Альтернативы Гравител. Вот 56 сервисов с похожим набором функций и предназначением. Смотрите и сравнивайте аналоги.
Oktell - це IP-телефонія, Call-центр і чат-центр. Особливості гри: прийом і переадресація дзвінків, постановка на утримання, запис і зберігання історії дзвінків, статистика дзвінків, настройка алгоритму маршрутизації за даними клієнтів з CRM, підключення будь-яких операторів зв'язку, дзвінки клієнтам безпосередньо з CRM, конференції та зустрічі, сервіс нагадувань і багато іншого.
Сервіс хмарної АТС та IP-телефонії з вартістю дзвінків від 0,75 рубля за хвилину. Абоненти одного акаунта можуть спілкуватися безкоштовно. Підключення телефонії також безкоштовне. Пропонує такі рішення для бізнесу: CRM-система Cloff, хмарне робоче місце, Функціонал колл-центру на 150 співробітників, багатоканальний номер, конференц-зв'язок, дзвінки з сайту, СМС-розсилка, віртуальний факс.
Speed call - це програма для колл-центрів і відділів продажів. Допомагає викликати базу контактів, обробляти вхідні заявки і керуючих операторів.
Комунікаційна платформа для бізнесу. Особливості гри: створення повноцінного віртуального телекомунікаційного офісу, вихідні та вхідні кампанії, організація конференц-залів, автообдзвінок і відеодзвінків, інтеграція з CRM або сайтом і т.д.
Сервіс «Окі-Токи» – це професійне рішення для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів.
new-tel.net - це сервіс віртуальної АТС та IP-телефонії. Є можливість безкоштовного тестування для оцінки всього функціоналу. Підключення номерів 8800 і номерів 70 регіонів РФ. Вартість тарифу починається від 480 руб. за місяць і охоплює від 2 SIP-акаунтів із використанням усього доступного функціоналу віртуальної АТС і похвилинною/посекундною тарифікацією дзвінків. Підтримуються інтеграції з різними CRM системами.
Перший оператор IP-телефонії в Росії - працює з 1996 року. Понад 1 млн. абонентів по всьому світу. Віртуальна АТС - безкоштовно. Будь-яка кількість номерів, зв'язок з CRM, професійна техпідтримка 24/7 і величезна база знань доступні нашим клієнтам. Рішення реалізовано на власній унікальнйо платформі CommuniGate PRO, що забезпечує HD-звук, HI-Fi-якість голосу! 69 744 клієнтів скористалися IP-телефонією SIPNET відмінної якості в 2019 році 121 718 349 дзвінків відмінної якості здійснили наші клієнти в 2019 році через IP-телефонію SIPNET 155 970 724 хвилин наші клієнти спілкувалися через IP-телефонію SIPNET у 2019 році
UIS – це платформа хмарних комунікацій. У нього входять продукти для тих, хто хоче налагодити якісне обслуговування клієнтів.
Freezvon - провайдер послуг SIP-телефонії з підтримкою клієнтів в режимі 24/7. Основні можливості послуги: віртуальні номери для SMS, дзвінків та факсів; багатоканальні номери для прийому одночасних дзвінків; Безкоштовні номери 8 800; переадресація і голосове меню; чорний список; запис дзвінків; історія дзвінків; масова відправка SMS-повідомлень; Замовити зворотній дзвінок Голосова пошта умовне перенаправлення.
Infinity Telecom – це надійне з'єднання для стабільного набору номера від ліцензованого європейського оператора.
Сервіс, який допомагає пов'язати офісну АТС або номер телефону з CRM базою клієнтів. У функціоналі системи карта клієнта відображається на екрані при дзвінках, зберіганні журналів і записів розмов і т.д. Сервіс підтримує телефонію від Бітрікс24, amoCRM, Мегаплан, MoiSklad, retailCRM, U-ON Travel, 1С: Готель, InSales і т.д.
onlinePBX - це віртуальна АТС, яка ідеально підходить для будь-якого відділу продажів.
Фонет - це IP-телефонія, доступна користувачам по всьому світу. Безкоштовні послуги: підключення та налаштування, корпоративний зв'язок, запис голосового привітання. Особливості фонету: журнал пропущених дзвінків, запис розмов і залишення коментарів до них, докладні звіти в таблицях і графіках, відправка СМС, переадресація і голосове меню, отримання факсу по електронній пошті, прив'язка клієнта до менеджера при повторному спілкуванні, роздача вхідних і т.д.
Хмарний сервіс «Мої дзвінки» пропонує збирати статистику та аналітику дзвінків. У ньому передбачений безкоштовний пробний період в 20 днів і вартість обслуговування від 150 рублів на місяць для кожного користувача. Особливості гри: статистика дзвінків з Android-смартфонів співробітників, докладні аналітичні звіти, запис дзвінків, інтеграція з CRM, імпорт контактів зі смартфонів, відправка дзвінків в Google Analytics.
AltegroCloud пропонує в єдиному рішенні віртуальну АТС, віртуальні номери, корпоративні сім-карти та електронну пошту. Вартість сервісу починається від 600 рублів на місяць (мінімум 3 співробітники). Вихідні дзвінки - від 0,5 руб. на стаціонарні та від 1,66 руб. на хвилину на міські телефони. Можливості: онлайн-конференції, запис і зберігання розмов, інтеграція з CRM-системами, єдина телефонна книга.