17.08.2021

Як отримувати більше трафіку з CRMindex? 9 порад для представників компаній.

Доброго дня! Це керівництво для компаній - щоб Ви могли вичавити максимум від розміщення на CRMindex. Ми зацікавлені в тому, щоб ви отримали найкращі результати - більшість наших рекламодавців стає постійними партнерами. Дізнайтеся, як краще розміститися в нашому агрегаторі та які є способи заощадити бюджет.

1. заповніть картку продукту і підтримуйте її актуальність.


Почнемо з найбанальнішого, але важливого моменту. Одразу після додавання вашого продукту в каталог > заповніть в особистому кабінеті якомога більше даних про продукт і намагайтеся їх оновлювати в міру змін.
 

2. Перевірте присутність продукту в усіх рубриках, де він має бути, щоб отримати більше показів.


Основний трафік на CRMindex надходить на сторінки рубрик (рейтингів), тому, щоб ваш продукт знайшли, ви маєте бути щонайменше додані в усі рубрики, до яких належить ваш продукт, а ще краще - закріплені пріоритетно (платно) на перших позиціях.

Список рубрик, у які додано ваш продукт, ви можете побачити в картці продукту. Якщо ваш продукт належить до розділу CRM, то список рубрик виділено на скріншоті нижче помаранчевим кольором:

 

Якщо ваш продукт належить до інших розділів, то список рубрик виводитися під рейтингом продукту:

 

Если вы видите, что на странице вашего продукта не хватает каких-то рубрик - пишите нам и мы добавим в нужные рубрики. Список всех рубрик (рейтингов) нашего сайта можно увидеть на этой странице <тут будет ссылка позже>.

3 Налаштуйте індивідуальні посилання на ваші лендінги під кожну рубрику нашого рейтингу.


Якщо ваш продукт містить кілька різних рішень, наприклад, візьмемо CRM-систему Salesap.ru, вона містить готові збірки під конкретні галузі:

Або ось ще приклад, сервіс комунікацій Jivo включає в себе кілька різних рішень:

У CRMindex є можливість налаштувати виведення посилань таким чином, щоб коли користувач клацає на посилання "на сайт" у вашого продукту, то перехід відбувався НЕ на головну сторінку продукту, а саме на лендінг тієї рубрики, яку дивиться зараз користувач.

Тобто в нашому рейтингу "CRM для салону краси" у картки компанії Salesap посилання веде на лендінг для власників салонів краси, а в рейтингу "CRM для агентства нерухомості" посилання веде на лендінг для нерухомості.

Таким чином, можна налаштувати унікальне посилання під кожну рубрику, в якій присутній ваш продукт, щоб користувачеві здавалося ваше рішення більш спеціалізованим і йому не доводилося додатково витрачати час на пошук інформації на вашому сайті.
 

4. вимкнення чужої реклами на сторінці продукту


Щоб на сторінці вашого продукту в каталозі CRMindex нічого не відволікало зацікавлених користувачів - можна прибрати всю сторонню рекламу, всі посилання і банери, за якими клієнт може піти до конкурентів. А саме:

  • Блок ТОП-5 (на сторінці вашого продукту праворуч) - скріншот
  • Банер над шапкою (вгорі сайту)

Відключення чужої реклами - це платна опція, вартість 2000Р на місяць.
 

5. Додайте елементи довіри CRMindex на ваш сайт


Користувачі довіряють більше оцінкам і відгукам на сторонніх сайтах, ніж на власних сайтах компаній. Тому, якщо ви розмістите на вашому сайті нашу готову кнопку з рейтингом вашого продукту або просто поставите посилання - це збільшить довіру до вашого продукту. Код для вставки нашої кнопки ви можете взяти в Особистому кабінеті в розділі "Елементи довіри":


А якщо ваш продукт не просто присутній у каталозі, а й посідає високі позиції в наших рейтингах, то не обмежуйтеся тільки кнопкою, заявіть про це яскравіше. Ось, як це зробила компанія Universe - показали, що вони лідери прямо на головній сторінці свого сайту, скріншот наведено нижче. 

