Альтернативы Binotel. Вот 97 сервисов с похожим набором функций и предназначением. Смотрите и сравнивайте аналоги.
Oktell - це IP-телефонія, Call-центр і чат-центр. Особливості гри: прийом і переадресація дзвінків, постановка на утримання, запис і зберігання історії дзвінків, статистика дзвінків, настройка алгоритму маршрутизації за даними клієнтів з CRM, підключення будь-яких операторів зв'язку, дзвінки клієнтам безпосередньо з CRM, конференції та зустрічі, сервіс нагадувань і багато іншого.
Сервіс хмарної АТС та IP-телефонії з вартістю дзвінків від 0,75 рубля за хвилину. Абоненти одного акаунта можуть спілкуватися безкоштовно. Підключення телефонії також безкоштовне. Пропонує такі рішення для бізнесу: CRM-система Cloff, хмарне робоче місце, Функціонал колл-центру на 150 співробітників, багатоканальний номер, конференц-зв'язок, дзвінки з сайту, СМС-розсилка, віртуальний факс.
Speed call - це програма для колл-центрів і відділів продажів. Допомагає викликати базу контактів, обробляти вхідні заявки і керуючих операторів.
Gravitel - Gravitel - це послуга телефонії для бізнесу будь-якого розміру: Віртуальна АТС з більш ніж 80 бізнес-функціями. Інтеграція з CRM (12 готових + Rest API). SIM-карти FMC дійсні на всій території Російської Федерації без роумінгу і приставок. Автоматизуйте дзвінки та продажі за допомогою CallAPI (перетворення тексту в мову). Віджет зворотного дзвінка з сайту.
Професійне програмне забезпечення для колл-центрів. Особливості: обробка всіх типів дзвінків, система автообдзвону, багатофункціональний IVR-конструктор, створення груп операторів, пріоритети завдань, сценарії розмови, запис дзвінків, CallQuality, WFM. Запуск хмари за 24 години
Комунікаційна платформа для бізнесу. Особливості гри: створення повноцінного віртуального телекомунікаційного офісу, вихідні та вхідні кампанії, організація конференц-залів, автообдзвінок і відеодзвінків, інтеграція з CRM або сайтом і т.д.
Ringostat - сервіс відстеження дзвінків, що надає детальну статистику по клієнтах: в який раз дзвонить користувач, з якого рекламного джерела він прийшов, скільки було дзвінків, на які не відповіли, які сторінки переглядав той, хто дзвонить, тощо. Крім цього, Ringostat пропонує послуги потужної віртуальної АТС, підтримує інтеграцію з Google Analytics і популярними CRM-системами.
Платформа надає інструменти для об'єднання всіх каналів комунікації з клієнтами в один. Для цього сервіс використовує чати для сайтів, мобільних додатків, соціальних мереж і месенджерів.
Сервис который позволяет быстро и просто оценить вашу рекламную активность и успехи отдела продаж.
Сервіс «Окі-Токи» – це професійне рішення для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів.
Teletype - це сервіс для об'єднання діалогів з усіх популярних месенджерів і соціальних мереж, а також для створення індивідуальних і гнучких онлайн-чатів. У Teletype є пробний період - перші 3 дні ви можете користуватися всіма функціями сервісу безкоштовно.
Форма "напишіть нам, ми онлайн" для вашого веб-сайту. Клієнт пише на сайті, ви отримуєте повідомлення і відповідаєте в Telegram.
Платформа надає кілька рішень для комунікації з клієнтами та лідами: онлайн-чат для сайту, чат-боти, CRM. А також інструменти для побудови комунікаційних процесів всередині компанії.
Платформа надає мультичат для налагодження комунікації з аудиторією, який легко інтегрується з популярними месенджерами і соціальними мережами. Він також включає форму зворотного дзвінка та інструменти для персоналізації вмісту та реклами.