Альтернативы Яндекс.Метрика. Вот 16 сервисов с похожим набором функций и предназначением. Смотрите и сравнивайте аналоги.
Ringostat - сервіс відстеження дзвінків, що надає детальну статистику по клієнтах: в який раз дзвонить користувач, з якого рекламного джерела він прийшов, скільки було дзвінків, на які не відповіли, які сторінки переглядав той, хто дзвонить, тощо. Крім цього, Ringostat пропонує послуги потужної віртуальної АТС, підтримує інтеграцію з Google Analytics і популярними CRM-системами.
Сервис который позволяет быстро и просто оценить вашу рекламную активность и успехи отдела продаж.
Cистема сбора, обработки и передачи данных из рекламных систем, систем аналитики и баз данных в удобное место. Упрощает построение сквозной аналитики и помогает в анализе эффективности рекламы.
Сервіс автоматизує роботу з Яндекс.Директ і Google Adwords. Його особливість - в розширеній наскрізній аналітиці кампаній з можливістю інтеграції з CRM-системою, лічильником статистики, системою відстеження дзвінків і багатьма іншими сервісами. Особливості: вивантаження з XML-файлу для настройки РК для інтернет-магазинів, автоматизація UTM-тегів, контроль битих посилань, 7 стратегій управління ставками, очищення неефективних сайтів в RSL і Google DISPLAY.
Comagic - це система відстеження дзвінків, яка дозволяє пов'язувати джерела реклами з дзвінками (аж до ключової фрази в контекстній рекламі) і прослуховувати розмови з клієнтами. Сервіс інтегрується з Google Adwords і Яндекс.Директ. Також доступні імпортні транзакції з CRM, автоматично обліковий KPI. Види колтрекінгу: динамічний і статичний. Comagic надає лише нові номери з 70 кодами регіонів.
Безкоштовний сервіс для збору статистики відвідуваності сайту, в якому також можна реалізувати наскрізну аналітику. Сервіс запам'ятовує ідентифікатор користувачів, що приходять з різних рекламних каналів, і здатний збирати статистику про бажані цілі в воронці продажів. Ви можете передавати в ГА інформацію про витрати через рекламні канали, успішні платежі для клієнтів і повернення товарів з CRM-системи.
Calltracking.ru - система коллтрекинга, которая интегрируется с платформой управления контекстной рекламой и позволяет точно определить, из каких источников приходят звонки и лиды. С помощью сервиса можно проанализировать, насколько эффективно работает SEO, контекст, реклама в соцсетях и прочие каналы. Оценить функционал системы можно бесплатно с помощью демо-кабинета.
Alloka - система, яка відстежує дзвінки відвідувачів сайту. Динамічний колтрекінг дає змогу зрозуміти, з якого рекламного джерела прийшов клієнт із точністю до ключового слова. Система вміє знаходити місце розташування того, хто телефонує, а також визначає постійного клієнта за дзвінком, навіть якщо він телефонує з невідомого номера.
Roistat - відстеження дзвінків і глибока аналітика продажів з 14-денним тестовим періодом. Інтегрується через API з 28 популярними CRM/CMS системами. Особливості: прийом дзвінків на звичайні або SIP-телефони, автостворення транзакції дзвінка і передача параметрів (місто, UTM-мітки і т.д.); статичний і динамічний calltracking, підміна номера рекламними каналами і регіонами, відображення інформації про вхідний дзвінок, аналіз рентабельності інвестицій на основі витрат і доходів в платних джерелах трафіку / CRM.
CrocoTime - це послуга, яка дозволяє підвищити ефективність роботи співробітників. Графіки статистики показують, чим займається персонал на робочому місці, які програми вони відкривають протягом дня, які конкретно завдання вирішують і скільки часу витрачають на непотрібні для вашого бізнесу заняття, перерви. CrocoTime підходить для моніторингу роботи віддалених співробітників, фрілансерів.
Click Frog - сервіс, який спочатку був задуманий як система для очищення трафіку від клікфрода. Пізніше з'явилася функція статичного і динамічного коллтрекінгу з можливістю блокування ботів, що склікують бюджет у Яндекс.Директі та Google Adwords. Система відстежує і блокує навіть тих ботів, які імітують дії людини, а також нецільових відвідувачів.
Финоко - сервис управленческого учета и финансового анализа, автоматизирует ведение управленческого учета, планирования, бюджетирования.
ROMI center автоматически передает данные о рекламе и продажах в дашборды, чтобы вы могли принимать решения на основании данных.