Специализированная CRM для онлайн-продаж физических товаров через лендинги и коммерческие сайты. Предоставляет весь необходимый функционал для складского учета продукции, подсчета зарплаты сотрудникам и проведения других операций.
SMS-інформування клієнтів, інтеграція з кур'єрськими службами і не тільки...
Журкін Євген
7 июн. 2022 г.
Загалом:
Переваг у LP-CRM більше, ніж недоліків. По-перше, я не втратив з ним жодного замовлення. Система сповіщає про всі не закриті транзакції. Також тут я можу безпосередньо оформити товарно-транспортну накладну. Також сервіс допомагає робити масові розсилки клієнтам, сповіщаючи їх про майбутні знижки та акції в моєму магазині. Конфігурація блоків індивідуальна. Якщо щось не працює, то техпідтримка завжди на зв'язку. Єдине, що розчарувало, так це підвищення цін на послуги сервісу. Але все ж LP-CRM вигідніше інших.
З LP-CRM я нарешті зрозумів, що таке правильно налаштована рекламна кампанія. Я бачу глибокий аналіз кожного з каналів прямо в програмі. Я можу вчасно оцінити його ефективність і внести корективи. LP-CRM відмінно інтегрується з інтернет-магазином. Я підключив опцію контролю маркетплейсів, з яких я також торгую. Я навіть можу зробити термінове замовлення зі свого смартфона і відправити ТТНК клієнту без термінового відвідування кур'єрської служби. Добре, що є віддалений доступ до складських запасів, можна аналізувати рекламні кампанії.
Я вибрав пакет «СТАРТ» в сервісі LP-CRM для повного контролю над продажами. Ціна питання становить всього 10 доларів. Я отримав можливість робити до 200 замовлень на місяць. Мені цього достатньо. Програма легко взаємодіє з соціальними мережами і її легко підключити до інтернет-магазину. Я навіть поставив пару односторінкових. Дані збираються з усіх налаштованих каналів. Я став ефективніше розпоряджатися рекламними фондами. Я ще не знайшов більш прогресивного товарного центру, ніж LP-CRM.
Плюси: підбір оптимальних тарифів, контроль замовлень.
Мінуси: шаблонів для Wordpress немає, потрібно шукати сторонніх веб-майстрів.