Comarch Loyalty Management

Платформи для програм лояльності

Comarch Loyalty Management - інтегратор інформаційних рішень, що пропонує, зокрема, всі інструменти для створення успішної програми лояльності для індивідуальних і корпоративних бізнес-клієнтів. Comarch Loyalty Management пропонує безліч персоналізованих пропозицій - лотереї, аукціони, купони, привілеї тощо.

ТОП-1 послуг





Отзывы

2.5

2 відгуки

Огляд


Очікування і реальність

23 сент. 2020 г.

Загалом:
Це той випадок, коли очікування зовсім не збігаються з реальністю. Я є користувачем цієї системи, беру участь у впровадженні системи з самого початку. І то я можу сказати, до підписання контракту на словах все було супер, але потім перетворилося незрозуміло на що. Досвід взаємодії з іншими компаніями у мене великий, тому можу сказати абсолютно точно, що більш пофігістичного ставлення я не зустрічав. Жахлива компанія, з якої тікають самі співробітники, нічого реалізувати не можуть, за фактом було віддано коробку, яку ми допилюємо самі. Причому на етапі аналізу нас запевняли, що зроблять все самі. Сама система з купою багів і вразливостей, постійно лагає. Загалом якщо вам нудно і не хочеться спокійно жити, обов'язково купуйте, геморой вам гарантовано.

Загальний рейтинг

Comarch надійний помічник для нашого бізнесу!

28 авг. 2019 г.

Загалом:
Постійна конкуренція на ринку оптових продажів змушує нашу компанію застосовувати інноваційні новинки у сфері цифрових технологій. Вони дають нам змогу контролювати не тільки цінову політику, завантаженість складів, а й знижувати витрати на маркетинг. На власному досвіді переконалися, що Comarch надійний помічник для нашого бізнесу! Плюси: Програма сама оптимізує всі процеси, пов'язані з поставками. Тепер відсутня проблема людського фактора. Вся документація в одному місці, відсортована згідно із заявками. Ведеться карта лояльності, згідно з обсягами закупівель. Впровадили систему ефективності кожного робітника - зросла віддача і відповідно зарплата окремих співробітників. Почали взаємодію з соцмережами - 10% від загальної кількості нових клієнтів. Мінуси: Термін впровадження сервісу зайняв більше місяця.

Загальний рейтинг