Оки-Токи

Хмарні колл-центри, Голосові роботи для бізнесу

Сервіс Окі-Токі - це професійне рішення для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів.

ТОП-3 послуги




Окі-Токі - це хмарне рішення для внутрішніх і аутсорсингових контакт-центрів. Сервіс дає змогу організувати обробку вхідних і вихідних дзвінків, підключити систему автодозвону, сценарії розмови, мовленнєву аналітику, інструменти для відділу контролю якості та голосового робота. Запускати безліч проєктів за лічені хвилини і відстежувати роботу через звіти і дашборди.

Основні продукти:

  1. Контакт-центр.
  2. Автодозвон (dialer) з 5 режимами роботи.
  3. Автоінформатор (Голосові розсилки) з гнучким налаштуванням алгоритму дзвінка за допомогою сценарію дзвінка.
  4. Голосовий робот із можливістю працювати на проєктах опитувань, консультації, оформленні та підтвердженні заявок.
  5. Облік робочого часу та показників продуктивності операторів.
  6. Автоматичний підрахунок зарплати, бонусів і списання штрафів за порушення.
  7. Рапорти - регулярні автоматичні звіти з обраними метриками на пошту.
  8. Автоматична аналітика розмов з інтеграцією для відділу ОКК.
  9. Інструменти для відділу контролю якості (ОКЯ) з анкетуванням та оцінюванням.
  10. Динамічні сценарії розмови для операторів, менеджерів і роботів, які інтегровані з email, SMS, дзвінками та сторонніми CRM.

Переваги:

  • Можливість інтеграції з популярними CRM-системами (SalesForce, Бітрікс, amoCRM, RetailCRM, Leadvertex тощо).
  • Автодозвон із потужною функціональністю.
  • Підключення своєї телефонії або замовника.
  • Автоматичний callback за втраченими дзвінками.
  • Використання API у дзвінках.
  • Облік вартості дзвінків.
  • Анкети оцінки розмов операторів.
  • Автоматична мовленнєва аналітика.
  • Облік робочого часу операторів.
  • Вимірювання KPI за багатьма параметрами.
  • Нарахування заробітної плати операторів.
  • Управління доступом до даних за проєктами.
  • Журнал дій і змін.
  • Резервування даних на серверах у кількох країнах або у своїй локації.
  • Приховування номерів від операторів. Приховувати можна не тільки номери, а й будь-яку особисту інформацію з бази даних.

Отзывы

5

12 відгуки(ів)

Огляд


Відмінний сервіс

19 листопада 2021 р.

Загалом:
Уперше користуюся послугами такої компанії. Налаштували автоінформатор, щоб сповіщати клієнтів про зміну статусу замовлення. це дуже розвантажило менеджерів. За 2 місяці не було якихось серйозних збоїв або проблем, поки що сервіс дуже радує.

Загальний рейтинг

Тут з верес. 2021

1 відгук

Чудова технологія!

3 сент. 2021 г.

Загалом:
Довго придивлялися до цього хмарного рішення, 2 місяці тому спробували тріал. Нам підійшло. Не знаю, наскільки актуально дрібним інтернет-магазинам, але з нашими обсягами без робота не обійтися. ПЗ досить зрозуміле, розібралися ми швидко, щоправда, до того вже працювали зі схожими сервісами. Якщо теж тільки придивляєтеся, раджу

Загальний рейтинг

Дякую

18 черв. 2021 г.

Загалом:
Багато корисних фічей, але розібратися самостійно було складно. Добре хоч техпідтримка відповідає швидко і детально. Роботою сервісу задоволені.

Загальний рейтинг

Тут з черв. 2021

0 відгуків

Рекомендую

17 черв. 2021 г.

Загалом:
Сервісом компанії ми задоволені. Якість послуг висока. Максимально спрощує роботу контакт-центру, при цьому вартість прийнятна. Завдяки їм зросли продажі в два рази і персонал став ефективніше працювати

Загальний рейтинг

Тут з апр. 2021

0 відгуків

Відмінне ПЗ за помірною вартістю

22 апр. 2021 г.

