Знаменитый сегодня сервис e-mail-маркетинга был создан IT-специалистами из России и Украины в 2008 году. Сейчас их детищем пользуется более 500 тысяч интернет-предпринимателей и компаний.
Unisender підходить як для стартапів, так і для розкрученого бізнесу. Серед основних клієнтів сервісу - "Блогун", "Vsemayki.ru", "Ульмарт", "Теле2" та інші. Тут можна провести маркетингове дослідження за допомогою спліт-тестування і розділити базу даних підписки на сегменти за різними критеріями, створювати і відправляти тригерні листи, коли передплатники виконують певну умову, і багато іншого.
Підтримувані канали розсилки: e-mail, sms-повідомлення, RSS.
Безкоштовний план: так (до 100 передплатників, максимум 1500 електронних листів на місяць).
Огляд функцій та інтерфейсу Unisender
Сегментація баз даних. Його можна розділити на сегменти за багатьма ознаками, щоб підвищити конверсію букв і точно потрапити до цільової аудиторії. Ось кілька варіантів умов сегментації:
- Перейшов за посиланням в листі;
- Здійснили покупку на певну дату або діапазон дат;
- Відкрив конкретний лист;
- Клієнти або абоненти з певного регіону, міста і т.д.
Ви можете самостійно створити будь-які додаткові поля і розділити потік абонентів на сегменти (стать, вік, країна, телефон, день народження, кількість покупок і т.д.).
Персоналізації. В електронних листах ви можете зв'язатися з передплатниками на ім'я або додати інші дані з полів узагальнення.
Тригерні букви. В Unisänder вони називаються «Листи подій». Можна відправляти повідомлення не всьому потоку передплатників, а тільки тим, хто виконав потрібну цільову дію. Наприклад, людині, яка зацікавилася товаром (переглянув певну сторінку на сайті), але не купував його, система автоматично відправить лист з пропозицією придбати його в рамках акції. Потрібно лише налаштувати цю функцію в інтерфейсі: після вибору шаблону і створення листа потрібно натиснути "Запланувати лист за подією" і задати умови.
Ось як виглядає вікно настройки умов відправки:
Шаблоны писем. Вы можете создать обычное текстовое письмо, выбрать профессиональный шаблон или загрузить письмо с собственным дизайном. Шаблоны писем выглядят очень привлекательно и идеально адаптированы под мобильные устройства. В редакторе шаблона можно вставлять фото и видео, настраивать оплату через Яндекс.Деньги, вставлять кнопки соцсетей, менять блоки местами и редактировать их в режиме drag-and-drop, редактировать стили.
RSS-канали. Можна налаштувати відправку розсилки на основі RSS-стрічки для інформування передплатників про новини компанії, нові надходження товарів і т.д. Є можливість вставляти RSS-блоки в листи.
Інтеграція з сервісами. Ця функція дозволяє створювати цільові сторінки і віджети підписки в сторонніх сервісах і відразу збирати контакти в Unisender, синхронізувати розсилку з Яндекс.Чекаут для прийому платежів. Також можлива інтеграція з CMS і CRM-системами. Ви можете завантажити базу даних клієнтів в Unisender, і всі зміни і доповнення, що відбуваються в CRM, будуть перенесені в базу підписки поштового сервісу.
SMS-розсилки. Їх можуть відправити тільки індивідуальні підприємці та юридичні особи. Так само, як і в e-mail розсилках, тут налаштовується персоналізація і автоматична відправка СМС при настанні потрібної події.
Інструментарій. Гнучке налаштування сторінки відписки і підписки з можливістю вставки HTML-коду, генерації форми підписки, проведення аналітики по переходах / відправки / відкриття листів з порівнянням до 5 графіків статистики. Сервіс надає можливість проводити спліт-тестування.
Плюси і мінуси Унісендера
В цілому Uniseder - це повноцінний сервіс для e-mail маркетингу, який має максимально простий інтерфейс з усім розмаїттям функціоналу. Однак огляд буде неповним, якщо не розглянути його сильні і слабкі сторони.
Плюси:
- Є SMS і RSS-розсилки і великий набір інструментів для маркетингу, дослідження аудиторії, аналітики;
- Різноманітність варіантів імпорту бази даних (з файлу та інших поштових сервісів);
- Автоматизація відправки листів і СМС про події;
- Можливість оплати за кожен лист за рідкісні розсилки (тобто сума не закінчується в кінці місяця, як при абонентській платі за місяць);
- Великий вибір барвистих шаблонів, які підлаштовуються під портативні пристрої (їх в сервісі більше сотні на будь-який смак).
Мінуси:
- Досить високі, в порівнянні з іншими послугами, ціни;
- Обмежений безкоштовний план (всього 100 контактів, в той час як в інших сервісах відправляти листи на 500, 1000, а іноді і 2000 абонентів безкоштовно).
- Адміністрація може блокувати розсилки і просити докази того, що база даних зібрана законним шляхом (тобто за згодою передплатників).
3 февр. 2020 г.
Тут з груд. 2017
4 відгуки
19 мар. 2018 г.
Тут з груд. 2017
7 відгуки(ів)
17 мар. 2018 г.
Тут із листопада 2017 р.
16 відгуки(ів)
23 листопада 2017 р.
Тут із листопада 2017 р.
2 відгуки
9 листопада 2017 р.
Тут із листопада 2017 р.
3 відгуки
8 нояб. 2017 г.