Альтернативы QUON. Вот 22 сервисов с похожим набором функций и предназначением. Смотрите и сравнивайте аналоги.
Сервис который позволяет быстро и просто оценить вашу рекламную активность и успехи отдела продаж.
Primegate - сервіс відстеження дзвінків, віртуальна АТС, eCRM з інтегрованою телефонією. Особливості: наскрізна аналітика по рентабельності інвестицій, інтеграція з будь-якою CRM, відстеження дзвінків в Google Analytics, запис дзвінків, гібридні сесії для збереження пулу цифр до 80%, повноцінна система аналітики трафіку, єдина воронка продажів. Тестовий період - 7 днів, мінімальний тариф - 1456 рублів / місяць.
Comagic - це система відстеження дзвінків, яка дозволяє пов'язувати джерела реклами з дзвінками (аж до ключової фрази в контекстній рекламі) і прослуховувати розмови з клієнтами. Сервіс інтегрується з Google Adwords і Яндекс.Директ. Також доступні імпортні транзакції з CRM, автоматично обліковий KPI. Види колтрекінгу: динамічний і статичний. Comagic надає лише нові номери з 70 кодами регіонів.
Lptracker - універсальна платформа для інтернет-маркетингу з відстеженням дзвінків. Сюди також входить CRM-система, безкоштовний конструктор сайтів, запис розмов, автоматичний обдзвін, захоплення контактів відвідувачів, які не зробили заявку. Система колтрекінгу збирає дані за каналами реклами і ключовими словами в Я.Директі та Google Adwords, показуючи кількість продажів, конверсії в заявки і продажі, виручку, вартість дзвінка. Абонплата за весь Функціонал Lptracker - від 79 р. на день.
Roistat - відстеження дзвінків і глибока аналітика продажів з 14-денним тестовим періодом. Інтегрується через API з 28 популярними CRM/CMS системами. Особливості: прийом дзвінків на звичайні або SIP-телефони, автостворення транзакції дзвінка і передача параметрів (місто, UTM-мітки і т.д.); статичний і динамічний calltracking, підміна номера рекламними каналами і регіонами, відображення інформації про вхідний дзвінок, аналіз рентабельності інвестицій на основі витрат і доходів в платних джерелах трафіку / CRM.
Відстежує весь ланцюжок у воронці продажів і оцінює ефективність продажів з кожного джерела. Також сервіс пропонує власний calltracking, відстеження електронної пошти, підстановку тексту для підвищення релевантності сторінки запиту, CRM-систему. Здатний показувати всю історію програми до кожного кліку по сайту і ключового слова. Інтегрується з популярними CRM, Google Analytics і Adwords, Яндекс.Метрикою і Direct, Jivosite і іншими сервісами для бізнесу.
Ringostat - сервіс відстеження дзвінків, що надає детальну статистику по клієнтах: в який раз дзвонить користувач, з якого рекламного джерела він прийшов, скільки було дзвінків, на які не відповіли, які сторінки переглядав той, хто дзвонить, тощо. Крім цього, Ringostat пропонує послуги потужної віртуальної АТС, підтримує інтеграцію з Google Analytics і популярними CRM-системами.
Cистема сбора, обработки и передачи данных из рекламных систем, систем аналитики и баз данных в удобное место. Упрощает построение сквозной аналитики и помогает в анализе эффективности рекламы.
Callibri - це сервіс для рекламної аналітики та підвищення конверсії веб-сайту. Відстеження дзвінків і відстеження електронної пошти вбудовані в MultiTracking. MultiChat - це онлайн чат, який підвищує конверсію сайту і збирає звернення з соціальних мереж і месенджерів в одному вікні
Сервіс автоматизує роботу з Яндекс.Директ і Google Adwords. Його особливість - в розширеній наскрізній аналітиці кампаній з можливістю інтеграції з CRM-системою, лічильником статистики, системою відстеження дзвінків і багатьма іншими сервісами. Особливості: вивантаження з XML-файлу для настройки РК для інтернет-магазинів, автоматизація UTM-тегів, контроль битих посилань, 7 стратегій управління ставками, очищення неефективних сайтів в RSL і Google DISPLAY.
Безкоштовний сервіс для збору статистики відвідуваності сайту, в якому також можна реалізувати наскрізну аналітику. Сервіс запам'ятовує ідентифікатор користувачів, що приходять з різних рекламних каналів, і здатний збирати статистику про бажані цілі в воронці продажів. Ви можете передавати в ГА інформацію про витрати через рекламні канали, успішні платежі для клієнтів і повернення товарів з CRM-системи.
Calltracking.ru - система коллтрекинга, которая интегрируется с платформой управления контекстной рекламой и позволяет точно определить, из каких источников приходят звонки и лиды. С помощью сервиса можно проанализировать, насколько эффективно работает SEO, контекст, реклама в соцсетях и прочие каналы. Оценить функционал системы можно бесплатно с помощью демо-кабинета.
Alloka - система, яка відстежує дзвінки відвідувачів сайту. Динамічний колтрекінг дає змогу зрозуміти, з якого рекламного джерела прийшов клієнт із точністю до ключового слова. Система вміє знаходити місце розташування того, хто телефонує, а також визначає постійного клієнта за дзвінком, навіть якщо він телефонує з невідомого номера.
Інструмент для оптимізації та автоматизації кампаній в Яндекс.Директ і Google AdWords. Дозволяє оптимізувати РК з точки зору коефіцієнтів конверсії з систем аналітики, calltracking, CRM-систем. Оптимізація відбувається за допомогою CPO, ROI, PDR. Гнучкі звіти від наскрізної системи аналітики знижують витрати на рекламу, а генератор - створювати тисячі оголошень за півгодини роботи і оновлювати інформацію в них за допомогою YML-каналу.