ROMI center

Аналітика, Сервіси наскрізної аналітики

ROMI center автоматично передає дані про рекламу і продажі в дашборди, щоб ви могли приймати рішення на підставі даних.

ТОП-1 послуг




Система ROMI center являє собою спеціальний сервіс з автоматизації процесів аналітики маркетингу та продажів. Його існування можливе завдяки конекторам: після їхнього встановлення відбувається надсилання відомостей у такі сервіси, як Google Analytics і Яндекс.Метрика, Google Data Studio, а також особисті дашборди.

Відправлення відбувається з таких ресурсів:

  • систем колтрекінгу;
  • баз даних клієнтів CRM (зараз інтеграція здійснюється з найбільшими з них: 1C, Bitrix, AmoCRM та інших);
  • рекламних, наприклад, Google Ads, Яндекс.Директ, MyTarget, соц. мережі та багатьох інших.

Подібний набір інструментів робить можливим значне розширення вбудованих ресурсів простих лічильників веб-аналітики, соц. мереж і систем пошуку. Зручність криється в тому, що вся інформація компонується в одному місці, потім обробляється за зазначеними алгоритмами і відображається в прозорих і розбірливих звітах і дашбордах.

Результат роботи чинних користувачів ROMI center свідчить про те, що після впорядкування матеріалів про рекламу і доходи, отримані з неї, набагато простіше знаходити проблемні сторони наявної стратегії просування, своєчасно їх виправляти і обзаводитися великою кількістю замовників за мінімальну ціну.

Як відбувається збір аналітики в системі

Розберемо кілька основних моментів, що стосуються безпосереднього збору аналітики в сервісі, а саме передачу інформації та звіт наскрізної аналітики.

Google Analytics і Яндекс.Метрика: передача даних

Для збору інформації з CRM в системи аналітики про витрати на рекламні майданчики і доходи необхідні конектори сервісу ROMI center. Завдяки їх встановленню з'являється можливість налаштувати передачу даних, щоб оцінювати рентабельність проведених рекламних кампаній.

Як правильно налаштувати

Використання унікального ідентифікатора Google Client ID дає змогу коректно інтегрувати надсилання актуальної інформації з рекламних майданчиків, а також CRM у Google Analytics або Яндекс.Метрику. Тільки з його допомогою вдається збирати всю необхідну статистику. Клієнти, які прийшли на сайт завдяки рекламній кампанії, проте не отримали ідентифікатора, автоматичним чином відображаються в категорії "Інші" і не передають жодних даних про свій візит.

Для здійснення інтеграції слід виконати 3 нескладних етапи:

  • пройти реєстрацію особистого кабінету в системі ROMI center, включивши в нього свій сайт для проведення аналізу;
  • підключити сервіс Google Analytics, обравши пункт із можливістю набору даних;
  • виконати підключення потрібних каналів і CRM за десять хвилин, що дасть змогу контролювати всі подальші витрати з реклами та доходи, одержувані від клієнтів.

Ось і все! Така проста схема допомагає роздобути загальні та оперативні звіти з необхідними відомостями, а також контролювати параметри, потрібні виключно для вашого бізнесу.

Наскрізна аналітика: звіт

Отже, яка ж інформація міститиметься в кінцевому звіті?

Перелічимо основні моменти:

  1. Повна кількість і якість одержуваного трафіку, представлені для всіх сторінок сайту: від каталогу і блогу до форми зворотного зв'язку.
  2. Інформація про канали та ліди, з яких приходять відвідувачі, а також найточніші дані про джерела лідів, які надалі здійснили покупку.
  3. Точний час з моменту відвідування до ухвалення рішення про здійснення покупки або цільової дії.
  4. Параметр конверсії, що відображає трансформацію звичайного користувача в покупця. Тут має місце обґрунтований розподіл грошових коштів на просування, який досягається шляхом розуміння: який ресурс дає більшу кількість продажів і залучає більшу частину клієнтів.
  5. Рівень конверсії з простої заявки в здійснену покупку. Можливість проводити аналіз як коректності функціонування воронки продажів, так і показника професіоналізму власних менеджерів.
  6. Кількість фінансів, що витрачаються на залучення покупців, а також грошовий обсяг, що заробляється з конкретного ліда. Цей показник допомагає бачити доцільність зроблених вкладень.
  7. Чітка статистика з реклами товарів, що дає змогу бачити, яка кампанія приносить прибуток, а яка не так цікава цільовій аудиторії. Також будуть чітко відображені пошукові запити, з чиєю допомогою юзери знаходять вашу продукцію. Це дасть змогу переглянути семантичне ядро на користь найефективніших запитів.
  8. Один із найпотрібніших параметрів для продажів і маркетингу - ROMI (так званий коефіцієнт окупності рекламних вкладень).

Можливості інтеграції

Які переваги таїть у собі інтеграція? Детально розглядаємо цей пункт трохи нижче.

Рекламні майданчики

Відправлення в сервіс Google Analytics або Яндекс.Метрику інформації про всі витрати, кількість і якість лідів стає можливим завдяки таким майданчикам і каналам:

  • найвідомішим соц. мережам (наприклад, ВКонтакте, Instagram, Youtube, Однокласники, Facebook);
  • медійній рекламі;
  • рекламних майданчиків (Google Ads, Яндекс.Директ);
  • рекламним платформам (Criteo, MyTarget);
  • контекстно-медійним мережам і маркетплейсам (Google Merch, Яндекс.Маркет);
  • e-mail розсилкам.

CRM

Передача інформації в Google Analytics або Яндекс.Метрику з CRM вашого підприємства також необхідна, оскільки вона повідомляє про рекламні доходи, повну кількість проведених угод, бюджет і терміни. Сьогодні ROMI center вже працює з Бітрікс 24, 1С Бітрікс, amoCRM, YClients і низкою інших популярних систем клієнтського обліку і сховищ даних, пропонуючи установку конекторів для інтеграції з цими компаніями. Вона здійснюється за допомогою API.

Для повноцінного тесту системи портал romi.center надає можливість підключити двотижневий пробний період без прив'язки банківської картки абсолютно безкоштовно.


Отзывы



Поки що немає жодного відгуку про продукт ROMI center

Аналоги ROMI center

Все аналоги

Ньютон

Сервіс Newton складається з 3-х продуктів: зворотний дзвінок, ко...
4.6

Differture

Хмарний інструмент для автоматизації роботи аналітика...
4.6

Calltouch

Calltouch дозволяє збирати, аналізувати і візуалізувати...
4.6