Альтернативы Тайм Доктор. Вот 34 сервисов с похожим набором функций и предназначением. Смотрите и сравнивайте аналоги.
Автоматическая система для учета рабочего времени, контроля действий и мониторинга активности сотрудника за компьютером
Kickidler - система обліку робочого часу нового покоління. Унікальний Функціонал програми дає змогу переглядати необмежену кількість екранів співробітників у режимі онлайн, а також зберігати історію у відеоформаті. Численні звіти по робочому часу і продуктивності дають можливість відстежувати прогули, запізнення, перепрацювання, а також які сайти і додатки використовував працівник протягом робочого часу, поділяючи їх на продуктивні і непродуктивні. Програма Kickidler також призначена для підвищення інформаційної безпеки в компанії. Функція "Контроль порушень" виявить тих, хто порушував робочий розпорядок, "Кейлоггер" запише всі натискання клавіш, а "Віддалений доступ" дасть змогу будь-якої миті перехопити керування ПК. Програма постійно зростає і розвивається, наразі її використовують у 40 країнах світу.
Трекер часу розповідає, які програми і сайти відкривав користувач, підраховує час, проведений в автономному режимі, робить знімки з екрану і веб-камер, показує співробітникам статистику особистої продуктивності. Програма стежить за запізненням і підраховує час, який співробітник проводить на роботі. Щоб делегувати контроль над співробітниками, можна згрупувати їх в групи по відділах і призначити керівників, які будуть стежити за ефективністю їх роботи.
CrocoTime - це послуга, яка дозволяє підвищити ефективність роботи співробітників. Графіки статистики показують, чим займається персонал на робочому місці, які програми вони відкривають протягом дня, які конкретно завдання вирішують і скільки часу витрачають на непотрібні для вашого бізнесу заняття, перерви. CrocoTime підходить для моніторингу роботи віддалених співробітників, фрілансерів.
Веде облік робочого часу працівників з можливістю прихованого контролю за їх діяльністю. Сервіс стане в нагоді менеджерам, HR-менеджерам і бухгалтерам для розрахунку оплати робочого часу і штрафних санкцій за прострочення. Особливості: моніторинг сайтів і програм, використовуваних співробітником, відстеження пошукових запитів, знімків з веб-камери і скріншотів, блокування USB накопичувачів, жорстких дисків, розважальних сайтів та ігор.
Зарубіжний сервіс таймтрекінгу з безплатною версією для команд із 3 осіб, фрілансерів-одинаків. У платній версії є календар для організації часу, синхронізація дедлайнів з календарем, можливість задавати різні рівні доступу для користувачів, необмежена кількість користувачів і завдань. Сервіс інтегрується з популярними рішеннями: Google Docs і Sheets, Jira, Outlook і безліччю інших. Доступний у мобільній і десктопній версіях.
Сервіс для автоматичного та ручного моніторингу робочого часу. Дозволяє створювати робочі розклади, створює рахунки-фактури на основі проведених за роботою годин. Надає потужний механізм звітів, інтегрується з десятками сервісів, зокрема з чатами, CRM системами, інструментами розробника, платіжними системами, системами обліку часу тощо.
Іноземне рішення для відстеження особистої ефективності та результативності співробітників, планування графіка роботи. В інтерфейсі можна створювати завдання в календарі, встановлювати для них належний час і відстежувати хід виконання. Є безкоштовна версія для одного користувача. Програма інтегрується з Google Календарем, Gmail, Trello, Wunderlist і іншими сервісами. Доступно на настільних комп'ютерах і мобільних пристроях.
CleverControl - це хмарна система для обліку робочого часу і моніторингу офісних співробітників.
Система відстежує ефективність роботи співробітників і час, проведений на роботі. Доступна детальна аналітика по проектам, співробітникам і командам, а також формування графіків відсутності, створення лічильників часу, налаштування ієрархії завдань і етапів. Сервіс підходить для T&M проектів, проектів з фіксованою платою. Є можливість роботи з програмою за допомогою пристроїв iOS і Android.
Кросплатформний сервіс моніторингу робочого часу, який показує дані про відвідані співробітниками сайтах і запущених програмах, надає аналітичні звіти, дозволяє створювати графіки завдань і відстежувати хід виконання проектів у відсотках. Інтегрується з сервісами: Slack, Jira, Trello, Zendesk і т.д. Звіти про точну кількість робочого часу дозволяють оплачувати тільки ефективну роботу. Їх можна експортувати у файл CSV.