadesc - це інструмент для обробки вхідних звернень через соціальні мережі, месенджери, пошту і телефон. Що ми маємо: 1. Агрегатор месенджерів 2. Чат-боти 3. Вбудована CRM 4. Автоматизація 5. Аналітика 6. Інструменти співпраці 7. Завдання 8. Інтеграції та API

vsDesk

(3 відгуки) Ця компанія з РФ
vsDesk — довідкова служба для автоматизації роботи як внутрішнього ІТ-відділу, так і зовнішньої Служби технічної підтримки. 

EffiCRM Loyalty

(2 відгуки) Ця компанія з РФ
EffiCRM Loyalty – це універсальна хмарна CRM-платформа для підтримки будь-яких програм лояльності та автоматизації маркетингової діяльності.

Freshservice

Freshservice - просте та ефективне рішення для служби підтримки.

ServiceNow

SaaS сервіс для управління ІТ-інфраструктурою для середнього та великого бізнесу. Є російський інтерфейс і документація. 

LigaTaxi

(13 відгуків) Зроблено в Україні
LigaTaxi - програма для автоматизації служб таксі.

LiveAgent

Live Agent - це онлайн-сервіс для реалізації живого чату і технічної підтримки, який здатний надавати підтримку клієнтів через електронну пошту, чат, Facebook, Twitter, телефон, форуми.

Deskero

Deskero — це сервіс для покращення обслуговування клієнтів для спрощення конфігурації робочого процесу та потреб бізнесу.

Helprace

Helprace - це онлайн-служба підтримки клієнтів.

Samanage

Samanage - це онлайн-система, в якій доступні можливості управління контрактами, ПЗ, ІТ-сервісом, інвентаризацією. 

Teamwork Desk

Teamwork Desk - це сервіс для автоматизації підтримки клієнтів.

JIRA Service Desk

JIRA Service Desk – це сервіс для управління запитами, підтримки та автоматизації сервісу з чітким самообслуговуванням, SLA та відстеженням роботи в режимі реального часу. 

Zendesk

Zendesk — це програмне забезпечення для підтримки клієнтів, яке реалізує систему електронного продажу квитків для покращення сервісу.

Naumen Service Desk

(3 відгуки) Ця компанія з РФ
Програмний продукт Noda Service Desk призначений для автоматизації процесів управління ІТ та обслуговування на підприємствах.

SmartNut

(2 відгуки) Ця компанія з РФ
SmartNut - система Service Desk з функціями CRM, створена для автоматизації діяльності, пов'язаної з обслуговуванням клієнтів: ведення клієнтської бази, контактних осіб і договорів, запис вхідних запитів, розподіл і контроль завдань, поставлених перед співробітниками компанії.

TechDesk

(2 відгуки) Ця компанія з РФ
TechDesk - це онлайн-система help desk для управління бізнес-процесами і відстеження виконання завдань. Сервіс допоможе розподілити всі листи клієнтів по проектам, спланувати робочий час і налагодити робочі процеси.

UserEcho

(3 відгуки) Ця компанія з РФ
UserEcho - це система для кращого обслуговування клієнтів.