Комплексний підхід до інтернет-маркетингу: власна CRM, колл-трекінг, наскрізна аналітика, автоматизація та оптимізація контекстної реклами. Функціонал аналітики показує ROI і витрати за всіма каналами комунікації, виявляє збиткові джерела трафіку. Є безкоштовний тестовий період - 7 днів і можливість налаштувати інтеграцію з AmoCRM.
Ми перейшли на Ekspecto з іншого подібного сервісу і зрозуміли, що зробили велику помилку. Хоча функцій було набагато менше, але все працювало стабільно! І тут з'являються постійні помилки і байдуже ставлення з боку підтримки, не можна розраховувати на результати абсолютно. Економія на рекламі обходиться нуль, тільки далі пропущений бюджет. Доведеться відмовитися від використання і повернутися до старого сервісу.
Про Ekspecto ми читали на одному з тематичних сервісів, коли шукали сервіс для наскрізної аналітики. Мене зацікавило те, що вони запропонували максимальне охоплення завдань інтернет-маркетингу. Однак, коли їх почали використовувати, то зрозуміли, що є «багато, але погано». Колтрекінг працює з помилками, тому відстежити, звідки надходять додатки, в реальному житті неможливо. І це тільки один мінус! І їх предостатньо.
Користі від впровадження Експекто нуль. Сама по собі задумка хороша, сервіс напханий функціональністю - з цим не посперечаєшся. Ось тільки багато Опції просто не працюють або працюють з багами, тому ми як зливали рекламний бюджет, так і далі продовжуємо це робити. Намагалися звернутися до саппорту по допомогу (раптом це ми щось робили неправильно), але так і не побачили від нього підтримки.
Ми переконані, що цю послугу можна протестувати і тільки потім оплачувати. З демо-версією проблем не було, тому ми підписалися на платну версію. Ми шкодуємо про це, бо Expecto смокче... Ми не побачили жодних результатів.
Впровадження Expecto допомогло знизити витрати на рекламу
Павло А.
9 черв. 2022 г.
Загалом:
Чим більше ви інвестуєте в рекламу, тим більше заробляєте – вона не працює в маркетингу. Щоб отримати результат, необхідно правильно проаналізувати всі завдання відстеження шляху користувача і оптимізувати рекламний бюджет. У цьому нам допоміг сервіс «Ексетто». Витрати на рекламу знизилися на 15 000 рублів, а кількість продажів збільшилася! Плюс в рамках цієї системи надається безліч інших корисних сервісів, в тому числі власна CRM-ка і calltracking.
Вважаємо, що вартість Експекто цілком виправдана. Сервіс небезкоштовний, але він максимально функціональний - є і Функціонал наскрізної аналітики, і власна црм-ка, і багато чого ще. Про все і не розкажеш, потрібно пробувати самостійно. Рекомендую почати з демонстраційної версії, яка надається абсолютно безкоштовно. Це дасть вам змогу зробити певні висновки і зрозуміти, що цей сервіс справді толковий.
Спочатку вони дуже скептично ставилися до Expecto. Інтернет-маркетинг вже вимагає постійних фінансових вливань, і тоді виникають ці додаткові витрати ... Однак потім ми зрозуміли, що починати використовувати це програмне забезпечення потрібно раніше, адже це допомогло автоматизувати маркетинговий процес і зробило його більш ефективним. Виявилося, що в ряді напрямків ми тупо зливали рекламний бюджет. Зараз кількість продажів зросла на 40%, це відмінний результат. Витрати були виправдані.
Експекто почали користуватися через те, що клюнули на позитивні відгуки. Думали, що завдяки впровадженню цієї системи дійсно отримаємо комплексний підхід до маркетингу і зможемо Пошук слабкі місця. Однак за фактом зіткнулися тут з численними проблемами, починаючи від налаштування інтеграції з AmoCRM і закінчуючи багами при виявленні збиткових джерел трафіку. Вельми посередній сервіс, а грошей коштує чималих.
Я не згоден з тим, що Ekspecto не приносить користі. Так, потрібно навчитися користуватися сервісом, щоб вичавити з нього максимум, але він однозначно вартий уваги. По-перше, рекомендую почати з тестового періоду. Демо-версія дається ненадовго, але можна зрозуміти, що собою являє цей сервіс і ознайомитися з його функціоналом. По-друге, ця платформа дійсно допомогла нам оптимізувати контекстну рекламу. Ми зрозуміли, що робимо не так, і скорегували витрати по всіх каналах зв'язку.
Я вважаю, що відгуки про Expecto - чистий обман. Ми стали користуватися цим сервісом, а потім з'ясувалося, що половина варіантів просто не працює і говорити про комплексний підхід до інтернет-маркетингу не доводиться. Під час використання тестової версії все було нормально (мабуть, щоб привернути увагу), а потім почалися проблеми.
Я знайшов, де рекламний бюджет був витрачений даремно
Теми
7 дек. 2018 г.
Загалом:
Я довго шукав рішення, яке допоможе мені повністю покрити всі завдання відстеження шляху користувача аж до реєстрації заявки. До цього ми рекламували майже наосліп, сподіваючись, що щось вистрілить. Однак оптимізувати бюджет нам не вдалося. Раніше я чув про Ekspecto від знайомого, але не надавав значення - навіщо, мовляв, крім бюджету на рекламу, витрачатися на якісь інші послуги? Але я помилявся. Підключивши комплекс сервісів (CRM, calltracking, створення та оптимізація контекстної реклами), я нарешті зрозумів, де дірки в нашому бюджеті. Мені довелося звільнити фрілансера-директолога, який не стежив за кампаніями, але відпустив їх самі, ну, і запустив Google Adwords зі звільненими грошима. В результаті кількість продажів збільшилася майже вдвічі, тому ми почали шукати іншого постачальника і розширюватися.
Я шукав рішення для наскрізної аналітики і знайшов щось більше
Вавуру28
27 листопада 2018 р.
Загалом:
Моя велика помилка полягала в тому, що я не використовував відстеження дзвінків і не міг простежити, звідки в Інтернеті беруться програми, з яких оголошень і джерел. Мовляв, дзвінки надходили, але звідкись не було відомо. SEO, Direct, search - все було зібрано воєдино. Я зрозумів, що потрібно щось шукати, і почав гуглити, де взяти наскрізну аналітику. Expecto потрапив мені на очі, і я вирішив перевірити його. Система відстежує збиткові кампанії, підраховує рої. Має власну crmka і динамічне відстеження дзвінків. Я вже скоротив витрати на 20 тисяч рублів на місяць.