Альтернативы WONZa. Вот 20 сервисов с похожим набором функций и предназначением. Смотрите и сравнивайте аналоги.
Сервіс «Окі-Токи» – це професійне рішення для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів.
Oktell - це IP-телефонія, Call-центр і чат-центр. Особливості гри: прийом і переадресація дзвінків, постановка на утримання, запис і зберігання історії дзвінків, статистика дзвінків, настройка алгоритму маршрутизації за даними клієнтів з CRM, підключення будь-яких операторів зв'язку, дзвінки клієнтам безпосередньо з CRM, конференції та зустрічі, сервіс нагадувань і багато іншого.
Сервіс хмарної АТС та IP-телефонії з вартістю дзвінків від 0,75 рубля за хвилину. Абоненти одного акаунта можуть спілкуватися безкоштовно. Підключення телефонії також безкоштовне. Пропонує такі рішення для бізнесу: CRM-система Cloff, хмарне робоче місце, Функціонал колл-центру на 150 співробітників, багатоканальний номер, конференц-зв'язок, дзвінки з сайту, СМС-розсилка, віртуальний факс.
Speed call - це програма для колл-центрів і відділів продажів. Допомагає викликати базу контактів, обробляти вхідні заявки і керуючих операторів.
Gravitel - Gravitel - це послуга телефонії для бізнесу будь-якого розміру: Віртуальна АТС з більш ніж 80 бізнес-функціями. Інтеграція з CRM (12 готових + Rest API). SIM-карти FMC дійсні на всій території Російської Федерації без роумінгу і приставок. Автоматизуйте дзвінки та продажі за допомогою CallAPI (перетворення тексту в мову). Віджет зворотного дзвінка з сайту.
Професійне програмне забезпечення для колл-центрів. Особливості: обробка всіх типів дзвінків, система автообдзвону, багатофункціональний IVR-конструктор, створення груп операторів, пріоритети завдань, сценарії розмови, запис дзвінків, CallQuality, WFM. Запуск хмари за 24 години
Комплексне програмне рішення для організації корпоративного або аутсорсингового контакт-центру. Особливості: автоматичний вихідний дзвінок і автообдзвон клієнтів, динамічні сценарії обслуговування, підтримка IVR-меню будь-якої складності і т.д.
Система автоматизації колл-центру. Особливості: розподіл дзвінків і черг очікування, управління контактами, запис дзвінків, звітність про дзвінки і зв'язку, сценарії масових дзвінків і розмов і т.д.
Система створення та управління повноцінними колл-центрами. Особливості: управління всіма процесами операторів зв'язку, уніфіковане обслуговування клієнтів, автоматизація маркетингових кампаній і т.д. Є можливість протестувати демо-версію.
Комунікаційна платформа для бізнесу. Особливості гри: створення повноцінного віртуального телекомунікаційного офісу, вихідні та вхідні кампанії, організація конференц-залів, автообдзвінок і відеодзвінків, інтеграція з CRM або сайтом і т.д.
Служба контакт-центру на базі Cisco UCCE. Особливості: інтелектуальний розподіл вхідного та вихідного голосу, мультимедійні запити, розподілена система самообслуговування, система збору даних, запис дзвінків та контроль якості тощо.
Универсальный сервис для организации полноценного колл-центра. Возможности: входящие и исходящие кампании звонков, мини АТС с поддержкой известных VoIP-протоколов, управление клиентскими сценариями с поддержкой шаблонов и историей и т. д.
Сервіс сучасної хмарної телефонії від бренду, що працює з передовими технологіями. Особливості: вхідні та вихідні дзвінки, оперативне інформування, робота скриптологів, якісна аналітика по дзвінках, інтеграція з будь-якою CRM і т.д.
Один зі світових лідерів у сфері ділових комунікацій. Особливості гри: Керуйте цифровими каналами через єдиний користувальницький інтерфейс, підключайте голос, інтелектуально керуйте персоналом колл-центру тощо.
Програмована хмарна платформа для створення комунікаційних центрів. Особливості: повноцінний хмарний колл-центр, IVR з синтезом і розпізнаванням мови, голосові повідомлення, інтеграція телефонії з ботами на базі Google Dialogflow і т.д.