Альтернативы Zendesk. Вот 42 сервисов с похожим набором функций и предназначением. Смотрите и сравнивайте аналоги.
Платформа надає інструменти для об'єднання всіх каналів комунікації з клієнтами в один. Для цього сервіс використовує чати для сайтів, мобільних додатків, соціальних мереж і месенджерів.
Teletype - це сервіс для об'єднання діалогів з усіх популярних месенджерів і соціальних мереж, а також для створення індивідуальних і гнучких онлайн-чатів. У Teletype є пробний період - перші 3 дні ви можете користуватися всіма функціями сервісу безкоштовно.
Форма "напишіть нам, ми онлайн" для вашого веб-сайту. Клієнт пише на сайті, ви отримуєте повідомлення і відповідаєте в Telegram.
Сервіс надає рішення для прийому повідомлень від користувачів сайту, месенджерів, соціальних мереж та інших каналів. Платформа також включає настроюваного чат-бота для автоматизації процесу спілкування.
Платформа надає віджет для спілкування з користувачами сайту через онлайн-чат. А також замовити зворотні дзвінки через WhatsApp. Сервісний додаток доступний у версіях для популярних мобільних і десктопних операційних систем.
Кросплатформне рішення для спілкування з клієнтами через месенджери, соціальні мережі та інші платформи. Сервіс дозволяє підключати кастомних ботів до створеного чату. А також приймати оплату з їх допомогою і виставляти рахунки-фактури.
Платформа надає кілька рішень для комунікації з клієнтами та лідами: онлайн-чат для сайту, чат-боти, CRM. А також інструменти для побудови комунікаційних процесів всередині компанії.
Платформа надає мультичат для налагодження комунікації з аудиторією, який легко інтегрується з популярними месенджерами і соціальними мережами. Він також включає форму зворотного дзвінка та інструменти для персоналізації вмісту та реклами.
Решение для приема заявок от посетителей сайта, их обработки и сбора аналитики по клиентам. А также отслеживания эффективности работы онлайн-консультантов компании. Решение реализовано в виде онлайн-сервиса и десктопного Windows-приложения.
Callibri - це сервіс для рекламної аналітики та підвищення конверсії веб-сайту. Відстеження дзвінків і відстеження електронної пошти вбудовані в MultiTracking. MultiChat - це онлайн чат, який підвищує конверсію сайту і збирає звернення з соціальних мереж і месенджерів в одному вікні
Англомовний сервіс надає інструменти для додавання онлайн-месенджерів і настроюються чат-ботів на сайт. Вони дозволяють не тільки спілкуватися з користувачами, а й збирати і агрегувати інформацію про всі діалоги з клієнтами.
Омніканальна платформа для продажів і обслуговування. Особливості гри: підключення веб-консультанта, зворотний дзвінок, популярні соціальні мережі, месенджери та чат-боти, налаштування роботи корпоративної електронної пошти. 7 днів тестового періоду.
Збирайте до 47 заявок на день із сайту вже через 9 хвилин. Безкоштовно встановимо конверсійні віджети на сайт і дамо безкоштовний доступ на 7 днів. Заявки гарантуємо. Інтеграції з усіма популярними сервісами.
Онлайн чат, який дозволяє отримувати і відповідати на запити клієнтів з усіх популярних месенджерів і соціальних мереж. Сервіс включає в себе конструктор сценаріїв чат-ботів для автоматизації процесів спілкування.
Професійне програмне забезпечення для колл-центрів. Особливості: обробка всіх типів дзвінків, система автообдзвону, багатофункціональний IVR-конструктор, створення груп операторів, пріоритети завдань, сценарії розмови, запис дзвінків, CallQuality, WFM. Запуск хмари за 24 години