Zadarma

IP-телефония

Zadarma - проект, который предлагает услуги IP-телефонии еще с 2006 года. Ими уже воспользовались более 800 тысяч клиентов из разных стран. Здесь можно заказать виртуальные номера в семидесяти государствах мира, а также TOLL Free номера с бесплатным использованием в России.

ТОП-2 послуги




Zadarma - проект, который предлагает услуги IP-телефонии еще с 2006 года. Ими уже воспользовались более 800 тысяч клиентов из разных стран. Здесь можно заказать виртуальные номера в семидесяти государствах мира, а также TOLL Free номера с бесплатным использованием в России.

Крім того, хмарна АТС знаходиться на службі у клієнтів. Він дозволяє швидко і дешево зателефонувати в офіс компанії. За допомогою технології IP-телефонії можна істотно заощадити кошти на підключенні звичайної офісної АТС і дзвінках по всьому світу. Zadarma приваблює клієнтів дуже низькими цінами на дзвінки та SMS.

З хмарною АТС від Zadarma можна:

- Включити багатоканальний номер;
- Підключати співробітників організації, розташованих в різних містах і країнах світу;
- Прийом дзвінків від клієнтів з сайту.


Отзывы

3.8

14 відгуки(ів)

Огляд


Найкраща АТС

17 сент. 2021 г.

Загалом:
Ми перепробували всіх конкурентів, це дійсно найкраща АТС серед конкурентів. Величезний вибір номерів, дешеві вхідні 800, інтеграція з усіма CPM, зокрема нас зацікавив salesforce. Плюс включений розпізнавання мови, працює на 100% точно.

Загальний рейтинг

Самодоступна АТС

19 авг. 2021 г.

Загалом:
Дійсно найдоступніша ATSka по співвідношенню ціна / якість, величезний вибір номерів, звичайна ATSka з усіма функціями і найголовніше інтеграція з Бітрікс і фірмовими додатками для телефонів.

Загальний рейтинг

Тут з берез. 2019

0 відгуків

Відмінна телефонія за нормальними цінами

25 мар. 2019 г.

Загалом:
Коли конкуренти оголосили суму в 6к щомісяця за інтеграцію з RetailSRM, ми спочатку довго сварилися, а потім зрозуміли, що весь час переплачували, не знаючи чого. Задарма адекватна телефонія, з великим функціоналом (по крайней мере, нам вистачає абсолютно всього) плюс безкоштовна інтеграція з усіма CPM, навіть запис безкоштовної розмови падає на пошту і ми ніколи ні за що не платимо. Завдяки сервісу.

Загальний рейтинг

Тут з лют. 2019

0 відгуків

Сервіс мене приємно здивував

11 февр. 2019 г.

Загалом:
Багато чого читаю в інтернеті. Але це перший раз, коли я зустрічаюся з такою різницею між відгуками та реальністю. І мій вік солідний. Незабаром піти на пенсію. Працюю з Zadarma всього кілька годин, але все ж вражень на огляд вистачає: 1) Пишуть, що потрібно сфотографуватися з паспортом, а також, що чіпляються до якості фотографії - нічого подібного не було. Я просто вказав мобільний телефон, пройшов перевірку, що цей осередок «в моїх руках», розрахувався використаною карткою і все. Більше ніяких рухів тілом 2) Вранці мимоволі перевірив якість зв'язку з Латвією - добре (збирався перевірити якість зв'язку з Естонією, а не Латвією, але так і сталося). Однак до якості зв'язку у відгуках претензій немає. 3) Підтримка працює дуже швидко. Спілкуюся з RUWEB - постійно купую у них хостинг і іноді до них виникають питання. У них відмінна технічна підтримка. Але все ж час реакції помітно більше 1 хвилини. 4) І, нарешті, в моєму випадку вартість всіх цих послуг близька до нуля!! - з їх допомогою я сідаю на мобільний телефон в Таллінні і з Естонії мені на нього можуть зателефонувати. Я не аналізував інші варіанти їхніх послуг і не буду відповідати. 5) Деякі відповіли, що Задарма не повернув їм грошей. Мене ОДРАЗУ повернули, і я їх не просив.

Загальний рейтинг

Тут із січня. 2019

0 відгуків

Хороша АТС з відмінною функціональністю

14 янв. 2019 г.

Загалом:
Используем АТС более года в туристическом агентстве с тремя филиалами в разных городах плюс связку с Битрикс 24. Качество ни разу не подводило, функционал достаточный, плюс огромный выбор номеров, вплоть до золотых номеров УФЫ (который и используем). Единственное, чего возможно не хватает - многоуровневого голосового меню, чтобы переключаться не просто цифрами 1,2,3, но и дальше вести клиентов, разделяя один номер по филиалам и далее на сотрудников.

Загальний рейтинг

БУДЬТЕ ОБЕРЕЖНІ!!!

27 дек. 2018 г.