Загалом:
Буквально полгода назад создали колл-центр со штатом 10 человек, но сначала выбрали слишком дорогое ПО. Почитал отзывы и решил попробовать триал оки-токи. И не зря - теперь расходы на ПО у нас меньше! Не могу сказать, что интуитивно было все понятно, но с помощью техподдержки разобрались. Функционал закрывает все наши потребности.

Загальний рейтинг

Зручне і функціональне ПЗ

10 апр. 2021 г.

Загалом:
Велике спасибі фахівцям компанії ОКІ-ТОКІ за розробку і впровадження ПЗ для нашого Колл-центру. Окреме спасибі за навчання наших операторів, все пройшло гладко і безболісно. ПЗ зручне і функціональне, техпідтримка чуйна, раджу спробувати

Загальний рейтинг

Тут з берез. 2021

0 відгуків

Удобный сервис

21 мар. 2021 г.

Загалом:
Четыре месяца пользуюсь услугами оки-токи и уже успела оценить преимущества. На сегодняшний день мне достаточно держать в офисе три оператора, ранее держала целый штат из восьми человек. Отличный функционал и удобная тарификация. Хотя изначально думала, что оки-токи не подойдет и придется продолжить поиски.

Загальний рейтинг

Тут із янв. 2021

0 відгуків

Хороша компанія

28 янв. 2021 г.

Загалом:
Нещодавно стали співпрацювати з компанією Окі-Токі, коли вирішили відмовитися від коробкового рішення на користь хмарного. У компанії дуже вигідні умови, є потрібні функції, чуйна тп. За 2 місяці жодних проблем не виникло!

Загальний рейтинг

Тут з груд. 2020

0 відгуків

Зручний та ефективний сервіс

14 дек. 2020 г.

Загалом:
У нашій ветеринарній клініці послугами Окі-Токі з успіхом користуємося вже восьмий місяць. Результатами дуже задоволені. Дуже виручає функція дозвону на пропущені дзвінки і можливість створювати картки індивідуально для кожного пацієнта - замінює простеньку СRM.

Загальний рейтинг

Тут з лип. 2018

0 відгуків

Удобный сервис

9 окт. 2020 г.

Загалом:
Оки-Токи начали пользоваться для обзвона потенциальных клиентов. Хорошо продуманный функционал, быстро осваиваемый специалистами. Менеджер всегда видит сценарий разговора. Работать становится гораздо проще, увеличиваются объемы обзваниваемых. 

Загальний рейтинг

Тут з сент. 2020

0 відгуків

Добре

23 сент. 2020 г.

Загалом:
Я власник інтернет-магазину одягу. У мене тільки 2 оператори і без автоматизації вони не встигали обробляти заявки. Тож до Окі-Токі прийшов насамперед за автодозвоном. Працюємо вже 3 місяці, все добре, будемо продовжувати

Загальний рейтинг

Кращий сервіс

18 сент. 2020 г.

Загалом:
Пользуюсь услугами Оки-Токи уже больше года. Начинал я с небольшого интернет-магазина даже без адекватной crm, но со временем магазин разросся и появилась потребность не только в crm, но и в нормальном колл-центре. Обратился к представителям разных сервисов, в т.ч. и Оки-Токи. Дали самые выгодные условия - вот мы и начали сотрудничество. Понравилось то, что платить приходится только за нужные услуги. Функционал немного сложный, но это больше плюс, так как различных настроек очень много. Лояльная к тебе техподдержка очень радует, по всем проблемам и вопросам они с радостью помогают. Сейчас у меня 8 операторов, подключены голосовой робот и автодозвон . За все время сбоев было минимум. Цены на уровне других облачных сервисов, а функционал - больше.

Загальний рейтинг

Аналоги Оки-Токи

Все аналоги

VoIPTime

Контакт-центр VoIPTime – це професійний...
5

SmartDialogs

Голосовий робот SmartDialogs Голосовий робот оп...
5

Alto Ai

Alto Ai - розроблюваний під ключ робот для автотранспорту, який розробляється...
5