Альтернативы HOTLEAD. Вот 62 сервисов с похожим набором функций и предназначением. Смотрите и сравнивайте аналоги.
Callibri - це сервіс для рекламної аналітики та підвищення конверсії веб-сайту. Відстеження дзвінків і відстеження електронної пошти вбудовані в MultiTracking. MultiChat - це онлайн чат, який підвищує конверсію сайту і збирає звернення з соціальних мереж і месенджерів в одному вікні
Lptracker - універсальна платформа для інтернет-маркетингу з відстеженням дзвінків. Сюди також входить CRM-система, безкоштовний конструктор сайтів, запис розмов, автоматичний обдзвін, захоплення контактів відвідувачів, які не зробили заявку. Система колтрекінгу збирає дані за каналами реклами і ключовими словами в Я.Директі та Google Adwords, показуючи кількість продажів, конверсії в заявки і продажі, виручку, вартість дзвінка. Абонплата за весь Функціонал Lptracker - від 79 р. на день.
Ringostat - сервіс відстеження дзвінків, що надає детальну статистику по клієнтах: в який раз дзвонить користувач, з якого рекламного джерела він прийшов, скільки було дзвінків, на які не відповіли, які сторінки переглядав той, хто дзвонить, тощо. Крім цього, Ringostat пропонує послуги потужної віртуальної АТС, підтримує інтеграцію з Google Analytics і популярними CRM-системами.
Сервис который позволяет быстро и просто оценить вашу рекламную активность и успехи отдела продаж.
new-tel.net - це сервіс віртуальної АТС та IP-телефонії. Є можливість безкоштовного тестування для оцінки всього функціоналу. Підключення номерів 8800 і номерів 70 регіонів РФ. Вартість тарифу починається від 480 руб. за місяць і охоплює від 2 SIP-акаунтів із використанням усього доступного функціоналу віртуальної АТС і похвилинною/посекундною тарифікацією дзвінків. Підтримуються інтеграції з різними CRM системами.
Перший оператор IP-телефонії в Росії - працює з 1996 року. Понад 1 млн. абонентів по всьому світу. Віртуальна АТС - безкоштовно. Будь-яка кількість номерів, зв'язок з CRM, професійна техпідтримка 24/7 і величезна база знань доступні нашим клієнтам. Рішення реалізовано на власній унікальнйо платформі CommuniGate PRO, що забезпечує HD-звук, HI-Fi-якість голосу! 69 744 клієнтів скористалися IP-телефонією SIPNET відмінної якості в 2019 році 121 718 349 дзвінків відмінної якості здійснили наші клієнти в 2019 році через IP-телефонію SIPNET 155 970 724 хвилин наші клієнти спілкувалися через IP-телефонію SIPNET у 2019 році
WebAsk збиратиме голоси, думки, відгуки, особисті та контактні дані ваших клієнтів та співробітників.
Primegate - сервіс відстеження дзвінків, віртуальна АТС, eCRM з інтегрованою телефонією. Особливості: наскрізна аналітика по рентабельності інвестицій, інтеграція з будь-якою CRM, відстеження дзвінків в Google Analytics, запис дзвінків, гібридні сесії для збереження пулу цифр до 80%, повноцінна система аналітики трафіку, єдина воронка продажів. Тестовий період - 7 днів, мінімальний тариф - 1456 рублів / місяць.
Comagic - це система відстеження дзвінків, яка дозволяє пов'язувати джерела реклами з дзвінками (аж до ключової фрази в контекстній рекламі) і прослуховувати розмови з клієнтами. Сервіс інтегрується з Google Adwords і Яндекс.Директ. Також доступні імпортні транзакції з CRM, автоматично обліковий KPI. Види колтрекінгу: динамічний і статичний. Comagic надає лише нові номери з 70 кодами регіонів.
UIS – це платформа хмарних комунікацій. У нього входять продукти для тих, хто хоче налагодити якісне обслуговування клієнтів.
Freezvon - провайдер послуг SIP-телефонії з підтримкою клієнтів в режимі 24/7. Основні можливості послуги: віртуальні номери для SMS, дзвінків та факсів; багатоканальні номери для прийому одночасних дзвінків; Безкоштовні номери 8 800; переадресація і голосове меню; чорний список; запис дзвінків; історія дзвінків; масова відправка SMS-повідомлень; Замовити зворотній дзвінок Голосова пошта умовне перенаправлення.
Calltracking.ru - система коллтрекинга, которая интегрируется с платформой управления контекстной рекламой и позволяет точно определить, из каких источников приходят звонки и лиды. С помощью сервиса можно проанализировать, насколько эффективно работает SEO, контекст, реклама в соцсетях и прочие каналы. Оценить функционал системы можно бесплатно с помощью демо-кабинета.
Infinity Telecom – це надійне з'єднання для стабільного набору номера від ліцензованого європейського оператора.
Alloka - система, яка відстежує дзвінки відвідувачів сайту. Динамічний колтрекінг дає змогу зрозуміти, з якого рекламного джерела прийшов клієнт із точністю до ключового слова. Система вміє знаходити місце розташування того, хто телефонує, а також визначає постійного клієнта за дзвінком, навіть якщо він телефонує з невідомого номера.