Загалом:
БУДЬТЕ ОСТОРОЖНЫ, РАБОТАЯ С «ЗАДАРМА»!!! БЛОКИРУЮТ АККАУНТ И РАНЕЕ ОПЛАЧЕННЫЕ УСЛУГИ БЕЗ ОБЪЯСНЕНИЯ ПРИЧИН!!! Я пользовался услугами компании IP Telecom Bulgaria LTD (проект zadarma.com), в общей сложности, с 2010-го года для приёма звонков от родственников из Украины. Более того, я привёл в компанию как минимум 6 клиентов, которые и сейчас пользуются их услугами. 31.10.16 года я зарегистрировал аккаунт 565223 для работы в Украине и России. Предоставил свои паспортные данные и зарегистрировал номера телефонов. Никакой противозаконной деятельности по этим телефонам не осуществлялось, однако 23.12.2018 года мой аккаунт был заблокирован без объяснения причин и с тех пор я не могу пользоваться ранее оплаченными услугами: 1. Я не могу позвонить на купленные номера; 2. Я не могу звонить со своего аккаунта – так как пополнить счёт нельзя; 3. На днях будет удалён из списка один из моих номеров – я не могу его продлить. Общение со службой поддержки за 5 дней результатов не принесло. Будьте осторожны при работе с этой организацией!!!

Загальний рейтинг

Тут із листопада 2018 р.

0 відгуків

Жахлива якість, підтримка і ставлення до клієнтів.

13 нояб. 2018 г.

Загалом:
Спочатку під час підключення ніщо не віщувало біди. Після кількох років все кардинально змінилося. Жахливий голосовий зв'язок! Технічна підтримка абсолютно ніяка і груба до користувачів. На технічні заявки ніяк не реагують. Таке відчуття, що у них у штаті працює щонайбільше десять осіб, але для крутизни мають купу відділів. Якщо ви обираєте оператора для бізнесу, НІ В ЯКОМУ РАЗІ І НІ ЗА ЯКИХ ОБСТАВИН не підключайтеся до zadarma. Почитайте про цю недоконтору на інших сайтах-відгуках і все зрозумієте.

Загальний рейтинг

Тут із жовт. 2018

0 відгуків

ворогу не побажаю

4 жовтня. 2018 г.

Загалом:
користувався різними послугами від zadarma і ось, що скажу: технічна підтримка тупа. таке відчуття, що одна, дві людини працює у всій конторі, а купа різних відділів для іміджу. Відповідають довго. причому, коли дзвониш - можуть взагалі не відповісти - нібито всі зайняті. під час підключення мобільного номера виявив уже після оплати, що виявляється смс на мобільному номері доступні тільки, якщо номер оплачуєш відразу на 3 місяці. Причому ця інформація була зовсім в іншому розділі сайту і не виводилася в момент купівлі номера. купив номер 8800, потім зрозумів, що не потрібен і хотів відмовитися. навіть не витратив жодної копійки з гарантованого платежу. я просив технічну підтримку відключити мені номер і повернути гроші на баланс акаунта (мається на увазі невитрачений гарантований платіж). сказали, що це неможливо. мовляв даруйте гроші Нам і Нам плювати, якщо Вам навіть номер не потрібен і Ви ним не користувалися. Написав у фінансовий відділ. мені відповів той самий оператор, що й у звичайному чаті. і це при тому, що графік роботи з 9:00, а відповідь годин о 7 прийшла. якість зв'язку - окрема пісня. при вхідних викликах клієнти часто скаржаться на те, що голосове привітання гальмує, зв'язок і вихідний, і вхідний часто з обривами. мій висновок: простіше астер поставити і там розгортати все те, що хочеш. Що ж стосується тарифів оператора - є і кращі.

Загальний рейтинг

Тут із листопада 2017 р.

4 відгуки

На рівні

9 березня. 2018 г.

Загалом:
Хороший, якісний сервіс для здійснення контакту з клієнтами. Радує безкоштовна, хмарна АТС і прийнятні тарифи. Інструментарій на рівні, всі необхідні завдання виконує. Для мене головне - якість сервісу, оскільки задоволений клієнт - це хороший прибуток у підсумку (ми займаємося продажем спорядження для альпіністів). Запис розмов дає можливість аналізу роботи співробітників і контролю якості, оскільки багато хто працює віддалено. З мінусів, часом барахлить зв'язок, але таке є скрізь, але не кожна компанія може похвалитися відмінним саппортом.

Загальний рейтинг

Тут з груд. 2017

13 відгуки(ів)

стабільна АТС

21 февр. 2018 г.

Загалом:
Для нашего интернет-маркета электроники было важно найти АТС, которая работает без сбоев. По совету знакомого программиста выбрали Zadarma. Возможно, есть сервисы лучше, чем этот, не сравнивали. Но нас Zadarma устраивает на 100%. От Zadarma получили все необходимое для коммуникации с клиентами: номер 8-800, бесплатный виджет, голосовое меню. Система работает без нареканий. Правда, произвести настройку было сложно, долго "ломали голову" над инструкциями.

Загальний рейтинг

Тут із листопада 2017 р.

16 відгуки(ів)

Сервіс хмарної телефонії

26 нояб. 2017 г.

