Альтернативы Пачка. Вот 44 сервисов с похожим набором функций и предназначением. Смотрите и сравнивайте аналоги.
Slack - популярний корпоративний месенджер, який підтримує інтеграцію майже зі 100 сторонніми сервісами, серед яких Dropbox, Google Drive, GitHub, Google Docs, Google Hangouts, Twitter, Trello, MailChimp тощо. В одному вікні Slack можна збирати обговорення в загальних темах, приватних групах, є підтримка прев'ю зображень.
Angry.Space - це сервіс, який автоматизує комунікацію з клієнтами в бізнес-акаунтах і спільнотах. Angry.Space працює з ВК, Facebook, Instagram, Twitter, YouTube і «Однокласниками», дозволяючи збирати статистику по обробці коментарів і повідомлень, відправляти відповіді, в які входять емодзі і картинки.
Teletype - це сервіс для об'єднання діалогів з усіх популярних месенджерів і соціальних мереж, а також для створення індивідуальних і гнучких онлайн-чатів. У Teletype є пробний період - перші 3 дні ви можете користуватися всіма функціями сервісу безкоштовно.
Форма "напишіть нам, ми онлайн" для вашого веб-сайту. Клієнт пише на сайті, ви отримуєте повідомлення і відповідаєте в Telegram.
Агрегатор месенджерів і соціальних мереж для автоматизації підтримки і збільшення продажів. Збір додатків, гнучка воронка, статуси, теги, шаблони, завдання, аналітика, мобільний додаток. Інтеграція з CRM.
Callibri - це сервіс для рекламної аналітики та підвищення конверсії веб-сайту. Відстеження дзвінків і відстеження електронної пошти вбудовані в MultiTracking. MultiChat - це онлайн чат, який підвищує конверсію сайту і збирає звернення з соціальних мереж і месенджерів в одному вікні
Онлайн-платформа, що дає змогу залучати й утримувати клієнтів із месенджерів. Можливості: конструктор чат-ботів, прогрівальні ланцюжки, інтеграція з CRM. Інтеграція з VK, Facebook, Telegram, Instagram, Viber, Whatsapp, Яндекс-Діалоги та ін.
Универсальная чат-платформа, автоматизирующая взаимодействие с мессенджерами. Возможности: рабочее место оператора, конструктор чат-ботов, интеграция в it-решения на уровне интерфейса, наличие API. Интеграция с VK, Facebook, Telegram, Viber и т. д.
Онлайн-сервіс для автоматизації комунікації з клієнтами та поліпшення продажів. Можливості: лідогенерація і кваліфікація користувачів, автоматизація етапів воронки, е-мейл маркетинг тощо. Інтеграція з популярними соцмережами, месенджерами, amoCRM.
Омніканальна платформа для підтримки клієнтів і поліпшення продажів. Можливості: єдине вікно для спілкування, web-віджет, глибока аналітика, інтеграція з helpdesk-системами та всіма популярними соцмережами, месенджерами. Є пробний період.
Омніканальна платформа, що дає змогу автоматизувати роботу операторів кол-центрів, які комунікують через месенджери. Сервіс дає змогу підключати клієнтів, аналізувати роботу співробітників кол-центру, переглядати історію спілкування тощо.
Омніканальна платформа для продажів і обслуговування. Особливості гри: підключення веб-консультанта, зворотний дзвінок, популярні соціальні мережі, месенджери та чат-боти, налаштування роботи корпоративної електронної пошти. 7 днів тестового періоду.
Платформа для спілкування з клієнтами в месенджерах і за допомогою СМС. Особливості: спілкування в єдиному вікні зі звичайним інтерфейсом, настройка чат-бота і авто-воронки. Інтеграція з ВК, Facebook, Telegram, Instagram, Viber, Whatsapp, Skype. Є пробний період.
Онлайн чат, який дозволяє отримувати і відповідати на запити клієнтів з усіх популярних месенджерів і соціальних мереж. Сервіс включає в себе конструктор сценаріїв чат-ботів для автоматизації процесів спілкування.