Альтернативы Convead. Вот 69 сервисов с похожим набором функций и предназначением. Смотрите и сравнивайте аналоги.
Включає електронну пошту та SMS-розсилки з детальними звітами в онлайн-режимі та засоби автоматизації з використанням тригерних листів, функціонал для A/B-тестування. Існують також базові серії листів з готовим вмістом, які можна налаштувати під ваші потреби. У шаблонах листів налаштовуються CTA-кнопки, кнопки соціальних мереж. Є API-інтеграція з CRM, Wordpress, соціальними мережами і сервісами.
Ringostat - сервіс відстеження дзвінків, що надає детальну статистику по клієнтах: в який раз дзвонить користувач, з якого рекламного джерела він прийшов, скільки було дзвінків, на які не відповіли, які сторінки переглядав той, хто дзвонить, тощо. Крім цього, Ringostat пропонує послуги потужної віртуальної АТС, підтримує інтеграцію з Google Analytics і популярними CRM-системами.
Конструктор цільових сторінок, електронна пошта та служба електронної комерції в одному флаконі. Підходить для будь-якого бізнесу, в тому числі для корпоративних клієнтів і фахівців з маркетингу по електронній пошті (для них існують індивідуальні умови з виділеним IP, персональним доменом і професійними перевагами). Деякі особливості: плагін «Главред», атрибути персоналізації, статистика по листах і лендінгах з інтеграцією з Y.Metrica і Google Analytics, сегментація за діями передплатників, довільний поділ на групи.
Платформа надає інструменти для об'єднання всіх каналів комунікації з клієнтами в один. Для цього сервіс використовує чати для сайтів, мобільних додатків, соціальних мереж і месенджерів.
Сервис который позволяет быстро и просто оценить вашу рекламную активность и успехи отдела продаж.
Teletype - це сервіс для об'єднання діалогів з усіх популярних месенджерів і соціальних мереж, а також для створення індивідуальних і гнучких онлайн-чатів. У Teletype є пробний період - перші 3 дні ви можете користуватися всіма функціями сервісу безкоштовно.
Cистема сбора, обработки и передачи данных из рекламных систем, систем аналитики и баз данных в удобное место. Упрощает построение сквозной аналитики и помогает в анализе эффективности рекламы.
Форма "напишіть нам, ми онлайн" для вашого веб-сайту. Клієнт пише на сайті, ви отримуєте повідомлення і відповідаєте в Telegram.
Платформа надає кілька рішень для комунікації з клієнтами та лідами: онлайн-чат для сайту, чат-боти, CRM. А також інструменти для побудови комунікаційних процесів всередині компанії.
Платформа надає мультичат для налагодження комунікації з аудиторією, який легко інтегрується з популярними месенджерами і соціальними мережами. Він також включає форму зворотного дзвінка та інструменти для персоналізації вмісту та реклами.
WebAsk збиратиме голоси, думки, відгуки, особисті та контактні дані ваших клієнтів та співробітників.
Сервіс електронної пошти, SMS-розсилок з адаптивним блок-редактором листів. Є різні варіанти інтеграції: з CMS, CRM, сервісами, движками інтернет-магазинів. Особливості гри: електронні листи за подіями, сегментація бази даних, персоналізація, детальна статистика (карта переходів від листа, динаміка відкриття листів за часом доби, зведена статистика з графіками)
Сервіс автоматизує роботу з Яндекс.Директ і Google Adwords. Його особливість - в розширеній наскрізній аналітиці кампаній з можливістю інтеграції з CRM-системою, лічильником статистики, системою відстеження дзвінків і багатьма іншими сервісами. Особливості: вивантаження з XML-файлу для настройки РК для інтернет-магазинів, автоматизація UTM-тегів, контроль битих посилань, 7 стратегій управління ставками, очищення неефективних сайтів в RSL і Google DISPLAY.
Comagic - це система відстеження дзвінків, яка дозволяє пов'язувати джерела реклами з дзвінками (аж до ключової фрази в контекстній рекламі) і прослуховувати розмови з клієнтами. Сервіс інтегрується з Google Adwords і Яндекс.Директ. Також доступні імпортні транзакції з CRM, автоматично обліковий KPI. Види колтрекінгу: динамічний і статичний. Comagic надає лише нові номери з 70 кодами регіонів.