Phonet

IP-телефонія

Phonet - IP-телефонія, доступна користувачам по всій земній кулі. Безкоштовні послуги: підключення та налаштування, корпоративний зв'язок, запис голосового привітання. Можливості Phonet: журнал пропущених викликів, запис розмов і залишення коментарів до них, детальні звіти в таблицях і графіках, надсилання SMS, переадресація та голосове меню, приймання факсу на e-mail, прив'язка клієнта до менеджера під час повторного спілкування, розподіл вхідних та інше.

ТОП-2 послуги





Отзывы

4.2

5 відгуки(ів)

Огляд


Тут з груд. 2020

0 відгуків

Чудовий продукт. Найкраща техпідтримка на сьогоднішній день.

8 дек. 2020 г.

Загалом:
Работаю в группе компаний. Есть своя АТС (на базе Астериск), опыт с цифровой АТС Киевстар (400 номеров), были попытки поработать и с Binotel... В Phonet за 4 года уже подключили 4 разных АТС (мелких) для разных направлений бизнеса в связке с CRM от Битрикс24. По качеству связи все устраивает, с стационарных IP-телефонов она просто идеальная, по FMC в связке 3Моб (Vodafone) - есть ньюансы, но она все равно в разы лучше, если кто-то пробовл работать через Интертелеком. Утомлять хвалебными отзывами не буду, но если ищите лучшую интеграцию цифрофой АТС с своим ПО, а так же адекватную и очень быструю тех-поддержку, то дальше можете не искать. Если к примеру, сравнить с Binotel (цены там немножко выше, личный кабинет по первому впечатлению красивее), то это "небо и земля". На этапе подписания договора менеджер по продажам (Binotel) звонит тебе по 3 раза в день, после подписания с трудом можно получить ответ по техническому тикету за 3 дня... Все пишут про готовые решения интеграции "практически с любой CRM или сайтом", но на самом деле все не так однозначно у других компаний. Если хотите гибкую настройку, стабильную работу и отзывчивую техподдержку, то работайте с Фонет. В итоге дешевле выйдет. Цена и качество связи - это не "единственное главное" для конечного результата, но и с этими пунктами у них все впорядке )

Загальний рейтинг

Працював у компанії

26 червня. 2019 г.

Загалом:
У компанії пропрацював понад 6 місяців на позиції менеджера. Почнемо, мабуть, з плюсів (+) вони є, як не дивно, але їх не так багато, як хотілося. + Цікавий продукт (програма, дійсно цікава, як за дизайном, так і за функціями, має низку переваг перед конкурентами, але на жаль немає розвитку). Тепер мінуси (-) - Керівники компанії розсіяні, немає чіткої структури і взаємозв'язку всередині компанії (між відділами) - Немає перспектив на мій погляд (оскільки немає їх обговорення і взагалі бачення, які показники або куди взагалі ми йдемо) - Мотивація, найнижча на ринку, крім цього, вам можуть скоротити бонус, не попередивши, немає чітко прописаних правил виплати бонусів (ЗП рахує і видає Григорій, який може і просто забути на 1-2 дні, більше не було)))) Про інші мотивації як фінансові так і не фінансові в компанії взагалі практично не чув ніхто! ЗП частково видається в конвертах (як в принципі в більшості компаній) - Освіта, розвиток його практично немає! Немає корпоративної Бібліотеки читання, розваг (крім випивки і дискусій від керівників, яких і так вистачає), Бібліотека або внутрішні інструкції, адаптаційний документ, про таке взагалі не чув ніхто. Уроки проводяться щотижня в неробочий час, як правило (середа-четвер на 8:30), як ви думаєте, хто їх проводить найерудованіша, найпунктуальніша і найначитаніша людина в компанії, звати її Григорій (він же Директор)...

Загальний рейтинг

Тут з жовт. 2017

13 відгуки(ів)

Працює на тверду п'ятірочку

14 березня. 2018 г.

Загалом:
Внедряли Phonet 2 года назад, чтобы улучшить коммуникацию с клиентами своего интернет-магазина. Считаю, что с поставленными задачами сервис полностью справляется. Заказчики оценили удобство связи, в результате чего продажи выросли на 35%. Цена за услуги сервиса оправдывает себя на 100%. Понравился функционал, простая интеграция с црм-кой, детальная статистика. Хотелось бы, чтоб ребята из службы поддержки работали расторопнее.

Загальний рейтинг

Тут з груд. 2017

24 відкликання

Те, що потрібно!

6 березня. 2018 г.

Загалом:
Відмінна віртуальна АТС, яка задовольняє все необхідне для нашого колл-центру. Тут можна підключати мобільні, стаціонарні та номери 0-800. Також виділили зручну аналітику і систему звітів. За допомогою запису дзвінків, є можливість контролювати віддалених співробітників. Фішка Phonet - колл-трекінг. Незамінна функція, яка економить витрати на рекламу. Все на рівні. Мінусів не виявив.

Загальний рейтинг

Тут з верес. 2017

20 відгуків

Передова IP АТС для бізнесу

27 лют. 2018 г.

Загалом:
Користуємося сервісом 3 місяці і повністю задоволені його можливостями. Для організації телефонії потрібен тільки Інтернет - потрібен для доступу до створеної віртуальної АТС. Плюси: 1. безкоштовний зв'язок між співробітниками. 2. Багато корисних функцій: запис розмов, фіксування пропущених дзвінків, зручний пошук, модуль зворотного дзвінка, вбудована статистика, голосове привітання тощо. 3 Інтегрується з 1С, CRM. 4. оптимальна ціна. Мінуси: техпідтримка довго реагує на заявки, але не залишає без відповіді.

Загальний рейтинг

Аналоги Phonet

Все аналоги

NEW-TEL

new-tel.net рекомендований віртуальний...
4.5

Sipnet.ru

Перший оператор IP-телефонії в Росії - працює з...
4.5

UIS телефония

UIS - це стабільна платформа хмарних комунікацій...
4.5