23.09.2021

Робота з відгуками на CRMindex

 

Доброго дня!

Разом із цим матеріалом рекомендуємо прочитати статтю Як отримувати більше трафіку з CRMindex, щоб використовувати всі можливості нашого майданчика.

Что касается управления репутацией — на CRMindex любой пользователь может оставить отзыв о продукте или компании. Администрация проекта не несет ответственности за достоверность информации и возможный вред от ее публикации.

Проте ми розуміємо, що в інтернеті можуть бути необґрунтовані претензії або "замовні відгуки" від конкуруючих компаній. Тому, надаємо можливості роботи з відгуками про свій продукт - відповідати на них або оскаржити.

Крок 1. Заведіть акаунт представника.

Якщо у вас ще немає офіційного акаунта компанії на нашому майданчику - створіть його за цим посиланням, потім напишіть на наші контакти, щоб ми його активували. Акаунт платний, це необхідно для підтримки роботи платформи та модераторів. Вартість вказана на сторінці Реклама

Акаунт дає такі можливості:

  • Перегляд статистики сторінки вашого продукту
  • Управління сторінкою вашого продукту
  • Можливість відповідати на відгуки
  • Можливість оскаржити відгуки
  • Підтримка
  • Доступ к заказу рекламных опций

Якщо ви не маєте можливості придбати акаунт, то відповіді нам можна надсилати електронною поштою, але їх опрацювання відбуватиметься в порядку черги. А маючи акаунт ви самі можете відповісти на відгуки самі в будь-який час, а також вимагати перевірку автора відгуку.

Крок 2. Перейдіть у розділ відгуки в особистому кабінеті.

Тут Ви побачите все відгуки, а також кнопки "відповісти" та оскаржити".

 

Крок 3. Дотримуйтесь цивілізованого алгоритму роботи з негативом.

Якщо негативний відгук від реального клієнта:

  1. Спочатку дайте відповідь на відгук, щоб показати позицію компанії та погляд на ситуацію з вашого боку.

  2. Зв'яжіться з клієнтом і спробуйте врегулювати питання. Можливо, у вас вийде умовити клієнта прибрати відгук. Нехай він напише нам з таким проханням і ми приберемо відгук.

Якщо ви впевнені, що негативний відгук не від вашого клієнта:

  1. Натисніть на кнопку "Поскаржитися" поруч із відгуком в особистому кабінеті й опишіть суть претензії.

  2. Ми розглянемо скаргу протягом 7 днів. Відстежуйте статуси своїх скарг в особистому кабінеті в розділі "Статуси скарг".

Ми приберемо відгук якщо:

  • нам не вдалося зв'язатися з автором відгуку

  • або він не надав доказів, що був вашим клієнтом.

Крок 4. Дійте на випередження

Працюйте з репутацією активно, просіть діючих клієнтів залишати відгуки на нашому сайті - нагадуйте їм про це, пропонуйте бонуси.

Висновок

Якщо у вас залишилися запитання, обов'язково пишіть, ми завжди на зв'язку.