Альтернативы iVoice. Вот 25 сервисов с похожим набором функций и предназначением. Смотрите и сравнивайте аналоги.
Сервіс «Окі-Токи» – це професійне рішення для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів.
SmartDialogs - голосовий бот для автоматизації будь-яких дзвінків. Робот-система навчається за допомогою нейронних мереж. Робот звучить як жива людина і завдяки унікальному НЛУ легко розуміє складну людську мову.
«Оператор голосового робота для виклику клієнтів» від компанії Alto Ai, що займається розробкою ботів під ключ. Завдяки штучному інтелекту робот веде живий діалог, а 98% людей не усвідомлюють, що розмовляють з ботом.
Сервіс автоматичних дзвінків Leadozvon дозволить за кілька годин згенерувати сотні зацікавлених клієнтів, при цьому на налаштування ви витратите кілька хвилин. Безкоштовне розпізнавання голосу та автовідповідача. Вартість хвилини - 2, 9 рубля при посекундній тарифікації
Ми спеціалізуємося на голосових роботах, що продають, які неможливо відрізнити від людини, і розповідаємо про них доступною мовою. Якщо у вашому бізнесі є повторювані дзвінки, які роблять люди, то робот зможе їх замінити. До кожного проєкту ми підходимо індивідуально і враховуємо такі моменти, як дзвінок клієнта за пропущеним, повторний дзвінок роботу, коли клієнт зробив замовлення. Кожна деталь комунікації буде опрацьована. Ми не ховаємося від клієнтів: у нас є instagram і youtube, де ми розповідаємо про роботів "без купюр". Послухайте дзвінки і ви все зрозумієте самі.
Розробимо під Ваше завдання розумного голосового робота за допомогою сильної команди маркетологів. Що вміє голосовий робот: -спілкується максимально природно -обдзвонить холодну базу і передасть тільки зацікавлених клієнтів -обробить вхідні дзвінки -актуалізує клієнтську базу
Послуга обдзвону клієнтської бази за допомогою голосових розсилок. Особливості: організація холодних дзвінків і телефонних опитувань, інформування клієнтів, автоматизація розсилок, інтеграція з віджетом amoCRM, виклик певного сегмента клієнтів і т.д.
Професійне програмне забезпечення для колл-центрів. Особливості: обробка всіх типів дзвінків, система автообдзвону, багатофункціональний IVR-конструктор, створення груп операторів, пріоритети завдань, сценарії розмови, запис дзвінків, CallQuality, WFM. Запуск хмари за 24 години
Sipuni - це сервіс IP-телефонії, який інтегрується з AmoCRM і 11 іншими CRM-системами. Дозволяє записувати, дзвонити і здійснювати дзвінки прямо з картки клієнта, а також передавати інформацію з колтрекінгу в сервіси аналітики, відстежувати клієнтів по UTM-мітках. До Сіпуні підключено понад 2700 компаній з 29 міст Росії. Абонентна плата за користування послугою - від 238 рублів з одного оператора на місяць.
Голосовий робот розмовляє з клієнтами замість оператора, дозволяє автоматизувати вхідні та вихідні дзвінки, коштує дешевше оператора і може здійснювати більше 5 000 дзвінків одночасно.
VoiceBox - сервіс автоматизації рутинних процесів: Збирайте сценарії, за якими сервіс дзвонитиме, прийматиме дзвінки, надсилатиме повідомлення та готуватиме потрібні саме вам звіти.
SpeechKit – це голосова технологія голосового помічника Аліси, адаптована для використання у ваших бізнес-рішеннях.
Програмована хмарна платформа для створення комунікаційних центрів. Особливості: повноцінний хмарний колл-центр, IVR з синтезом і розпізнаванням мови, голосові повідомлення, інтеграція телефонії з ботами на базі Google Dialogflow і т.д.
Розумний голосовий робот для інтерактивних дзвінків. Особливості: дзвінки на холодну або теплу базу, організація опитувань і повідомлень, цілодобова підтримка вхідних дзвінків, функціональна багатозадачність, індивідуальна персоналізація і т.д.