Альтернативы R-BROKER . Вот 20 сервисов с похожим набором функций и предназначением. Смотрите и сравнивайте аналоги.
Сервіс, який пропонує професійні інструменти для Яндекс.Директ і Google Adwords з прямим доступом до цих рекламних систем. Можливості: підбір ключових слів, прогнозування бюджету, біддер, генератор оголошень. Система дає змогу отримувати кешбек до 8% від обігових коштів рекламних кампаній.
Сервіс автоматизує роботу з Яндекс.Директ і Google Adwords. Його особливість - в розширеній наскрізній аналітиці кампаній з можливістю інтеграції з CRM-системою, лічильником статистики, системою відстеження дзвінків і багатьма іншими сервісами. Особливості: вивантаження з XML-файлу для настройки РК для інтернет-магазинів, автоматизація UTM-тегів, контроль битих посилань, 7 стратегій управління ставками, очищення неефективних сайтів в RSL і Google DISPLAY.
Сервіс для автоматизації контекстної та інших видів реклами в інтернеті, призначений для агентств і прямих рекламодавців. Особливості: постановка UTM-тегів, перевірка посилань, перехресна підтримка ключових слів, синхронізація з радіо, погода на ТБ, щоденний автоконтроль витрат, оптимізація по CPA, CPO, ROI та іншим показникам, статистика в режимі реального часу.
Рішення, за допомогою якого можна управляти контекстною рекламою від Яндекс.Директ і Google AdWords в одному обліковому записі. Сервіс дозволяє автоматизувати процес створення кампаній і управління ставками. Особливості гри: Створюйте оголошення та швидкі посилання в автоматичному режимі, A/B-тести, аналітику кліків, рекомендації щодо негативних ключових слів, бюджет і налаштування стратегії.
Roistat - відстеження дзвінків і глибока аналітика продажів з 14-денним тестовим періодом. Інтегрується через API з 28 популярними CRM/CMS системами. Особливості: прийом дзвінків на звичайні або SIP-телефони, автостворення транзакції дзвінка і передача параметрів (місто, UTM-мітки і т.д.); статичний і динамічний calltracking, підміна номера рекламними каналами і регіонами, відображення інформації про вхідний дзвінок, аналіз рентабельності інвестицій на основі витрат і доходів в платних джерелах трафіку / CRM.
AORI - сервіс, який об'єднує різні рекламні канали в єдиному кабінеті, включаючи Яндекс.Директ і Google Adwords. Особливості: прогнозування ціни кліка, управління ставками, одночасна публікація оголошень в різних сервісах контекстної реклами, автоматичне і ручне налаштування стратегій, інтеграція зі статистичними лічильниками.
Інструмент для оптимізації та автоматизації кампаній в Яндекс.Директ і Google AdWords. Дозволяє оптимізувати РК з точки зору коефіцієнтів конверсії з систем аналітики, calltracking, CRM-систем. Оптимізація відбувається за допомогою CPO, ROI, PDR. Гнучкі звіти від наскрізної системи аналітики знижують витрати на рекламу, а генератор - створювати тисячі оголошень за півгодини роботи і оновлювати інформацію в них за допомогою YML-каналу.
K50.ru - платформа для підвищення ефективності контекстної реклами, що включає в себе динамічний і статичний коллтрекінг, власну систему аналітики онлайн і оффлайн конверсій, номери телефонів для 60 міст РФ і 30 країн світу. Сервіс налагоджує ланцюжок подій для кожного клієнта аж до дзвінка, веде облік розмов. Колтрекінг інтегрується з іншими сервісами K50, а також з будь-якою CRM, Google Analytics.
Сервіс для налаштування контекстної реклами в Google, Яндекс.Директ, Яндекс.Маркет для рекламних агентств і рекламодавців. Дозволяє автоматизувати створення оголошень за допомогою шаблонів і YML-файлу, налаштувати кампанії. Сервіс автоматично управляє ставками на основі заданих вами стратегій, щоб ваші оголошення зберігалися на потрібних позиціях в рамках виділеного бюджету. Стратегії можуть бути встановлені на рівні всієї кампанії або для кожного ключового слова.
Передова західна платформа, яка працює з рекламними системами Google AdWords, Яндекс.Директ і Facebook. В основі оптимізації лежить "портфельний" підхід з управління ставками: вони задаються системою за кожним ключовим словом так, щоб поліпшити бізнес-показники по-максимуму. Сервіс також дає змогу прогнозувати результати РК залежно від параметрів, які користувач змінює в ній. Для інтернет-магазинів реалізовано можливість автооновлення інформації в оголошеннях.
Система для автоматизації контекстної реклами та автозаповнення сторінок компанії в соціальних мережах. Працює з Google Adwords, Яндекс.Директ, Bing Ads. Її особливість у тому, що для запуску реклами потрібно мінімум налаштувань: запуск здійснюється протягом 5 хвилин. Система сама підбирає запити, керує ставками, актуалізує інформацію про товари в оголошеннях.
Сервіс управління кампаніями в Яндекс.Директ для рекламодавців і арбітражних керуючих. Є можливість підключити акаунти CPA-мереж Ad1, Admitad, Actionpay, а також збирати дані про конверсії в них через API. Якщо є XML-файл, система може генерувати рекламу товарів. Керувати кампанією можна за допомогою файлу Excel. Сервіс є офіційним партнером «Яндекс.Директ», і ним можна користуватися безкоштовно.
Інструмент для автоуправління ставками в Яндекс.Маркеті. Широко використовується для просування інтернет-магазинів. Особливості гри: Управління ставками на основі торгових націнок, кліків і витрат на ринку, CPO, цін в регіоні. Сервіс пропонує детальні аналітичні звіти та розмежування прав доступу для редактора та адміністратора.
Платформа, яка спрямована на підвищення ефективності рекламних каналів Google AdWords, Яндекс.Директ і Facebook. Це провідна в світі система автоменеджменту, в основі якої лежить прогностична модель, що дозволяє працювати з невеликими обсягами інформації по конверсіях. За допомогою сервісу можна оптимізувати кампанії по CPC, SRO, ROI.