Платформа предоставляет обширный набор инструментов для сбора данных по звонкам клиентов и их анализа. Ее функционал позволяет сравнивать между собой эффективность разных каналов коммуникации с клиентами и целевой аудиторией.
Використовую CallRail майже рік. Довго звикав до інтерфейсу, не особливо він і зрозумілий, перший раз довелося повозитися зі звітом, поки розібрався, що і як, наробив масу помилок. Довелося неодноразово стукати в супорт по допомогу. Відповідають довго, але за фактом. Було б краще, якби розробники трохи оптимізували і спростили інтерфейс. З одного боку добре, що є стільки інструментів в арсеналі, а з іншого боку, такий новачок, як я, тільки сильніше заплутався в меню і функціоналі. Втягнувся поступово, тепер уже звик до всіх нюансів.