 

 

 

6. Отримайте знижку до 10% за встановлення кнопки/посилання на наш сайт.
 

За встановлення наших кнопок або інших посилань, що ведуть на наш сайт (приклади показані в цій статті вище в пункті "елементи довіри CRMindex") ми зробимо вам постійну знижку на будь-яку рекламу на нашому сайті.

Посилання, яке ви встановите, може вести на сторінку вашого ж продукту на нашому сайті, тому ви нічого не втрачаєте.

Рівні знижок:

  • 10% - якщо ви встановили "наскрізне посилання", яке виводитися на всіх сторінках вашого сайту, для цього, наприклад, можна просто додати нашу невелику кнопку з рейтингом у самому низу вашого сайту.
  • 5% - якщо ви встановили посилання на якійсь одній сторінці вашого сайту.
     

6. Використовуйте промо-коди та влаштовуйте акції


У картці вашого продукту ви можете додати промокод з якимось бонусом або знижкою для нових клієнтів. Це виділить ваш продукт на тлі інших, що принесе більше трафіку. Ось, як це виглядає:

 

Рекомендуємо згенерувати новий код саме для CRMindex, це дасть змогу точніше відстежити тих, хто прийде з нашого сайту. Найближчим часом ми плануємо зробити промокоди ще більш помітними.


7. Отримайте знижку до 15% за передоплату на тривалий термін


Передоплата рекламних позицій на тривалий термін дасть вам змогу отримати додаткову знижку. На додачу до економії грошей, це ще й економія часу на операційні процеси - підготовку рахунків, проведення платежів.

Рівні знижок:

  • передоплата на 3 місяці - 5%
  • передоплата на 6 місяців - 10%
  • передоплата на рік - 15%

Эти скидки действуют на любые рекламные опции на CRMindex.


8. Заведіть корпоративний блог на CRMindex 

Контент-маркетинг вважається сьогодні одним з найефективніших способів просування в інтернеті. Якщо вам є чим поділитися, то платформа CRMindex може стати майданчиком для вашого корпоративного блогу - для публікації ваших статей, кейсів, досліджень і новин. 

Вигідна відмінність від ведення блогу на власному сайті в тому, що в нас уже є аудиторія і технічна платформа - статті анонсуватимуться на нашій головній сторінці, а також у рубриках каталогу. Приклади корпоративних блогів на CRMindex:

- Блог U-ON.Travel

- Блог PromoPult

Що включено в корпоративний блог на CRMindex?

  • Анонси ваших постів на головній сторінці нашого сайту

  • Ще анонси на сторінках рубрик вашого продукту

  • Брендування фону вашого блогу та статей - ваш власний дизайн. Жодної сторонньої реклами у ваших статтях

  • Доступ до самостійної публікації статей

Умови:

  • Вартість - 24 тис. рублів на рік, замість 30 (акція до 09.12.2022).

  • Вимоги до унікальності: Якщо хочете один і той самий матеріал опублікувати у нас і на іншому сайті, наприклад власному, то спершу потрібно публікувати у нас, а потім вже на іншому сайті.

9. Працюйте з репутацією


CRMindex - это не только источник трафика, но способ работать с репутацией - наши страницы часто выходят в ТОП поисковой выдачи Яндекс и Гугл по запросам “<название сервиса> отзывы”. Не стоит недооценивать возможность работы с репутацией - просите клиентов оставить отзывы о вашем продукте на нашем сайте.

Для збору зворотного зв'язку ви можете давати своїм клієнтом бонуси за залишення відгуків. Також не забувайте відповідати на відгуки клієнтів. Докладніше про те, як відповідати на відгуки і як оскаржити їх читайте в цій статті.
 

Висновок


Якщо у вас залишилися запитання, обов'язково пишіть на наші контакти, ми завжди на зв'язку. Бажаємо процвітання вашому бізнесу!