Альтернативы Teletype. Вот 53 сервисов с похожим набором функций и предназначением. Смотрите и сравнивайте аналоги.
Форма "напишіть нам, ми онлайн" для вашого веб-сайту. Клієнт пише на сайті, ви отримуєте повідомлення і відповідаєте в Telegram.
Платформа надає інструменти для об'єднання всіх каналів комунікації з клієнтами в один. Для цього сервіс використовує чати для сайтів, мобільних додатків, соціальних мереж і месенджерів.
Callibri - це сервіс для рекламної аналітики та підвищення конверсії веб-сайту. Відстеження дзвінків і відстеження електронної пошти вбудовані в MultiTracking. MultiChat - це онлайн чат, який підвищує конверсію сайту і збирає звернення з соціальних мереж і месенджерів в одному вікні
Омніканальна платформа для продажів і обслуговування. Особливості гри: підключення веб-консультанта, зворотний дзвінок, популярні соціальні мережі, месенджери та чат-боти, налаштування роботи корпоративної електронної пошти. 7 днів тестового періоду.
Сервіс надає рішення для прийому повідомлень від користувачів сайту, месенджерів, соціальних мереж та інших каналів. Платформа також включає настроюваного чат-бота для автоматизації процесу спілкування.
Онлайн чат, який дозволяє отримувати і відповідати на запити клієнтів з усіх популярних месенджерів і соціальних мереж. Сервіс включає в себе конструктор сценаріїв чат-ботів для автоматизації процесів спілкування.
Універсальний бізнес-месенджер для спілкування з вашими клієнтами на сайті, в соціальних мережах і месенджерах, по телефону та електронній пошті. Особливості: інтеграція CRM, інформація про клієнта, передача файлів, форма зворотного зв'язку, швидкі фрази, перекладач і т.д.
Платформа надає віджет для спілкування з користувачами сайту через онлайн-чат. А також замовити зворотні дзвінки через WhatsApp. Сервісний додаток доступний у версіях для популярних мобільних і десктопних операційних систем.
Кросплатформне рішення для спілкування з клієнтами через месенджери, соціальні мережі та інші платформи. Сервіс дозволяє підключати кастомних ботів до створеного чату. А також приймати оплату з їх допомогою і виставляти рахунки-фактури.
Angry.Space - це сервіс, який автоматизує комунікацію з клієнтами в бізнес-акаунтах і спільнотах. Angry.Space працює з ВК, Facebook, Instagram, Twitter, YouTube і «Однокласниками», дозволяючи збирати статистику по обробці коментарів і повідомлень, відправляти відповіді, в які входять емодзі і картинки.
Пакет являє собою агрегатор месенджерів і CRM-системи в одному інтерфейсі. Співпраця з повідомленнями від ВК, Авіто, WhatsApp, Telegram. Управління клієнтами і угодами, аналіз ефективності. Спілкування з колегами, постановка завдань.
Платформа надає кілька рішень для комунікації з клієнтами та лідами: онлайн-чат для сайту, чат-боти, CRM. А також інструменти для побудови комунікаційних процесів всередині компанії.
Платформа надає мультичат для налагодження комунікації з аудиторією, який легко інтегрується з популярними месенджерами і соціальними мережами. Він також включає форму зворотного дзвінка та інструменти для персоналізації вмісту та реклами.
Агрегатор месенджерів і соціальних мереж для автоматизації підтримки і збільшення продажів. Збір додатків, гнучка воронка, статуси, теги, шаблони, завдання, аналітика, мобільний додаток. Інтеграція з CRM.
Решение для приема заявок от посетителей сайта, их обработки и сбора аналитики по клиентам. А также отслеживания эффективности работы онлайн-консультантов компании. Решение реализовано в виде онлайн-сервиса и десктопного Windows-приложения.