Окі-Токі - це хмарне рішення для внутрішніх і аутсорсингових контакт-центрів. Сервіс дає змогу організувати обробку вхідних і вихідних дзвінків, підключити систему автодозвону, сценарії розмови, мовленнєву аналітику, інструменти для відділу контролю якості та голосового робота. Запускати безліч проєктів за лічені хвилини і відстежувати роботу через звіти і дашборди.
Основні продукти:
- Контакт-центр.
- Автодозвон (dialer) з 5 режимами роботи.
- Автоінформатор (Голосові розсилки) з гнучким налаштуванням алгоритму дзвінка за допомогою сценарію дзвінка.
- Голосовий робот із можливістю працювати на проєктах опитувань, консультації, оформленні та підтвердженні заявок.
- Облік робочого часу та показників продуктивності операторів.
- Автоматичний підрахунок зарплати, бонусів і списання штрафів за порушення.
- Рапорти - регулярні автоматичні звіти з обраними метриками на пошту.
- Автоматична аналітика розмов з інтеграцією для відділу ОКК.
- Інструменти для відділу контролю якості (ОКЯ) з анкетуванням та оцінюванням.
- Динамічні сценарії розмови для операторів, менеджерів і роботів, які інтегровані з email, SMS, дзвінками та сторонніми CRM.
Переваги:
- Можливість інтеграції з популярними CRM-системами (SalesForce, Бітрікс, amoCRM, RetailCRM, Leadvertex тощо).
- Автодозвон із потужною функціональністю.
- Підключення своєї телефонії або замовника.
- Автоматичний callback за втраченими дзвінками.
- Використання API у дзвінках.
- Облік вартості дзвінків.
- Анкети оцінки розмов операторів.
- Автоматична мовленнєва аналітика.
- Облік робочого часу операторів.
- Вимірювання KPI за багатьма параметрами.
- Нарахування заробітної плати операторів.
- Управління доступом до даних за проєктами.
- Журнал дій і змін.
- Резервування даних на серверах у кількох країнах або у своїй локації.
- Приховування номерів від операторів. Приховувати можна не тільки номери, а й будь-яку особисту інформацію з бази даних.