Альтернативы Lptracker. Вот 52 сервисов с похожим набором функций и предназначением. Смотрите и сравнивайте аналоги.
Сервис который позволяет быстро и просто оценить вашу рекламную активность и успехи отдела продаж.
Callibri - це сервіс для рекламної аналітики та підвищення конверсії веб-сайту. Відстеження дзвінків і відстеження електронної пошти вбудовані в MultiTracking. MultiChat - це онлайн чат, який підвищує конверсію сайту і збирає звернення з соціальних мереж і месенджерів в одному вікні
Primegate - сервіс відстеження дзвінків, віртуальна АТС, eCRM з інтегрованою телефонією. Особливості: наскрізна аналітика по рентабельності інвестицій, інтеграція з будь-якою CRM, відстеження дзвінків в Google Analytics, запис дзвінків, гібридні сесії для збереження пулу цифр до 80%, повноцінна система аналітики трафіку, єдина воронка продажів. Тестовий період - 7 днів, мінімальний тариф - 1456 рублів / місяць.
Comagic - це система відстеження дзвінків, яка дозволяє пов'язувати джерела реклами з дзвінками (аж до ключової фрази в контекстній рекламі) і прослуховувати розмови з клієнтами. Сервіс інтегрується з Google Adwords і Яндекс.Директ. Також доступні імпортні транзакції з CRM, автоматично обліковий KPI. Види колтрекінгу: динамічний і статичний. Comagic надає лише нові номери з 70 кодами регіонів.
Roistat - відстеження дзвінків і глибока аналітика продажів з 14-денним тестовим періодом. Інтегрується через API з 28 популярними CRM/CMS системами. Особливості: прийом дзвінків на звичайні або SIP-телефони, автостворення транзакції дзвінка і передача параметрів (місто, UTM-мітки і т.д.); статичний і динамічний calltracking, підміна номера рекламними каналами і регіонами, відображення інформації про вхідний дзвінок, аналіз рентабельності інвестицій на основі витрат і доходів в платних джерелах трафіку / CRM.
Quon.ru - недорога послуга колтрекінгу: вартість за місяць використання - від 1500 рублів. Існує безлімітний тариф з безкоштовними дзвінками. Особливості: відстеження ефективності реклами (по конверсіях, лідів, конверсії, вартості програми і витрат в джерелі трафіку), інтеграція з Яндекс.Метрикою і Google Analytics, CRM-системами. Особливість сервісу в тому, що клієнт платить тільки за оренду кімнат і бесіди (якщо тариф не безмежний). Все інше, включаючи звіти, безкоштовне.
Відстежує весь ланцюжок у воронці продажів і оцінює ефективність продажів з кожного джерела. Також сервіс пропонує власний calltracking, відстеження електронної пошти, підстановку тексту для підвищення релевантності сторінки запиту, CRM-систему. Здатний показувати всю історію програми до кожного кліку по сайту і ключового слова. Інтегрується з популярними CRM, Google Analytics і Adwords, Яндекс.Метрикою і Direct, Jivosite і іншими сервісами для бізнесу.
Ringostat - сервіс відстеження дзвінків, що надає детальну статистику по клієнтах: в який раз дзвонить користувач, з якого рекламного джерела він прийшов, скільки було дзвінків, на які не відповіли, які сторінки переглядав той, хто дзвонить, тощо. Крім цього, Ringostat пропонує послуги потужної віртуальної АТС, підтримує інтеграцію з Google Analytics і популярними CRM-системами.
Конструктор цільових сторінок, електронна пошта та служба електронної комерції в одному флаконі. Підходить для будь-якого бізнесу, в тому числі для корпоративних клієнтів і фахівців з маркетингу по електронній пошті (для них існують індивідуальні умови з виділеним IP, персональним доменом і професійними перевагами). Деякі особливості: плагін «Главред», атрибути персоналізації, статистика по листах і лендінгах з інтеграцією з Y.Metrica і Google Analytics, сегментація за діями передплатників, довільний поділ на групи.
Cистема сбора, обработки и передачи данных из рекламных систем, систем аналитики и баз данных в удобное место. Упрощает построение сквозной аналитики и помогает в анализе эффективности рекламы.
Зарубіжна аналітична платформа, що дозволяє ідентифікувати користувачів на основі бази даних 220 мільйонів потенційних клієнтів. Сервіс також надає інструменти для автоматизації персоналізації пропозицій.
WebAsk збиратиме голоси, думки, відгуки, особисті та контактні дані ваших клієнтів та співробітників.
Сервіс автоматизує роботу з Яндекс.Директ і Google Adwords. Його особливість - в розширеній наскрізній аналітиці кампаній з можливістю інтеграції з CRM-системою, лічильником статистики, системою відстеження дзвінків і багатьма іншими сервісами. Особливості: вивантаження з XML-файлу для настройки РК для інтернет-магазинів, автоматизація UTM-тегів, контроль битих посилань, 7 стратегій управління ставками, очищення неефективних сайтів в RSL і Google DISPLAY.
HOTLEAD - це сучасний хмарний сервіс для розширення можливостей телефонії. Послуга дозволяє підключити існуючих операторів зв'язку в одному обліковому записі і може використовуватися як платформа з додатковими функціями.