Альтернативы Skibble . Вот 28 сервисов с похожим набором функций и предназначением. Смотрите и сравнивайте аналоги.
Платформа надає інструменти для об'єднання всіх каналів комунікації з клієнтами в один. Для цього сервіс використовує чати для сайтів, мобільних додатків, соціальних мереж і месенджерів.
Teletype - це сервіс для об'єднання діалогів з усіх популярних месенджерів і соціальних мереж, а також для створення індивідуальних і гнучких онлайн-чатів. У Teletype є пробний період - перші 3 дні ви можете користуватися всіма функціями сервісу безкоштовно.
Форма "напишіть нам, ми онлайн" для вашого веб-сайту. Клієнт пише на сайті, ви отримуєте повідомлення і відповідаєте в Telegram.
Платформа надає кілька рішень для комунікації з клієнтами та лідами: онлайн-чат для сайту, чат-боти, CRM. А також інструменти для побудови комунікаційних процесів всередині компанії.
Платформа надає мультичат для налагодження комунікації з аудиторією, який легко інтегрується з популярними месенджерами і соціальними мережами. Він також включає форму зворотного дзвінка та інструменти для персоналізації вмісту та реклами.
Сервіс надає рішення для прийому повідомлень від користувачів сайту, месенджерів, соціальних мереж та інших каналів. Платформа також включає настроюваного чат-бота для автоматизації процесу спілкування.
Онлайн чат, який дозволяє отримувати і відповідати на запити клієнтів з усіх популярних месенджерів і соціальних мереж. Сервіс включає в себе конструктор сценаріїв чат-ботів для автоматизації процесів спілкування.
Професійне програмне забезпечення для колл-центрів. Особливості: обробка всіх типів дзвінків, система автообдзвону, багатофункціональний IVR-конструктор, створення груп операторів, пріоритети завдань, сценарії розмови, запис дзвінків, CallQuality, WFM. Запуск хмари за 24 години
Платформа надає віджет для спілкування з користувачами сайту через онлайн-чат. А також замовити зворотні дзвінки через WhatsApp. Сервісний додаток доступний у версіях для популярних мобільних і десктопних операційних систем.
Кросплатформне рішення для спілкування з клієнтами через месенджери, соціальні мережі та інші платформи. Сервіс дозволяє підключати кастомних ботів до створеного чату. А також приймати оплату з їх допомогою і виставляти рахунки-фактури.
Решение для приема заявок от посетителей сайта, их обработки и сбора аналитики по клиентам. А также отслеживания эффективности работы онлайн-консультантов компании. Решение реализовано в виде онлайн-сервиса и десктопного Windows-приложения.
Зарубежная платформа, предлагающая целый комплекс решений для диалога с клиентами на разных типах площадок. А также обработки собранной аналитики через нативную CRM. При этом предоставляемый функционал можно расширить с помощью платных модулей.
Англомовний сервіс надає інструменти для додавання онлайн-месенджерів і настроюються чат-ботів на сайт. Вони дозволяють не тільки спілкуватися з користувачами, а й збирати і агрегувати інформацію про всі діалоги з клієнтами.
Омніканальна платформа для продажів і обслуговування. Особливості гри: підключення веб-консультанта, зворотний дзвінок, популярні соціальні мережі, месенджери та чат-боти, налаштування роботи корпоративної електронної пошти. 7 днів тестового періоду.
Binotel - сучасна АТС для зручного керування дзвінками. Легко налаштовувати та аналізувати, покращуючи комунікації та обслуговування клієнтів.