Альтернативы SmartDialogs. Вот 25 сервисов с похожим набором функций и предназначением. Смотрите и сравнивайте аналоги.
Сервіс «Окі-Токи» – це професійне рішення для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів.
«Оператор голосового робота для виклику клієнтів» від компанії Alto Ai, що займається розробкою ботів під ключ. Завдяки штучному інтелекту робот веде живий діалог, а 98% людей не усвідомлюють, що розмовляють з ботом.
Сервіс автоматичних дзвінків Leadozvon дозволить за кілька годин згенерувати сотні зацікавлених клієнтів, при цьому на налаштування ви витратите кілька хвилин. Безкоштовне розпізнавання голосу та автовідповідача. Вартість хвилини - 2, 9 рубля при посекундній тарифікації
Ми спеціалізуємося на голосових роботах, що продають, які неможливо відрізнити від людини, і розповідаємо про них доступною мовою. Якщо у вашому бізнесі є повторювані дзвінки, які роблять люди, то робот зможе їх замінити. До кожного проєкту ми підходимо індивідуально і враховуємо такі моменти, як дзвінок клієнта за пропущеним, повторний дзвінок роботу, коли клієнт зробив замовлення. Кожна деталь комунікації буде опрацьована. Ми не ховаємося від клієнтів: у нас є instagram і youtube, де ми розповідаємо про роботів "без купюр". Послухайте дзвінки і ви все зрозумієте самі.
Розробимо під Ваше завдання розумного голосового робота за допомогою сильної команди маркетологів. Що вміє голосовий робот: -спілкується максимально природно -обдзвонить холодну базу і передасть тільки зацікавлених клієнтів -обробить вхідні дзвінки -актуалізує клієнтську базу
Послуга обдзвону клієнтської бази за допомогою голосових розсилок. Особливості: організація холодних дзвінків і телефонних опитувань, інформування клієнтів, автоматизація розсилок, інтеграція з віджетом amoCRM, виклик певного сегмента клієнтів і т.д.
Послуга автоматизації голосового зв'язку. Особливості: Організація вхідних і вихідних голосових повідомлень, розпізнавання контекстної мови і розпізнавання емоціями, розпізнавання за зліпком голосу особистості, статі, віку і т.д.
Професійне програмне забезпечення для колл-центрів. Особливості: обробка всіх типів дзвінків, система автообдзвону, багатофункціональний IVR-конструктор, створення груп операторів, пріоритети завдань, сценарії розмови, запис дзвінків, CallQuality, WFM. Запуск хмари за 24 години
Sipuni - це сервіс IP-телефонії, який інтегрується з AmoCRM і 11 іншими CRM-системами. Дозволяє записувати, дзвонити і здійснювати дзвінки прямо з картки клієнта, а також передавати інформацію з колтрекінгу в сервіси аналітики, відстежувати клієнтів по UTM-мітках. До Сіпуні підключено понад 2700 компаній з 29 міст Росії. Абонентна плата за користування послугою - від 238 рублів з одного оператора на місяць.
Голосовий робот розмовляє з клієнтами замість оператора, дозволяє автоматизувати вхідні та вихідні дзвінки, коштує дешевше оператора і може здійснювати більше 5 000 дзвінків одночасно.
VoiceBox - сервіс автоматизації рутинних процесів: Збирайте сценарії, за якими сервіс дзвонитиме, прийматиме дзвінки, надсилатиме повідомлення та готуватиме потрібні саме вам звіти.
SpeechKit – це голосова технологія голосового помічника Аліси, адаптована для використання у ваших бізнес-рішеннях.
Програмована хмарна платформа для створення комунікаційних центрів. Особливості: повноцінний хмарний колл-центр, IVR з синтезом і розпізнаванням мови, голосові повідомлення, інтеграція телефонії з ботами на базі Google Dialogflow і т.д.
Розумний голосовий робот для інтерактивних дзвінків. Особливості: дзвінки на холодну або теплу базу, організація опитувань і повідомлень, цілодобова підтримка вхідних дзвінків, функціональна багатозадачність, індивідуальна персоналізація і т.д.