Рейтинг послуг зворотного дзвінка

Callibri

(8 відгуків) Ця компанія з РФ
Callibri - це сервіс для рекламної аналітики та підвищення конверсії веб-сайту. Відстеження дзвінків і відстеження електронної пошти вбудовані в MultiTracking. MultiChat - це онлайн чат, який підвищує конверсію сайту і збирає звернення з соціальних мереж і месенджерів в одному вікні

Calltouch

(11 відгуків) Ця компанія з РФ
Сервіс наскрізної аналітики, відстеження дзвінків і управління рекламою.

HOTLEAD

(3 відгуки) Ця компанія з РФ
HOTLEAD - це сучасний хмарний сервіс для розширення можливостей телефонії. Послуга дозволяє підключити існуючих операторів зв'язку в одному обліковому записі і може використовуватися як платформа з додатковими функціями.

WebAsk

WebAsk збиратиме голоси, думки, відгуки, особисті та контактні дані ваших клієнтів та співробітників.

VoIPTime

Професійне програмне забезпечення для колл-центрів. Особливості гри: обробка всіх типів дзвінків, система автообдзвону, багатофункціональний IVR-конструктор, створення груп операторів, пріоритети завдань, сценарії розмов, запис розмов, ...

Lptracker

(5 відгуків) Ця компанія з РФ
Lptracker - це універсальна платформа для інтернет-маркетингу з відстеженням дзвінків. Сюди ж відноситься CRM-система, безкоштовний конструктор сайтів, запис розмов, автоматичний дзвінок, фіксація контактів відвідувачів, які не зробили заявку. У...


1