Загалом:
Zadarma нам порекомендовали партнеры из Китая два года назад. Специфика бизнеса обязывает регулярно связываться с иностранными заказчиками и поставщиками. IP-телефония Zadarma работает через Интернет и используется как для международных, так и для внутренних звонков. Подключили многоканальный номер и бесплатную виртуальную АТС. Использование сервиса снизило статью расходов на телефонные разговоры на 70%. Минусы пока не обнаружены. А плюсы следующие: - качественная связь; - тариф подбирается согласно потребностям; - внутри сети общение бесплатное; - круглосуточная техподдержка; - личный кабинет пользователя – содержит полезную информацию, статистику, тут можно сменить тариф и заказать дополнительные номера; - конфиденциальность; - интеграция АТС с CRM (Битрикс24, ПланФикс, AmoCRM,) – при входящих и исходящих звонках отображается карточка клиента, разговоры записываются; - номер доступен везде. Работа менеджеров упростилась благодаря широкому функционалу. А компания не теряет звонки и экономит на связи.

Загальний рейтинг

Тут із листопада 2017 р.

10 відгуки(ів)

Непоганий сервіс для вихідних дзвінків

22 листопада 2017 р.

Загалом:
У мене невелика команда концертних адміністраторів, зараз співпрацюємо з ляльковим театром: постійні дзвінки в режимі нон-стоп, закладення, договори. Перший час використовували мобільний зв'язок, перебрали всіх операторів, знайшли підходящого. Але потім театр став розширюватися, запускати нові вистави, а старі, які вже всі садки і школи в нашому регіоні подивилися, відправляти в сусідні, а потім ще далі. Загалом, почалися активні гастролі. У такому режимі роботи використовувати мобільний зв'язок стало не просто невигідно, але навіть бували дні, які йшли ледь не у збиток. Перебрала багато різних варіантів, зупинилася на IP-телефонії Zadarma. По-перше, великим плюсом є адекватні ціни, бо величезні витрати можна викинути і на звичайний мобільний зв'язок. По-друге, досить непогана якість зв'язку з усіма регіонами. І наостанок, можливість вибору красивих номерів. Є й незначні мінуси в роботі: дзвінки у зворотний бік (від клієнтів) не завжди проходять, повільна технічна підтримка. З огляду на специфіку роботи, мінуси практично не відчуваються, тому рекомендую.

Загальний рейтинг

Тут з жовт. 2017

13 відгуки(ів)

Zadarma: хороший сервіс IP-телефонії

12 сент. 2017 г.

Загалом:
Лично меня Задарма заинтересовал тем, что аккаунт можно оформить на физлицо. Веду собственный сайт и нужен был сервис обратного звонка, чтобы взаимодействовать с клиентами. Ориентировалась на тарифный план и функционал. Для себя отметила такие плюсы и минусы сервиса. Преимущества: Работает рефералка, что позволяет зарабатывать на подключении телефонии другим организациям (мы получаем 10% от пополнений счета каждым приглашенным). Легко настраивается переадресация (например, на мобильный или сразу несколько телефонных номеров). Отдельно за каждый номер платить не нужно, как это практикуется на других сервисах IP-телефонии. Бесплатная запись разговора. Не раз выручала в щекотливых ситуациях, когда нужны были доказательства собственной правоты. Возможна отправка записи на e-mail. Огромный пул номеров из различных стран мира. Сервис обходит роуминг, поэтому тарифы максимально низкие. Недостатки: Многовато лишней информации. Пришлось потратить целый день на то, чтобы разобраться с интерфейсом. Специалисты техподдержки в чате отвечали с задержкой, пришлось убить много времени. Может, это просто мне не повезло.

Загальний рейтинг

Тут із листопада 2017 р.

12 відгуки(ів)

Витримує великі навантаження, дешевий, є повідомлення на Телеграм

29 авг. 2017 г.

Загалом:
Знайомий програміст порекомендував Zadarma, в результаті ми з нею працюємо вже третій рік. У нас багато клієнтів живуть за кордоном (даємо юридичні консультації), важливий постійний телефонний зв'язок. Ми тепер дуже оперативно працюємо, поставили на Телеграм повідомлення про пропущені виклики (ці повідомлення одна з переваг Zadarma). По грошах виходить мало ціна сервісу невисока. У підсумку платимо близько 600 рублів щомісяця за 5 номерів. І, звичайно, ми підключили функцію запису розмови - так убезпечили себе від неадекватних клієнтів і помітно підвищили якість обслуговування. На відмінно проходимо пікові навантаження, жодного дзвінка не втрачаємо (всі номери десятиканальні). Недолік є - доведеться трохи присвятити час вивченню інтерфейсу, необізнаний не розбереться відразу. Все добре працює, збоїв не було, міняти сервіс IP телефонії не збираємося.

Загальний рейтинг

Аналоги Zadarma

Все аналоги

NEW-TEL

new-tel.net рекомендований віртуальний...
4.5

Sipnet.ru

Перший оператор IP-телефонії в Росії - працює з...
4.5

UIS телефония

UIS - це стабільна платформа хмарних комунікацій...
4.5