Альтернативы inBook. Вот 10 сервисов с похожим набором функций и предназначением. Смотрите и сравнивайте аналоги.
WebAsk збиратиме голоси, думки, відгуки, особисті та контактні дані ваших клієнтів та співробітників.
Збирає відгуки з популярних майданчиків, таких як: yell.ru, Трипадвізор, booking.com, flamp.ru та інших. За допомогою сервісу можна відповідати на відгуки клієнтів у єдиному інтерфейсі, не переходячи на сайти-відгуки, а також призначати бонуси для клієнтів, які залишають свої думки на таких сайтах. Також сервіс надає аналітичні звіти за характером відгуків, майданчиками, містами, майданчиками та іншими параметрами. Можна протестувати Функціонал безкоштовно протягом тижня.
Центр підтримки клієнтів, який можна розгорнути на своєму сайті за 15 хвилин. Він вбудований на сайт компанії і брендований. Сюди входять: форум підтримки і форма спілкування з клієнтами, база знань, приватні повідомлення. Сервіс дозволяє організувати підтримку не тільки на сайті, але і в соціальних мережах. Він здатний зняти 20% навантаження на колл-центр компанії і до 70% - на електронну пошту.
Конструктор форм зворотного зв'язку, опитувань. Опитування можна вставити на сайт або відправити по електронній пошті. Є можливість проаналізувати дані за допомогою потужної системи фільтрації і з'ясувати, як чоловіки / жінки, дорослі / діти і т.д. Сервіс дозволяє створювати 3 види опитувань різної складності: анкетування, голосування і тестування, а також застосовувати в них логічні вирази.
Безкоштовний сервіс створення опитувань на основі 100+ готових шаблонів. Також є платна pro-версія з необмеженою кількістю анкет і питань. Ділитися опитуваннями можна в соціальних мережах, повідомленнями електронної пошти, використовуючи посилання. Також сервіс пропонує зручну аналітику в режимі реального часу, відстеження в Google Analytics, експорт відгуків в зовнішній файл, резервну копію в хмару.
Система збору відгуків від анонімних і соціальних клієнтів, з Follow Up розсилки, сервісу Яндекс.Маркет. Завдяки йому відгуки потрапляють в індекс Google з рейтингом у вигляді "зірочок", завдяки чому сніпет приваблює більше користувачів на сайт. Віджет має адаптивний дизайн. Також сервіс збирає відгуки з Я.Маркета, робить розсилку клієнтам, які купили товар/послугу з пропозицією залишити свою думку. Надає можливість залишати відгуки прямо в Follow Up листах.
Сервіс дозволяє збирати відгуки від клієнтів за допомогою повідомлень на емейл, які він висилає автоматично. За допомогою віджета, який вбудовується на сайт, зібрані відгуки потрапляють туди також автоматично або після модерації. Сервіс також збирає думки клієнтів зі сторонніх сайтів. Є можливість поставити на сайт сертифікат, що гарантує достовірність відгуків. Ще одна функція - збір відгуків за допомогою QR-кодів від офлайн-клієнтів.
Сервіс, що дозволяє відстежувати повідомлення, відправлені користувачами в соціальних мережах Вконтакте, Facebook, Instagram, Однокласники, Youtube, Twitter. Особливості гри: відстеження згадок бренду і ключових слів, повідомлення про нові події (в Telegram, пошті, Viber), відстеження конкурентів. Вартість - від 1100 рублів на місяць.
Платформа для роботи з геосервісами. Дозволяє керувати контактними даними на 30 майданчиках: 2ГИС, Яндекс Карти, Google Maps та інших. Надає можливість обробляти й аналізувати надходження відгуки на різні платформи з одного кабінету.