Альтернативы Sipuni. Вот 67 сервисов с похожим набором функций и предназначением. Смотрите и сравнивайте аналоги.
Сервіс «Окі-Токи» – це професійне рішення для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів.
SmartDialogs - голосовий бот для автоматизації будь-яких дзвінків. Робот-система навчається за допомогою нейронних мереж. Робот звучить як жива людина і завдяки унікальному НЛУ легко розуміє складну людську мову.
«Оператор голосового робота для виклику клієнтів» від компанії Alto Ai, що займається розробкою ботів під ключ. Завдяки штучному інтелекту робот веде живий діалог, а 98% людей не усвідомлюють, що розмовляють з ботом.
Сервіс автоматичних дзвінків Leadozvon дозволить за кілька годин згенерувати сотні зацікавлених клієнтів, при цьому на налаштування ви витратите кілька хвилин. Безкоштовне розпізнавання голосу та автовідповідача. Вартість хвилини - 2, 9 рубля при посекундній тарифікації
Ми спеціалізуємося на голосових роботах, що продають, які неможливо відрізнити від людини, і розповідаємо про них доступною мовою. Якщо у вашому бізнесі є повторювані дзвінки, які роблять люди, то робот зможе їх замінити. До кожного проєкту ми підходимо індивідуально і враховуємо такі моменти, як дзвінок клієнта за пропущеним, повторний дзвінок роботу, коли клієнт зробив замовлення. Кожна деталь комунікації буде опрацьована. Ми не ховаємося від клієнтів: у нас є instagram і youtube, де ми розповідаємо про роботів "без купюр". Послухайте дзвінки і ви все зрозумієте самі.
new-tel.net - це сервіс віртуальної АТС та IP-телефонії. Є можливість безкоштовного тестування для оцінки всього функціоналу. Підключення номерів 8800 і номерів 70 регіонів РФ. Вартість тарифу починається від 480 руб. за місяць і охоплює від 2 SIP-акаунтів із використанням усього доступного функціоналу віртуальної АТС і похвилинною/посекундною тарифікацією дзвінків. Підтримуються інтеграції з різними CRM системами.
Перший оператор IP-телефонії в Росії - працює з 1996 року. Понад 1 млн. абонентів по всьому світу. Віртуальна АТС - безкоштовно. Будь-яка кількість номерів, зв'язок з CRM, професійна техпідтримка 24/7 і величезна база знань доступні нашим клієнтам. Рішення реалізовано на власній унікальнйо платформі CommuniGate PRO, що забезпечує HD-звук, HI-Fi-якість голосу! 69 744 клієнтів скористалися IP-телефонією SIPNET відмінної якості в 2019 році 121 718 349 дзвінків відмінної якості здійснили наші клієнти в 2019 році через IP-телефонію SIPNET 155 970 724 хвилин наші клієнти спілкувалися через IP-телефонію SIPNET у 2019 році
Розробимо під Ваше завдання розумного голосового робота за допомогою сильної команди маркетологів. Що вміє голосовий робот: -спілкується максимально природно -обдзвонить холодну базу і передасть тільки зацікавлених клієнтів -обробить вхідні дзвінки -актуалізує клієнтську базу
UIS – це платформа хмарних комунікацій. У нього входять продукти для тих, хто хоче налагодити якісне обслуговування клієнтів.
Freezvon - провайдер послуг SIP-телефонії з підтримкою клієнтів в режимі 24/7. Основні можливості послуги: віртуальні номери для SMS, дзвінків та факсів; багатоканальні номери для прийому одночасних дзвінків; Безкоштовні номери 8 800; переадресація і голосове меню; чорний список; запис дзвінків; історія дзвінків; масова відправка SMS-повідомлень; Замовити зворотній дзвінок Голосова пошта умовне перенаправлення.
Infinity Telecom – це надійне з'єднання для стабільного набору номера від ліцензованого європейського оператора.
Oktell - це IP-телефонія, Call-центр і чат-центр. Особливості гри: прийом і переадресація дзвінків, постановка на утримання, запис і зберігання історії дзвінків, статистика дзвінків, настройка алгоритму маршрутизації за даними клієнтів з CRM, підключення будь-яких операторів зв'язку, дзвінки клієнтам безпосередньо з CRM, конференції та зустрічі, сервіс нагадувань і багато іншого.
Сервіс хмарної АТС та IP-телефонії з вартістю дзвінків від 0,75 рубля за хвилину. Абоненти одного акаунта можуть спілкуватися безкоштовно. Підключення телефонії також безкоштовне. Пропонує такі рішення для бізнесу: CRM-система Cloff, хмарне робоче місце, Функціонал колл-центру на 150 співробітників, багатоканальний номер, конференц-зв'язок, дзвінки з сайту, СМС-розсилка, віртуальний факс.
onlinePBX - це віртуальна АТС, яка ідеально підходить для будь-якого відділу продажів.