Система ROMI center являє собою спеціальний сервіс з автоматизації процесів аналітики маркетингу та продажів. Його існування можливе завдяки конекторам: після їхнього встановлення відбувається надсилання відомостей у такі сервіси, як Google Analytics і Яндекс.Метрика, Google Data Studio, а також особисті дашборди.
Відправлення відбувається з таких ресурсів:
Подібний набір інструментів робить можливим значне розширення вбудованих ресурсів простих лічильників веб-аналітики, соц. мереж і систем пошуку. Зручність криється в тому, що вся інформація компонується в одному місці, потім обробляється за зазначеними алгоритмами і відображається в прозорих і розбірливих звітах і дашбордах.
Результат роботи чинних користувачів ROMI center свідчить про те, що після впорядкування матеріалів про рекламу і доходи, отримані з неї, набагато простіше знаходити проблемні сторони наявної стратегії просування, своєчасно їх виправляти і обзаводитися великою кількістю замовників за мінімальну ціну.
Розберемо кілька основних моментів, що стосуються безпосереднього збору аналітики в сервісі, а саме передачу інформації та звіт наскрізної аналітики.
Для збору інформації з CRM в системи аналітики про витрати на рекламні майданчики і доходи необхідні конектори сервісу ROMI center. Завдяки їх встановленню з'являється можливість налаштувати передачу даних, щоб оцінювати рентабельність проведених рекламних кампаній.
Використання унікального ідентифікатора Google Client ID дає змогу коректно інтегрувати надсилання актуальної інформації з рекламних майданчиків, а також CRM у Google Analytics або Яндекс.Метрику. Тільки з його допомогою вдається збирати всю необхідну статистику. Клієнти, які прийшли на сайт завдяки рекламній кампанії, проте не отримали ідентифікатора, автоматичним чином відображаються в категорії "Інші" і не передають жодних даних про свій візит.
Для здійснення інтеграції слід виконати 3 нескладних етапи:
Ось і все! Така проста схема допомагає роздобути загальні та оперативні звіти з необхідними відомостями, а також контролювати параметри, потрібні виключно для вашого бізнесу.
Отже, яка ж інформація міститиметься в кінцевому звіті?
Перелічимо основні моменти:
Які переваги таїть у собі інтеграція? Детально розглядаємо цей пункт трохи нижче.
Відправлення в сервіс Google Analytics або Яндекс.Метрику інформації про всі витрати, кількість і якість лідів стає можливим завдяки таким майданчикам і каналам:
Передача інформації в Google Analytics або Яндекс.Метрику з CRM вашого підприємства також необхідна, оскільки вона повідомляє про рекламні доходи, повну кількість проведених угод, бюджет і терміни. Сьогодні ROMI center вже працює з Бітрікс 24, 1С Бітрікс, amoCRM, YClients і низкою інших популярних систем клієнтського обліку і сховищ даних, пропонуючи установку конекторів для інтеграції з цими компаніями. Вона здійснюється за допомогою API.
Для повноцінного тесту системи портал romi.center надає можливість підключити двотижневий пробний період без прив'язки банківської картки абсолютно безкоштовно.
Поки що немає жодного відгуку про продукт ROMI center