Омніканальна платформа для підтримки клієнтів і поліпшення продажів. Можливості: єдине вікно для спілкування, web-віджет, глибока аналітика, інтеграція з helpdesk-системами та всіма популярними соцмережами, месенджерами. Є пробний період.
Спілкування в месенджерах чудово відбивається на показниках продажів. Практично одразу щомісячний оборот збільшився майже в 2 рази! Як показала практика, клієнтам зручніше обговорювати питання в онлайн-чаті.
Для початку тестували пробну версію (протягом 10 днів), а потім прийняли рішення оформити передплату на 12 місяців (так набагато вигідніше).
Раді, що обрали саме цей сервіс! У Blinger ідеальне співвідношення ціна/функціональність. Це підтверджує широкий перелік компаній, які вже є клієнтами Blinger. Серед таких: Яндекс, Тінькофф, Альфа-Банк, МТС та ін. серйозні організації!
Користуюся Blinger недавно, але вже можу сказати, що сервіс простий і зрозумілий. Цілком підходить для роботи з клієнтами. У роботі зручний і корисний - відповідати на звернення клієнтів у WhatsApp, Telegram, Viber, ВКонтакте та інших месенджерах тепер виходить набагато швидше. З налаштуваннями допомогли оператори технічної підтримки - пояснили, як все підключити і синхронізувати.