Альтернативы Оки-Токи. Вот 43 сервисов с похожим набором функций и предназначением. Смотрите и сравнивайте аналоги.
Професійне програмне забезпечення для колл-центрів. Особливості: обробка всіх типів дзвінків, система автообдзвону, багатофункціональний IVR-конструктор, створення груп операторів, пріоритети завдань, сценарії розмови, запис дзвінків, CallQuality, WFM. Запуск хмари за 24 години
Програмована хмарна платформа для створення комунікаційних центрів. Особливості: повноцінний хмарний колл-центр, IVR з синтезом і розпізнаванням мови, голосові повідомлення, інтеграція телефонії з ботами на базі Google Dialogflow і т.д.
SmartDialogs - голосовий бот для автоматизації будь-яких дзвінків. Робот-система навчається за допомогою нейронних мереж. Робот звучить як жива людина і завдяки унікальному НЛУ легко розуміє складну людську мову.
«Оператор голосового робота для виклику клієнтів» від компанії Alto Ai, що займається розробкою ботів під ключ. Завдяки штучному інтелекту робот веде живий діалог, а 98% людей не усвідомлюють, що розмовляють з ботом.
Сервіс автоматичних дзвінків Leadozvon дозволить за кілька годин згенерувати сотні зацікавлених клієнтів, при цьому на налаштування ви витратите кілька хвилин. Безкоштовне розпізнавання голосу та автовідповідача. Вартість хвилини - 2, 9 рубля при посекундній тарифікації
Ми спеціалізуємося на голосових роботах, що продають, які неможливо відрізнити від людини, і розповідаємо про них доступною мовою. Якщо у вашому бізнесі є повторювані дзвінки, які роблять люди, то робот зможе їх замінити. До кожного проєкту ми підходимо індивідуально і враховуємо такі моменти, як дзвінок клієнта за пропущеним, повторний дзвінок роботу, коли клієнт зробив замовлення. Кожна деталь комунікації буде опрацьована. Ми не ховаємося від клієнтів: у нас є instagram і youtube, де ми розповідаємо про роботів "без купюр". Послухайте дзвінки і ви все зрозумієте самі.
Розробимо під Ваше завдання розумного голосового робота за допомогою сильної команди маркетологів. Що вміє голосовий робот: -спілкується максимально природно -обдзвонить холодну базу і передасть тільки зацікавлених клієнтів -обробить вхідні дзвінки -актуалізує клієнтську базу
Oktell - це IP-телефонія, Call-центр і чат-центр. Особливості гри: прийом і переадресація дзвінків, постановка на утримання, запис і зберігання історії дзвінків, статистика дзвінків, настройка алгоритму маршрутизації за даними клієнтів з CRM, підключення будь-яких операторів зв'язку, дзвінки клієнтам безпосередньо з CRM, конференції та зустрічі, сервіс нагадувань і багато іншого.
Сервіс хмарної АТС та IP-телефонії з вартістю дзвінків від 0,75 рубля за хвилину. Абоненти одного акаунта можуть спілкуватися безкоштовно. Підключення телефонії також безкоштовне. Пропонує такі рішення для бізнесу: CRM-система Cloff, хмарне робоче місце, Функціонал колл-центру на 150 співробітників, багатоканальний номер, конференц-зв'язок, дзвінки з сайту, СМС-розсилка, віртуальний факс.
Speed call - це програма для колл-центрів і відділів продажів. Допомагає викликати базу контактів, обробляти вхідні заявки і керуючих операторів.
Gravitel - Gravitel - це послуга телефонії для бізнесу будь-якого розміру: Віртуальна АТС з більш ніж 80 бізнес-функціями. Інтеграція з CRM (12 готових + Rest API). SIM-карти FMC дійсні на всій території Російської Федерації без роумінгу і приставок. Автоматизуйте дзвінки та продажі за допомогою CallAPI (перетворення тексту в мову). Віджет зворотного дзвінка з сайту.
Послуга обдзвону клієнтської бази за допомогою голосових розсилок. Особливості: організація холодних дзвінків і телефонних опитувань, інформування клієнтів, автоматизація розсилок, інтеграція з віджетом amoCRM, виклик певного сегмента клієнтів і т.д.
Послуга автоматизації голосового зв'язку. Особливості: Організація вхідних і вихідних голосових повідомлень, розпізнавання контекстної мови і розпізнавання емоціями, розпізнавання за зліпком голосу особистості, статі, віку і т.д.
Sipuni - це сервіс IP-телефонії, який інтегрується з AmoCRM і 11 іншими CRM-системами. Дозволяє записувати, дзвонити і здійснювати дзвінки прямо з картки клієнта, а також передавати інформацію з колтрекінгу в сервіси аналітики, відстежувати клієнтів по UTM-мітках. До Сіпуні підключено понад 2700 компаній з 29 міст Росії. Абонентна плата за користування послугою - від 238 рублів з одного оператора на місяць.