Альтернативы CrocoTime. Вот 50 сервисов с похожим набором функций и предназначением. Смотрите и сравнивайте аналоги.
Автоматическая система для учета рабочего времени, контроля действий и мониторинга активности сотрудника за компьютером
Kickidler - система обліку робочого часу нового покоління. Унікальний Функціонал програми дає змогу переглядати необмежену кількість екранів співробітників у режимі онлайн, а також зберігати історію у відеоформаті. Численні звіти по робочому часу і продуктивності дають можливість відстежувати прогули, запізнення, перепрацювання, а також які сайти і додатки використовував працівник протягом робочого часу, поділяючи їх на продуктивні і непродуктивні. Програма Kickidler також призначена для підвищення інформаційної безпеки в компанії. Функція "Контроль порушень" виявить тих, хто порушував робочий розпорядок, "Кейлоггер" запише всі натискання клавіш, а "Віддалений доступ" дасть змогу будь-якої миті перехопити керування ПК. Програма постійно зростає і розвивається, наразі її використовують у 40 країнах світу.
Трекер часу розповідає, які програми і сайти відкривав користувач, підраховує час, проведений в автономному режимі, робить знімки з екрану і веб-камер, показує співробітникам статистику особистої продуктивності. Програма стежить за запізненням і підраховує час, який співробітник проводить на роботі. Щоб делегувати контроль над співробітниками, можна згрупувати їх в групи по відділах і призначити керівників, які будуть стежити за ефективністю їх роботи.
Веде облік робочого часу працівників з можливістю прихованого контролю за їх діяльністю. Сервіс стане в нагоді менеджерам, HR-менеджерам і бухгалтерам для розрахунку оплати робочого часу і штрафних санкцій за прострочення. Особливості: моніторинг сайтів і програм, використовуваних співробітником, відстеження пошукових запитів, знімків з веб-камери і скріншотів, блокування USB накопичувачів, жорстких дисків, розважальних сайтів та ігор.
Зарубіжний сервіс таймтрекінгу з безплатною версією для команд із 3 осіб, фрілансерів-одинаків. У платній версії є календар для організації часу, синхронізація дедлайнів з календарем, можливість задавати різні рівні доступу для користувачів, необмежена кількість користувачів і завдань. Сервіс інтегрується з популярними рішеннями: Google Docs і Sheets, Jira, Outlook і безліччю інших. Доступний у мобільній і десктопній версіях.
Сервіс для автоматичного та ручного моніторингу робочого часу. Дозволяє створювати робочі розклади, створює рахунки-фактури на основі проведених за роботою годин. Надає потужний механізм звітів, інтегрується з десятками сервісів, зокрема з чатами, CRM системами, інструментами розробника, платіжними системами, системами обліку часу тощо.
Іноземне рішення для відстеження особистої ефективності та результативності співробітників, планування графіка роботи. В інтерфейсі можна створювати завдання в календарі, встановлювати для них належний час і відстежувати хід виконання. Є безкоштовна версія для одного користувача. Програма інтегрується з Google Календарем, Gmail, Trello, Wunderlist і іншими сервісами. Доступно на настільних комп'ютерах і мобільних пристроях.
CleverControl - це хмарна система для обліку робочого часу і моніторингу офісних співробітників.
Система відстежує ефективність роботи співробітників і час, проведений на роботі. Доступна детальна аналітика по проектам, співробітникам і командам, а також формування графіків відсутності, створення лічильників часу, налаштування ієрархії завдань і етапів. Сервіс підходить для T&M проектів, проектів з фіксованою платою. Є можливість роботи з програмою за допомогою пристроїв iOS і Android.
Система відстеження часу співробітників, яка створює звіти про продуктивність і робить скріншоти екрану. Програма показує, які сайти відвідував співробітник, які додатки запускав і скільки часу проводив в них. За допомогою цієї системи можна не тільки відстежувати ефективність праці, а й розраховувати заробітну плату відповідно до фактично витраченого робочого часу. Переглядати звіти можна за допомогою настільного комп'ютера або мобільного пристрою.
Кросплатформний сервіс моніторингу робочого часу, який показує дані про відвідані співробітниками сайтах і запущених програмах, надає аналітичні звіти, дозволяє створювати графіки завдань і відстежувати хід виконання проектів у відсотках. Інтегрується з сервісами: Slack, Jira, Trello, Zendesk і т.д. Звіти про точну кількість робочого часу дозволяють оплачувати тільки ефективну роботу. Їх можна експортувати у файл CSV.
Ringostat - сервіс відстеження дзвінків, що надає детальну статистику по клієнтах: в який раз дзвонить користувач, з якого рекламного джерела він прийшов, скільки було дзвінків, на які не відповіли, які сторінки переглядав той, хто дзвонить, тощо. Крім цього, Ringostat пропонує послуги потужної віртуальної АТС, підтримує інтеграцію з Google Analytics і популярними CRM-системами.