Oktell - це IP-телефонія, Call-центр і чат-центр. Особливості гри: прийом і переадресація дзвінків, постановка на утримання, запис і зберігання історії дзвінків, статистика дзвінків, настройка алгоритму маршрутизації за даними клієнтів з CRM, підключення будь-яких операторів зв'язку, дзвінки клієнтам безпосередньо з CRM, конференції та зустрічі, сервіс нагадувань і багато іншого.
Oktell относится к дорогостоящим программам. Если бы изначально знали с чем придется столкнуться, наверное, не стали бы выбирать данную систему. Заплатить пришлось не только за лицензию, но и за внедрение. Процесс внедрения занял много времени и отнял силы! Поддержка долго рассматривает обращения. Еще немаловажный момент - установить ПО можно только на Windows!
Монстр функціональності і можливостей. Коли ви починаєте працювати, ви навіть не уявляєте собі повний масштаб цієї платформи. Тут можна зібрати всі канали зв'язку (включаючи Skype, месенджери, e-mail) в єдиному форматі зв'язку, налаштувати дзвінки, інтеграцію та аналітику. Все це, однак, не можна охопити без тренувань, благо їх предостатньо. Всім рекомендую - це платформа нового покоління. Негативу немає.
Oktell: ми не втрачаємо клієнтів через технічні проблеми
Микита Каяшев
7 березня. 2018 г.
Загалом:
Октел використовується вже другий рік. Ми шукали за принципом "мінімальний платіж - максимум можливостей". Дана послуга була обрана за порадою колег, які хвалили «Октел» за якість обслуговування.
Можливість моніторити - це перше, що ми оцінили. Звіти можна завантажувати за будь-якими показниками. Завдяки контролю кількість транзакцій збільшилася на 25%.
Недоліки:
Узгодження документів і виконання - процес тривалий.
Используем сервис в своем колл-центре 4 месяца. Выбрали данный продукт из-за положительных отзывов относительно стабильности работы и компетентности техподдержки.
Для себя выделили следующие плюсы:
1. Безопасно - защита от взлома.
2. Полезный набор опций.
3. Перебои в работе не наблюдаем.
4. Интегрировали с 1С.
5. Информация автоматически дублируется в CRM.
6. Регулируем функционал в зависимости от потребностей.
7. Точную статистику применяем для оценки эффективности работы сотрудников.
Минусы: пока не ощутили.