Рейтинг облачных колл-центров

VOTBOX

(3 відгуки) Ця компанія з РФ
Послуга хмарної АТС і IP-телефонії з вартістю дзвінків від 0,75 рублів за хвилину. Абоненти одного облікового запису можуть спілкуватися безкоштовно. Підключення телефонії також безкоштовне. Пропонує наступні рішення для бізнесу: CRM-система Cloff, cloud slave...

Оки-Токи

Сервіс «Окі-Токи» – це професійне рішення для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів.

VoIPTime

Професійне програмне забезпечення для колл-центрів. Особливості гри: обробка всіх типів дзвінків, система автообдзвону, багатофункціональний IVR-конструктор, створення груп операторів, пріоритети завдань, сценарії розмов, запис розмов, ...

WONZa

Система організації сучасного повноцінного колл-центру. Особливості: інтеграція з різними CRM-системами, управління чергами операторів, статистика і контроль в режимі реального часу, історія дзвінків і звернень і т.д.

Binotel

(0 відгуків) Зроблено в Україні
Binotel - сучасна АТС для зручного керування дзвінками. Легко налаштовувати та аналізувати, покращуючи комунікації та обслуговування клієнтів.

Скорозвон

(4 відгуки) Ця компанія з РФ
Speed call - це програма для колл-центрів і відділів продажів. Допомагає викликати базу контактів, обробляти вхідні заявки і керуючих операторів.

Колл-центр Тинькофф

Сервіс сучасної хмарної телефонії від бренду, що працює з передовими технологіями. Особливості: вхідні та вихідні дзвінки, оперативне інформування, робота скриптологів, якісна аналітика по дзвінках, інтеграція з будь-якою CRM і т.д.

Контактный центр CTI

Сервис контакт центра на базе Cisco UCCE. Возможности: интеллектуальное распределение входящих и исходящих голосовых, мультимедийных запросов, распределённая система самообслуживания, система сбора данных, записи разговоров и контроля качества и ...

SFC Cloud

Профессиональный продукт для построения телефонного контакт-центра. Возможности: полноценный контроль за работой сотрудников, детальная отчётность, автоматические исходящие звонки, IVR любой сложности, статистика в режиме реального времени и т. д.

MightyCall

Разработчик программного обеспечения для организации и оптимизации контактных центров. Возможности: умная маршрутизация входящих очередей вызовов и широкие возможности для автоматизации исходящих кампаний, мониторинг работы в реальном времени и т...


1 2 3