Рекрутер Олена подзвонила і запросила мене на співбесіду. Офіс перебував на реконструкції, або так здавалося. Олена люб'язно запропонувала каву/чай, вмовила його взяти, ну, на кухні до нього стояла черга, потім у нього закінчилося молоко. І добрий рекрутер запропонував почати зустрічатися тут же. Чесно кажучи, мені не подобалося знайомитися на кухні. Думаю, виходячи з завантаженості кухні, можна було відмовитися від цього заходу.
Після цього інтерв'ю продовжилося в залі засідань, також на ремонті.
Стандартні питання про досвід і резюме.
Стандартне питання про те, чому ви хочете змінити роботу і моя відповідь про те, що я хочу розвитку і мене цікавить сфера реклами. Але Олена не була задоволена відповіддю і я отримала ряд уточнюючих питань, цілком особистих, чому я йду з компанії. Олена - симпатична жінка, але я вважаю, що допит з елементами ролі психолога - це занадто багато для будь-якої компанії в принципі.
Після нашого інтерв'ю вона зателефонувала керівництву команди, почекала ще як мінімум 10 хвилин.
Прийшла втомлена дівчина, явно не рада, що її витягли з робочого процесу. Питань було не так багато. Тут вже стало зрозуміло, що мою кандидатуру не розглядають.
Зазначу, що у мене був досвід роботи, суміжна сфера.
Для першої роботи, якщо ви не змогли потрапити більше нікуди, я думаю, що компанія ідеальна.
Чисто з мого досвіду співбесіди - я б не рекомендував його фахівцям
Відразу було прикро, що процес впровадження Epom затягнувся. Оскільки я новачок, я хотів отримати більше допомоги від підтримки, ну або докладної інструкції. Також роботу ускладнює низька швидкість роботи сервісу при об'ємному завантаженні або виконанні декількох завдань одночасно.