Lptracker - універсальна платформа для інтернет-маркетингу з відстеженням дзвінків. Сюди також входить CRM-система, безкоштовний конструктор сайтів, запис розмов, автоматичний обдзвін, захоплення контактів відвідувачів, які не зробили заявку. Система колтрекінгу збирає дані за каналами реклами і ключовими словами в Я.Директі та Google Adwords, показуючи кількість продажів, конверсії в заявки і продажі, виручку, вартість дзвінка. Абонплата за весь Функціонал Lptracker - від 79 р. на день.
LPTracker нам зайшов, тут чудовий Функціонал для вирішення наших завдань. Телефонія, система аналітики, все чудово. Єдине, що періодично виникає підвисання сторінок і трохи завищена ціна за послуги.
Порівнював багато сервісів наскрізної аналітики, і за цінами, і за функціоналом. У підсумку зупинився на Ltracker і не прогадав. Вийшло за ціною вигідніше ніж у багатьох інших, та й допомога з усіх питань тут на висоті. Допомогли освоїтися в CRM-системі, налаштували хмарну телефонію, автоворонки, коллтрекінг. Начебто виявилося нескладно, але мені, "зеленому" новачкові, спочатку було все незрозуміло. Зараз я тут як риба у воді, потроху доводжу рекламні кампанії до ідеалу.
Нещодавно відкрив клінінгову компанію і стояло завдання у виборі IP-телефонії. Вивчав пропозиції і випадково натрапив на LPTracker. Спокусив широкий Функціонал (црам-ка і коллтрекінг). Користуюся хоч і не давно, але думка про сервіс склалася.
Мене повністю влаштовує ціна за послуги. Вибрав для вирішення своїх завдань найдешевший тариф "Тест". Відмінно працює система аналітики, callback і телефонія.
Недоліки:
Помічав підвисання сторінок.
Підшукували програму для автоматизації бізнесу і телефонії зокрема. Вистачило тижня, щоб оцінити Lptracker належним чином:
1. Зручно - всі необхідні функції в одному місці.
2. Прийнятна ціна - витрати на впровадження окупилися майже відразу.
3) Адекватна техпідтримка - оперативно реагують на звернення, завжди усувають недоліки.
4. Наявність корисних модулів крім телефонії - конструктор сайтів, CRM, аналітичний блок.
Мінуси: іноді пропускаються вхідні дзвінки.
У мене невеликий бізнес, і для нього Lptracker незамінний сервіс. У чому фішка, крім телефонії тут є примочки у вигляді СРМ, системи аналітики, конструкторів сайту тощо. Як на мене - це чудово, по суті є можливість організувати всі процеси в бізнесі. За ціною нижче ніж у конкурентів, але Функціонал на рівні. Для себе мінусів, за пів року користування не виявив.