CoMagic

(11 відгуків) Ця компанія з РФ
Аналітика, послуги відстеження дзвінків, послуги наскрізної аналітики

Comagic - це система відстеження дзвінків, яка дозволяє пов'язувати джерела реклами з дзвінками (аж до ключової фрази в контекстній рекламі) і прослуховувати розмови з клієнтами. Сервіс інтегрується з Google Adwords і Яндекс.Директ. Також доступні імпортні транзакції з CRM, автоматично обліковий KPI. Види колтрекінгу: динамічний і статичний. Comagic надає лише нові номери з 70 кодами регіонів.
Мови інтерфейсу:
  • Ру
Країна розробника:
Росія

ТОП-1 послуг





Отзывы

4.6

11 відгуків

Огляд


Зручне рішення.

19 апр. 2022 г.

Загалом:
Ми використовуємо як колтрекінг, так і телефонію. Дуже зручно, що є рішення під ключ. Всі потреби покриваються.

Загальний рейтинг

Клієнтоорієнтований підхід

18 апр. 2022 г.

Загалом:
Користуюся цією послугою з 2020 року. Дуже зручний і зрозумілий особистий кабінет. Служба підтримки допомагає швидко вирішити всі питання і налаштувати функції. Головний плюс, там є персональний менеджер. У мене з цим все гаразд.

Загальний рейтинг

Зручно і прагматично.

12 апр. 2022 г.

Загалом:
Користуємося сервісом протягом року. Ми перейшли від конкурентів і ні краплі не пошкодували. Точність відстеження дзвінків знаходиться на високому рівні, є можливість інтеграції з величезною кількістю CRM-систем, які ми використовуємо дуже успішно.

Загальний рейтинг

Тут з лют. 2022

0 відгуків

Все чудово

11 февр. 2022 г.

Загалом:
Відмінний сервіс, оперативні відповіді. Працюють професіонали, чіткі відповіді на всі мої запитання -)

Загальний рейтинг

Тут з лют. 2022

0 відгуків

Відгук про послугу comagic

8 февр. 2022 г.

Загалом:
Відмінний сервіс. Чуйна команда, оперативне вирішення проблемних ситуацій. Команда CoMagic - це команда професіоналів. Зручний інтерфейс, все дуже просто і зрозуміло.

Загальний рейтинг

Тут з лют. 2022

0 відгуків

Чудовий інструмент

8 февр. 2022 г.

Загалом:
Пользуюсь данным сервисом более 5 лет, впечатления только положительные. Прекрасная техподдержка, которая моментально решает все вопросы. Самая отзывчивая и клиентоориентированная компания.

Загальний рейтинг

Тут із листопада 2021 року

0 відгуків

11 листопада 2021 р.

Загалом:
Наша компания пользуется платформой КоМеджик уже давно. Нравится сервис обслуживания, всегда придут на помощь по любым вопросам касаемо телефонии. Так же есть удобный способ связи - телеграмм. Общаюсь с менеджером Олеся - грамотный и отзывчивый сотрудник, даже в своей выходной всегда идёт на помощь!

Загальний рейтинг

Минусы CoMagic можно перечислять бесконечно!

7 янв. 2020 г.

Загалом:
Не понравился клиентский сервис - после подключения про нас совершенно забыли, на обращения реагируют поздно, сотрудники в вопросах не компетентны зачастую. Интерфейс у системы ужасный, настройки не всегда сохраняются, аналитику собрать нормально не получалось ни в первый, ни во второй раз. Это только некоторые недостатки, которые выявили при знакомстве с CoMagic.

Загальний рейтинг

Прирост прибыли на 30%

7 дек. 2018 г.

Загалом:
Держу оффлайн-магазин верхней одежды и интернет-магазин. Помимо затрат на аренду, налогов и прочего приходится еще и рекламу в интернете давать, чтобы оставаться на плаву и утереть нос конкурентам. Естественно, есть CRM-ка, куда падают все заказы. Но мне нужно было понять, откуда именно больше денег приходит. Поставила коллтрекинг и аналитику от Comagic и напрочь отказалась от оффлайн рекламы, т.к. она оказалась убыточной. В директе поудаляла убыточные объявления. Довольна приростом прибыли на 30%.

Загальний рейтинг

Тут із листопада 2017 р.

16 відгуки(ів)

Экономия бюджета

13 березня. 2018 г.

Загалом:
Если хотите сэкономить рекламный бюджет - советую использовать именно CoMagic. Я маркетолог, и очень важно знать, какую конверсию даёт тот или иной сайт. Определили, где наилучшая конверсия, а какие площадки можно отключить. Сделали оптимизацию кампаний. Отметил для себя технологию статистического и динамического коллтрекинга. Конверсия увеличилась, прибыль возросла.

Загальний рейтинг

Тут з жовт. 2017

13 відгуки(ів)

CoMagic: лучший сервис для распределения рекламного бюджета

4 березня. 2018 г.

Загалом:
Остановились на CoMagic, чтобы создать систему учета эффективности интернет-рекламы. Как руководитель компании, я хотел знать, насколько рационально используется бюджет. Благодаря гибким настройкам удалось достигнуть высоких результатов. Коллтрекинг показал, что качественные телефонные обращения поступают с Google AdWords, Яндекс.Директ. Пользуемся чатом, обратным звонком и другими функциями. Недостатки: Саппорт работает медленно.

Загальний рейтинг

Аналоги CoMagic

Все аналоги

Ньютон

Сервіс Newton складається з 3-х продуктів: зворотний дзвінок, ко...
5

Calltouch

Calltouch дозволяє збирати, аналізувати і візуалізувати...
5