Альтернативы Aplaut. Вот 23 сервисов с похожим набором функций и предназначением. Смотрите и сравнивайте аналоги.
WebAsk збиратиме голоси, думки, відгуки, особисті та контактні дані ваших клієнтів та співробітників.
Brand Analytics є провідною системою моніторингу та аналізу медіа та соціальних мереж на ринку СНД. Рішення дозволяє моніторити репутацію в режимі реального часу, аналізувати тренди, виявляти інфлюенсерів і оцінювати ефективність каналів для створення комунікаційної стратегії
Збирає відгуки з популярних майданчиків, таких як: yell.ru, Трипадвізор, booking.com, flamp.ru та інших. За допомогою сервісу можна відповідати на відгуки клієнтів у єдиному інтерфейсі, не переходячи на сайти-відгуки, а також призначати бонуси для клієнтів, які залишають свої думки на таких сайтах. Також сервіс надає аналітичні звіти за характером відгуків, майданчиками, містами, майданчиками та іншими параметрами. Можна протестувати Функціонал безкоштовно протягом тижня.
Центр підтримки клієнтів, який можна розгорнути на своєму сайті за 15 хвилин. Він вбудований на сайт компанії і брендований. Сюди входять: форум підтримки і форма спілкування з клієнтами, база знань, приватні повідомлення. Сервіс дозволяє організувати підтримку не тільки на сайті, але і в соціальних мережах. Він здатний зняти 20% навантаження на колл-центр компанії і до 70% - на електронну пошту.
Планшет для відгуків. Створіть опитування в особистому кабінеті, встановіть додаток на планшет iPad або Android, покладіть планшет на стійку і отримаєте відгуки від ваших клієнтів. Збирати відгуки Ви можете поїхати куди завгодно: аеропорти, ресторани, магазини, лікарні, готелі та багато інших місць
Конструктор форм зворотного зв'язку, опитувань. Опитування можна вставити на сайт або відправити по електронній пошті. Є можливість проаналізувати дані за допомогою потужної системи фільтрації і з'ясувати, як чоловіки / жінки, дорослі / діти і т.д. Сервіс дозволяє створювати 3 види опитувань різної складності: анкетування, голосування і тестування, а також застосовувати в них логічні вирази.
Безкоштовний сервіс створення опитувань на основі 100+ готових шаблонів. Також є платна pro-версія з необмеженою кількістю анкет і питань. Ділитися опитуваннями можна в соціальних мережах, повідомленнями електронної пошти, використовуючи посилання. Також сервіс пропонує зручну аналітику в режимі реального часу, відстеження в Google Analytics, експорт відгуків в зовнішній файл, резервну копію в хмару.
YouScan - це платформа для моніторингу соціальних мереж, блогів та форумів. До ключових особливостей YouScan можна віднести можливість додавання будь-якого джерела, вивантаження аналітичних звітів з системи. Аналітика включає кількість публікацій, лайків, коментарів та поширень, джерел, соціального капіталу, тону тощо.
PressIndex - автоматизована інформаційно-аналітична система, призначена для моніторингу та аналізу відкритих джерел інформації з можливістю перегляду результатів в інтерактивному режимі. PressIndex відстежує понад 70 000 джерел новин та соціальних мереж, обробляючи близько 4 мільйонів публікацій щодня.
«Медіалогія» - найбільша російська система відстеження та аналізу інформації. Інструменти системи дозволяють систематизувати великі обсяги даних за самими різними параметрами не тільки в соціальних мережах, але і в інтернеті в цілому - аналіз проводиться на основі 900 мільйонів акаунтів в соціальних мережах і 52 тисяч ЗМІ.
Babkee - універсальна система моніторингу соціальних мереж і ЗМІ, що дозволяє вивчати поведінку конкурентів в мережі і оцінювати поточне становище власного бренду в очах споживачів. Аналіз проводиться на основі 63 мільйонів блогерів і 49 мільйонів сайтів, включених в базу даних.
SemanticForce - це система для моніторингу та аналізу соціальних мереж, онлайн-ЗМІ в режимі реального часу, з використанням пошукових технологій та інтеграцій, таких як Google Analytics. Сервіс пропонує більше 10 фільтрів, включаючи мову, країну, регіон, тон і заголовки, додавання будь-якого джерела, підключення через API SocialCRM і т.д.
Repometr - це служба моніторингу огляду, яка збирає інформацію і оцінки з різних ресурсів в одному інтерфейсі. Інструменти репометрії дозволяють підраховувати кількість відгуків, зіставляти їх зміни і модерувати через інтерфейс сервісу.