Онлайн-чат, що дає змогу приймати та відповідати на звернення клієнтів з усіх популярних месенджерів і соцмереж. До складу сервісу входить конструктор сценаріїв чат-ботів для автоматизації комунікаційних процесів.
Чесно кажучи, набагато більше очікували від цього сервісу, ніж отримали за фактом. Поки ще користуєшся демо-версією, то тішиш себе надією, що толк буде. А після оплати я зрозумів, що даремно це зробив. Ну не виправдовує Quickley співвідношення ціна/якість. Сьогодні є купа безкоштовних подібних платформ.
Про Quickley можу сказати тільки хороше. Цей сервіс істотно спростив комунікацію з клієнтами і дозволив вивести бізнес на новий рівень. Якщо ви не розумієте поки що, що це і для чого, можете просто протестувати функціональність. Це безкоштовно.
Сервіс Quickley для себе відкрив нещодавно. Перший час користувався демоверсією. Дуже зручно, що в безкоштовній версії доступний практично весь Функціонал. Можна спробувати абсолютно безкоштовно, і тільки потім дійти висновку, чи потрібна платна За передплатою. Мені так більше подобається, бо не доводиться купувати "кота в мішку". Що стосується програми, то для сучасного бізнесу таке ПЗ - маст хев! Дуже зручно, коли повідомлення з усіх соціальних мереж і месенджерів в один чат. Так набагато простіше обробляти звернення, що надходять від клієнтів. Рекомендую!
За допомогою цього інструменту зуміли скоротити загальний час очікування клієнтів. Тепер фахівці відділу продажів миттєво реагують на звернення, що надходять. Ліди надходять, як із соціальних мереж (ФБ, ВК), так і з усіх месенджерів. Чим швидше відповідають оператори, тим менша ймовірність того, що потенційний клієнт піде до конкурентів. Сервісом зручно користуватися... є тегові фільтри, а оброблені повідомлення відразу позначаються.